دو ادعای دو پاسدار 20 آبان 91



دو ادعای دو پاسدار  20 آبان 91
وزیر دفاع: اقدام به هنگام نیروهای مسلح منجر به فرار پهپاد آمریکایی شد.خبرگزاری فارس: وزیر دفاع خبر برخورد نیروهای مسلح با هواپیمای ناشناس در خلیج فارس را تایید کرد.
باز پا سداران سوژه ی تبلیغاتی  ضد آمریکایی گیر آوردند تا از موضع ضعف قدرت نمایی کنند . چون پاسدار تروریست احمدی وحیدی مدعی شده است که بدلیل اقدام به موقع هواپیمای جاسوسی بدون سر نشینی آمریکایی فراری داده شد .البته وی نگفته است که ابتدا این خبر از سوی آمریکا بازتاب داده شد .ضمن اینکه درک نمی کنند که چرا آمریکا دست به این اقدام خبر رسانی زد وچه هدفی را دنبال می کند که پاسداران ذوق زده شده دست به تبلیغات گسترده زده اند  چون موازی قدرت نمایی پوشالی پاسدار تروریست وحیدی  پاسدار جزایری  که معاون ستادکل نیروهای مسلح  می باشد  وارد صحنه شده و ادعا کرده است که  مدافعان  رژیم بانکدار تروریست جهانی  ایران، هرگونه تجاوز هوایی، زمینی و دریایی را با قاطعیت پاسخ می‌دهند. در صورتیکه سیستم هوایی و پدافند هوایی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف  ایران هم قدیمی  وهم ضعیف ترین در منطقه است . همچنانکه گفته نشده که چند سال است که آمریکا از اینگونه هواپیما ها در فراز آسمان ایران به پرواز در آورده است . بهرحال آمریکا با انتشار این خبر که گفته شده بسوی این هواپیما بیرون از آسمان ایران شلیک شده است بدنبال بهانه ی واکنشی تحریم ها وفشار می باشد که با موضع گیری پاسداران نوعی همسویی با اهداف آمریکاا قدام شده است .
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری فارس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع گفت: هفته گذشته یک فروند هواپیمای ناشناس به فضای فوقانی دریای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج فارس وارد شد که با اقدام به هنگام هوشمندانه و قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مجبور به فرار گردید.وی افزود: این تجربه و نیز سوابق قبلی حاکی از آن است که جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری لازم، همه تحرکات را به طور دقیق رصد موده و با اقتدار موثر، اقدام‌هایی قاطع، لازم و به موقع را معمول خواهد کرد.سردار وحیدی تاکید کرد: همچنین جمهوری اسلامی ایران با استفاده از همه ظرفیت‌های ذی‌ربط از جمله مراجع ذی صلاح بین المللی موضوع را در دست پیگیری دارد.
سردار جزایری در واکنش به خبر پنتاگون:نیروهای مسلح هرگونه تجاوزی را با قاطعیت پاسخ می‌دهند.خبرگزاری فارس: معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: مدافعان جمهوری اسلامی ایران، هرگونه تجاوز هوایی، زمینی و دریایی را با قاطعیت پاسخ می‌دهند.
 
در پی ادعای پنتاگون مبنی بر اینکه جنگنده‌های ایران به سوی یک پهپاد آمریکایی که بر فراز خلیج فارس پرواز داشت، شلیک کرده‌اند، سردار سیدمسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی فارس گفت: مدافعان جمهوری اسلامی ایران هرگونه تجاوز هوایی، زمینی و دریایی را با قاطعیت پاسخ می‌دهند.وی تصریح کرد: چنانچه هرگونه پرنده بیگانه‌ای بخواهد وارد فضای کشورمان شود، نیروهای مسلح ما با آن برخورد خواهند کرد.