من یه سوال دارم

ایمیل دریافتی :من یه سوال دارم
پس کی این ''حقـــــــوق بشـــــــر '' رو میدن؟
تیمهای لیگ برتر رو می بینی، شک می کنی جدول لیگ برتره یا جدول مندلیفه.آلومینیوم.فولاد.مسذوب آهن.نفت
امکان نداره بخوای ظرفارو بشوری یه جایی از صورتت خارش نگیره ؟
اینایی كه استاتوس ها رو نخونده لايک ميكنن ، فرزندای همونايى هستن كه سال 41-40 هنوز امامِ راحل! حرف نزده بود ...زار زار گريه ميكردن :
 زیر دریایی طارق به دستور رهبر انقلاب به اب انداخته شد
 تا حـالا به بچـه ی 2 , 3 سـاله آدامـس اُکالیـپـتوس اوربـیت دادیـن؟؟ بعـد 20 ثانیـه همـه ی شکـلـک هـای یاهـو رو تـو صـورتـش میتـونیـن ببیـنـین
نمیفهمم اولین کسی که شیر رو کشف کرد دقیقا داشت با گاو چیکار میکرد؟
قابل توجه دوستان ده هفتادی عزیزواگر سر صف ناظم گفت عجلو نظام لایک نکنینا باید بگین الله اکبر :|
 تو اروپا روبات ماهی طراحی کردن که کارش نظافت اقیانوس هستش.تو ایران ملت غیور ما میرن تو دریا میشاشن
 یکی آمد مغازه گفت فلش من فیروز توشه پاکش کن!
 یعنی ما اگه تو یه خونه با 10 تا اتاق هم باشیم این 4 تا اعضای خونواده ی ما یه طوری خودشون رو تو خونه پخش میکنن که توی هیچ نقطه ای از خونه نمیشه تنها باشی !! یعنی بارسلونا هم این طوری از فضاهای خالی زمین استفاده نمی کنه !!
 اونایی که میرن پیتزا فروشی و فست فود.تو اون شلوغی میشینن فقط سالاد سفارش میدن؛مثِ اونایی ان که میرن تایلند
واسه ادامه تحصیل :|
انکار نکنید، همتون حداقل یه بار تو بچگی‌ در یخچال رو آرم میبستین و از لای درش به زور نیگا میکردین ببینین کی‌ چراغش خاموش می‌شه !!!
ایرانسل در آینده ایی نزدیک.مشترک گرامی چه خبر؟ مامان بابا خوبن؟بچه کوچولو چه طوره؟ الهی ایرانسل قربونش بره :-*
مشترک گرامی یه طرح دارم پاییزه یکی سیم کارت بخر ، دوتا ببر.یکی میارم در خونتون یکی می دم به عموتون یکی هم واسه عمتون !مشترک گرامی کاری باری نداری فعلا ؟قربونت ایرانسل
 یکی از آرزوهام اینه برم توی یه رستوران و وقتی گارسون گفت چی میل میکنید،مثه تو فیلما بهش بگم:همون سفارش همیشگی و سیگارم رو در بیارم و روشن کنم و محو موسیقی در حال پخش شدن توی رستوران بشم!اصلن تنهایی و غصه دار بودن هم باکلاسش خوبه :
  اين دستشويي عموميايي که دراش نصف از بالا نيست نصف از پايين ،وسطش هم يه سولاخ قد کله من داره ..ديگه اصلن چه کاريه!
يهو بيايم همون وسط دور همی دیگه !;
تیمهای لیگ برتر رو می بینی، شک می کنی جدول لیگ برتره یا جدول مندلیفه.آلومینیوم.فولاد.مسذوب آهن.نفت
اینایی كه استاتوس ها رو نخونده لايک ميكنن ، فرزندای همونايى هستن كه سال 41-40 هنوز امامِ راحل! حرف نزده بود ...
زار زار گريه ميكردن :|