آغاز نابودی رژیم صهیونیستی پس از شکست از مقاومت


بروجردی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد.آغاز نابودی رژیم صهیونیستی پس از شکست از مقاومت.خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: کاهش زمان مقاومت رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت، به معنای آغاز نابودی رژیم صهیونیستی است. 4 آذر -91


از دوران خمینی شیاد تا کنون  34 سال است که  هرروز  با بوق وکرنا  شعار تبلیغاتی و حرفی نابودی اسراییل سر داده می شود. به ویژه اینکه فراموش نشده در جنگ 33 روزه پاسداران و حزب الله لبنان با اسراییل که  بوقوع پیوست . البته این جنگ پس از یادداشت روز سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در دروغ نامه کیهان بود . زیرا که وی  در دفاع از پروژه ی هسته ای واهداف نظامی آن ومخالفت کردن با ادامه مذاکرات هسته ای  و توقف غنی سازی اورانیوم خطاب به مسئولان هسته ای کشور  و گروه 5+1  در یادداشت روز خود نوشت وتذکر داد که  سر نوشت هسته ای نه در پشت میز مذاکره در اروپا که در خیابان های بیروت وبغداد تعیین تکلیف می شود. بهرحال از یاد نرفته که چگونه در مدت جنگ 33 روزه هر ساعت و دقیقه از سوی رسانه های خبری ومطبوعاتی وبلند گو های نهاد های حکومتی از سقوط ونا بودی  بزودی اسراییل گزارش داده می شد و برای پیروزی  شیخ حسن نصر الله هورا کشیده می شد وخطاب به رهبران کشور های عربی منطقه  از موضع تهدید وتحقیر آمیز امری پیام داده می شد که باید ارتش های کلاسیک خودشان را منحل کنند والگوی جنگ حزب الله لبنان ورهبر شیخ حسن نصر الله را جایگزین نمایند . اما اکنون که حاکمان ایران از ترس تهاجم نظامی اسراییل  به تأسیسات هسته ای بشدت وحشت دارند . لذا موشک فجر 5 از طریق سودان به گروه های جهادی فلسطینی دادند تا که بسوی اسراییل پرتاب کنند تا منجر به واکنش تهاجمی اسراییل شود و تبدیل به جنگ موشکی و سپس جنگ زمینی گردد تا اسراییل با در گیر شدن این این جنگ از تهاجم نظامی به تأسیسات هسته ای ایران منصرف شود . ولی چون پذیرش آتش بس موجب آشفته شدن خواب حاکمان جنگ افروز  ایران شده است . بنابراین بدون توجه به تعداد کشته شدگان  در نوار غزه وتخریب شدن زیر ساخت های  دولت اسماعیل هنینه فرصت طلبانه دست به بهره برداری تبلیغاتی زده شده و زیر چتر و سنگر پیروزی جنگ 8 روزه غزه حماس  خبر از آغاز نابودی اسراییل سر داده می شود . یکی از این جارچیان عضو بازار مکاره ومتهم اختلاس بانکی 3 هزار میلیارد تومانی علاء الدین بروجردی  می باشد که گرد وخاک تهدید آمیز  نا بودی اسراییل سر داده است.
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به پذیرش آتش‌بس با همه شروط مقامت توسط رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 9 روزه با مقاومت، چهارمین شکست این رژیم از مقاومت است.وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی اولین بار در سال 2000 میلادی و در جریان آزادسازی سرزمین‌های اشغال‌شده جنوب لبنان از حزب‌الله شکست خورد، دومین بار در جنگ 33 روزه با حزب‌الله و سومین بار در جنگ 22 روزه با غزه با شکست مواجه شد، این بار نیز برای چهارمین بار بعد از 9 روز جنگ، باز هم از رزمندگان حماس و مقاومت شکست خورد.رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اینکه زمان شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت رزمندگان غزه به 9 روز کاهش یافته، به معنای آغاز نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم نامشروع غاصب در فلسطین است.علاءالدین بروجردی تأکید کرد: پیروزی حماس در جنگ 9 روزه با رژیم غاصب صهیونیستی در واقع پیروزی همه مقاومت در جهان اسلام و البته پیروزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که پیوسته از مقاومت حمایت می‌کند، است.وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان حماس به صراحت اعلام کردند که مقاومت بدون کمک‌های مالی و تسلیحاتی ایران نمی‌توانست به پیروزی برسد، نیز افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب است.