دو کـلـمـه حـرف حـسـاب


دو کـلـمـه حـرف حـسـاب
فقط، تو بيمارستانای ايرانه كه، مریضو بيدار ميكنن، تا قرص خوابشو بخوره !!

جام جم، داره اذان به افق لس آنجلس پخش ميکنه،مامان بزرگم ميگه: اذان تهرانه؟  ميگم: نه لس آنجلسه!ميگه: 2 زار اگه شعور داشتيا، با اذان شوخی نميکردی !!!
___________________________
آیا می دانستید، فقط یه آرایشگر زنِ ایرونی می تونه، ماهانه درآمدی معادل یه فوق تخصص جراحی  داشته باشه !؟
____________________________________
داشتم تو پیاده رو میرفتم، یهو یه موتوری، توعابر پیاده، با سرعت از بغلم رد شد و نزدیک بود بزنه به من!داد زدم اینجا عابر پیادَست
ها!!!جواب داد اینجا ایرانه ها!!!حرفش تا حدی منطقی‌ بود، که کاملا" قانع شدم!!!
______________________________
لازم دونسم تأکید کنم،  "بهترین شغل، داشتن بابای پولداره !
_______________________________
پُر درآمدترین هنر آدما، زبون بازیشونه . . .
___________________________________
از اونجایی که میگن:  "آدما رو، باید تو سفر شناخت"، پس چرا ماه عسلو  یه وقتی گذاشتن که کار ازکار گذشته ؟!خو، قبلش بذارین، ملت نادم، از سفر برنگردن !!
______________________
تابلو جدید، نصب شده در استخرهای برزیل:      «خطرِ حمله  ديپلمات»
___________________
تازگیا، تو فیلمای ایرونی، زنه حامله نمیشه و عیب از شوهرشه؛ بعد میره امامزاده، حامله میشه...!!!من به شخصه، به  سرایدار امامزاده مشکوکم . . . .
_______________________
 جام جم، داره اذان به افق لس آنجلس پخش ميکنه،مامان بزرگم ميگه: اذان تهرانه؟  ميگم: نه لس آنجلسه!ميگه: 2 زار اگه شعور داشتيا، با اذان شوخی نميکردی !!!
__________________________________________________
وقتی خانومی به شما گفت: “چــــــــــــــــی؟”،  به این معنا نیس که، گفته شما رو نشنیده!او در واقع، به شما یه فرصت داده، که گفته خودتونو تغییر بدین!    (ستاد کمک به ادامه زندگی
________________________
هر وخ، تو این مملکت، جنسی ساخته شد، که من برای بازکردنش، به دندونم متوسل نشدم، اونوخ، 22 بهمن، می رم راهپیمایی!
________________________________________
من خودم ندیدم؛اما میگن: ظرفیت جهنم پُر شده . . .واسه همین، خدا موقتا" ایرانو، اجاره کرده . . . !
_______________________________
فقط، تو بيمارستانای ايرانه كه، مریضو بيدار ميكنن، تا قرص خوابشو بخوره !

از مربي بدنسازی پرسيدم: با كدوم دستگاه بيشتر كار كنم تا دخترا عاشق هيکلم بشن؟  مربی گفت: دستگاه خودپرداز بيرون سالن!!
 ______________________