پیرامون 2 خبر مرتبط بهم دیگر .



پیرامون 2 خبر مرتبط بهم دیگر . 27 آبان - 91
این دو خبر ضمیمه شده بازتاب داده شده در خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس بهم ربط دارد. زیرا که در مورد قطر و حماس می باشد  یک خبر چنین است " امیر قطر خطاب به هنیه: به ائتلاف با ایران پایان بده و مبارزات مسلحانه را متوقف کن "خبرگزاری فارس: منابع فلسطینی گزارش دادند که امیر قطر در سفر اخیر خود به غزه پیشنهاد‌های اغواکننده‌ای به اسماعیل هنیه نخست وزیر منتخب فلسطین در صورت چشم پوشی از ائتلاف با ایران و نیز توقف مبارزات مسلحانه داده است " و خبر دوم که واکنش  و مکمل خبر  قبلی است چنین "  شناسایی مکان تعدادی از سران حماس در سفر اخیر امیر قطر به غزه .خبرگزاری فارس: منابع آگاه خبر دادند در سفر اخیر امیر قطر به نوار غزه، مکان استقرار تعدادی از سران اصلی جنبش حماس شناسایی شده است"  اما اتهام جاسوسی به امیر قطر زدن ناشی از فاصله گیری حماس از تهران و نزدیکی به مصر وترکیه وقطر است . به ویژه سفر اخیر امیر قطر به نوار غزه ودیدار با اسماعیل هنینه و پیشنهاد کمک و باز سازی وسرمایه گذاری در نوار غزه است . آنگاه  این سفر و پیشنهاد کمک و سرمایه گذاری در نوار غزه  از سوی امیر قطر بشدت مورد انتقادات شدید حاکمان ایران واقع شد . لذا  برای مانع تراشی در بستر این سفر و پیشنهاد مالی وقرار داد سرمایه گذاری در نوار غزه  مأموریت به شیخ حسن نصر الله داده شد تا سخنرانی های تند تهدید آمیز علیه اسراییل ایراد کند . سپس حزب الله لبنان  هواپیمای جاسوسی پاسداران را در آسمان اسراییل به پرواز در آورد . در ادامه گروه های جهادی فلسطین تشویق وترغیب به پرتاب راکت بسوی اسراییل شد ندتا اینکه با واکنش موشکی اسراییل وکشته شدن یک فرمانده نظامی حماس منتهی به تنش ونزاع کنونی میان حماس و اسراییل شده است تا فرصت مناسب برای حاکمان ایران بوجود آید با بسیج دستگاه تبلیغاتی و دفاع تاکتیکی تبلیغاتی از حماس دامن به اختلاف میان حماس و اسراییل و حتی با مصر و عربستان وترکیه به ویژه قطر بزند . برای همین اکنون از منابع گمنام وزارت بد نام اطلاعات کشف شده است در سفر اخیر امیر قطر به نوار غزه بود که  مکان استقرار تعدادی از سران اصلی جنبش حماس شناسایی شده است. یعنی امیر قطر جاسوس اسراییل است. بهرحال اگر این مناقشه پایان نیابد .با  سیاست صدور تروریسم  و بحران وارتجاع  ومداخله گری در امور داخلی فلسطین و قطر و... از سوی  حاکمان ایران ناآرامی و بی ثباتی به سراسر منطقه بسط وتعمیم داده می شود که خواست مبرم حاکمان ایران  است . چونکه برای عبور از بحران هسته ای وتحریم ها وانزوای منطقه ای و جهانی وکمک به کاهش انحراف بررروی هم پیمان شان سوریه بشدت نیاز به جنگی دیگر میان اسراییل با حماس یا حزب الله لبنان دارند.
امیر قطر خطاب به هنیه: به ائتلاف با ایران پایان بده و مبارزات مسلحانه را متوقف کن،خبرگزاری فارس: منابع فلسطینی گزارش دادند که امیر قطر در سفر اخیر خود به غزه پیشنهاد‌های اغواکننده‌ای به اسماعیل هنیه نخست وزیر منتخب فلسطین در صورت چشم پوشی از ائتلاف با ایران و نیز توقف مبارزات مسلحانه داده است.
 
به گزارش فارس، پایگاه خبری المنار در گزارشی به نقل از منابع فلسطینی که اواخر هفته گذشته از سفر به غزه بازگشته بودند، نوشت که دیداری بین اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در غزه و شیخ «حمد بن خلیفه آل ثانی» امیر قطر در جریان سفر وی به عزه انجام شده که در این دیدار دو طرف به توافقی در زمینه موضوعات مطرح شده از سوی امیر قطر نرسیده‌اند.منابع فلسطینی نزدیک به این نشست اعلام کردند که امیر قطر در این دیدار از هنیه خواسته است که اگر می خواهد کمک‌های مالی و اقتصادی دریافت کند، باید ائتلاف خود با ایران را که به زعم وی دشمن اسلام و مسلمین است، متوقف کند.این منابع از زبان اسماعیل هنیه شرط هایی که امیر قطر در این دیدار قرار داده بود را به این صورت بر شمردند:- توقف ائتلاف با ایران.- آغاز مذاکرات با اسرائیلی بدون پیش شرط.- به رسمیت شناختن اسرائیل.- به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و عدم اصرار به بازگرداندن بخش شرقی آن.- اعلام توقف مبارزات مسلحانه و وارد شدن در مسیر مذاکرات.بنا بر اعلام این منابع، هنیه به شیخ حمد گفته است: تو از من می خواهی که غزه را به اسرائیل تسلیم کنم، اگر این موضوع در دست من بود انجام می دادم، اما من عضوی از کمیته اجرایی جنبش حماس و نخست وزیر فلسطین هستم و نمی‌توانم تمام این شرطها را بپذیرم.بنا بر اعلام این منابع، این جواب، امیر قطر را بر آن داشت تا مدت دیدار خود از غزه را از دو روز به چند ساعت تقلیل دهد و مبلغ وعده داده شده که بالغ بر 600 میلیون دلار بود را نیز به 350 میلیون دلار تقلیل دهد.این منابع همچنین تاکید کردند که احمد الجعبری فرمانده نظامی حماس یکی از مدافعان ائتلاف با ایران، حزب الله لبنان و سوریه بود  آنها اعلام کردند که ترور وی به این سادگی نشان می دهد که طرحی برای رها شدن از دست شاخه نظامی حماس یا برخی تصمیم سازان این شاخه در دست اجرا است تا مانند شاخه نظامی فتح این شاخه نیز تحت کنترل درآید.این در حالی است که قطر از تمامی سیاست‌های عربی و بین المللی خود یک هدف را دنبال می‌کند و آن همان براندازی دولت سوریه است، قطر می‌خواهد غرب را به ضرورت دخالت نظامی در سوریه قانع کند و این موضوع با دادن برگه فلسطین و مهار شاخه نظامی حماس صورت گرفته است.
منابع آگاه به فارس خبر دادندشناسایی مکان تعدادی از سران حماس در سفر اخیر امیر قطر به غزه.خبرگزاری فارس: منابع آگاه خبر دادند در سفر اخیر امیر قطر به نوار غزه، مکان استقرار تعدادی از سران اصلی جنبش حماس شناسایی شده است.

به گزارش فارس به نقل از منابع آگاه،‌ اطلاعات موثق حاکی از آن است که در جریان سفر اخیر شیخ حمد، امیر قطر و موزه، همسرش به نوار غزه،‌ اهداف و مکان‌های تعدادی از شخصیت‌های اصلی جنبش حماس مشخص شد.این اطلاعات موثق حاکی از آن است که امیر قطر در این سفر به رهبران حماس ساعت‌ها و خودکارهایی را اهدا کرده که دارای تجهیزات ارتباطی با ماهواره‌های اسرائیلی بوده که به کمک آن می‌توان اماکن حضور این رهبران را مشخص کرد.ترور «احمد الجعبری»‌ از فرماندهان ارشد گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی [حماس] توسط جنگنده‌های اسرائیلی، به کمک این تجهیزات صورت گرفته که به طور آشکارا مشارکت قطر در این عملیات را نشان می‌دهد.این اطلاعات حاکی از آن است که هدف از تحرکات اخیر قطر، ‌انتقال اهالی غزه به اردن پس از سرنگونی «عبدالله دوم» پادشاه اردن است.تماس تلفنی صالحی با خالد مشعل/آمادگی ایران برای ارسال کمک‌های دارویی و پزشکی به غزه.خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با رئیس دفتر سیاسی حماس، همبستگی کامل جمهوری اسلامی ایران را با مردم فلسطین اعلام و حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه غزه را محکوم کرد

د