گزیده خبرهای 3 بهمن-91


بیچاره لابد از روی رفاه زیاد و آزادی برای تفریح وتفنن دست به این بازی مرگ زده است تا قبل ازاینکه به اتهام زور گیر بازداشت ومتهم به مرگ شود و در ملاء عام بر دار کشیده نشود .برای همین به استقبال اینگونه مرگ رفته است.
یک مرد هنگام عبور قطار تهران ‌ـ مشهد از شهرستان قرچک با پرت کردن خود به زیر قطار خودکشی کرد.یک مرد ناشناس هنگام عبور قطار تهران ـ مشهد از شهرستان قرچک خود را به زیر قطار پرت کرد.این حادثه که حدود ساعت 14 امروز رخ داد منجر به فوت این فرد شد.ماموران امداد و نیروی انتظامی پس از حضور در صحنه حادثه که در منطقه کمربندی جنوبی شهر قرچک بود جسد این فرد ناشناس را که هویتش تاکنون نامعلوم است را از محل حادثه منتقل کردند.علی‌رغم رخداد این حادثه وقفه‌ای در حرکت قطار به‌وجود نیامد و این قطار به مسیر خود ادامه داد.پلیس راه‌آهن ورامین نیز این حادثه را تائید کرد.این گزارش حاکی است، پلیس راه‌آهن ورامین در ارتباط با علت وقوع این حادثه اظهار بی‌اطلاعی کرد.
حكم قصاص ناپدري دانيال كوچولو صادر شد
در رژیم  مرگ  آفرین و مرگ وظالم پرور و مظلوم کش .پس از 2 بار دادگاه نمایشی قاتل هم به سرنوشت  مقتول دچار می شود
ناپدري دانيال به اتهام قتل كودك شش ساله براي دومين بار به قصاص محكوم شد.در اين پرونده عباس متهم است پنجم ارديبهشت سال 89 كودك شش ساله را با ضربه اي به سرش به قتل رسانده است.پس از گزارش موضوع به ماموران تحقيقات در اين زمينه آغاز شد. بررسيهاي اوليه حكايت از آن داشت بدن اين كودك بارها به وسيله اجسام داغ سوزانده شده و آثار فراواني از كبودي روي نقاط مختلف بدن وي وجود دارد. گزارش پزشكي قانوني نيز علت مرگ را خونريزي شديد مغزي به خاطر وارد شدن ضربه شديد به سر وي اعلام كرد.به همين خاطر پرونده اي براي اين مرگ مشكوك تشكيل شد. در ادامه تحقيقات ميداني ماموران نشان داد دانيال به كرات از سوي ناپدري خود مورد آزار قرار گرفته است.ادامه تحقيقات حاكي از آن بود كه عباس، ناپدري دانيال در قتل وي و صديقه مادر دانيال در اين كودك آزاري فجيع شركت داشته و هر دو از نظر قانوني مجرم هستند. با تكميل تحقيقات پرونده براي محاكمه به شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد.در پايان دادگاه هيئت قضات وارد شور شد و عباس را به قصاص محكوم كردند. عباس و صديقه همچنين به اتهام كودك آزاري به 6 ماه حبس محكوم كردند.با اعتراض متهمان پرونده به ديوان عالي كشور فرستاده شد كه قضات شعبه 15 ديوان عالي كشور حكم قصاص عباس و شش ماه زندان صديقه را نقض كردند.اما حكم شش ماه زندان عباس تأييد شد.متهم در جلسه دادگاه با تكرار حرف هاي قبلي خود گفت: من قصد كشتن دانيال را نداشتم و به خاطر فحاشي فقط ضربه اي به صورتش زدم.پس از آخرين دفاعيات متهم و وكيل مدافعش قضات دادگاه وارد شور شده و عباس را به قصاص محكوم كردند. مادر دانيال نيز به جزاي نقدي محكوم شد.
اعدام قاچاقچي مواد مخدر در اصفهان
پس از فاش کردن امام جمعه اهل سنت زاهدان که افرادی که بعنوان شرور و قاچاقچی در درگیری ها کشته می شوند . بنابراین رژیم ضد بشری برای بقای ننگین خود قربانیانش را دو بار به مسلخ می برد.
اصفهان-خبرنگار كيهان:يك قاچاقچي موادمخدر كه در امر نگهداري مواد مخدر «كراك» فعاليت داشت، در محوطه زندان مركزي اصفهان به دار مجازات آويخته شد.به گزارش روابط عمومي دادگستري كل استان اصفهان، «محسن-ك» فرزند حسن به جرم نگهداري مقدار 530 گرم كراك به موجب رأي شعبه پنجم دادگاه انقلاب اسلامي اصفهان به اعدام محكوم شد.حكم مذكور پس از تاييد دادستان كل كشور و انجام تشريفات قانوني در محوطه زندان اصفهان به اجرا در آمد.
اینگونه خبر سازی یا در اصل سناریو سازی کردن هدف توجیه کردن  دار زدن جوانان محروم 21 در ملاء عام می باشد که موارد انتقاد گسترده واقع شده است که چرا کلان دزدان دار زده نمی شوند؟
ماموران واحد گشت خودرويي كلانتري هفتم در ساعت 30:22 دقيقه در حين گشت زني در محدوده شهرك وصال خيابان مهرآبادي در يك كوچه تاريك مشاهده مي كنند كه يك دستگاه خودروي تاكسي سبز رنگ به صورت مشكوكي پارك شده است.مأموران جهت بررسي بيشتر به محل مراجعه و مشاهده كردند كه 2 نفر يكي در صندلي جلو و نفر دوم در صندلي عقب نشسته و از پشت دهان راننده را گرفته كه راننده به محض مشاهده واحد گشت شروع به كمك خواستن نموده و با نزديك شدن واحد گشت فردي كه راننده را گرفته بود اقدام به فرار كرد و بلافاصله با عكس العمل سريع واحد گشت دستگير شد.سپس راننده به هويت قدرت الله اظهار داشت كه من اين دو نفر را از چهار راه مولوي به عنوان مسافر سوار كردم كه در خيابان مهرآبادي فردي كه در صندلي عقب نشسته بود با اشاره به همدست خود شروع به گرفتن دهان من به حدي كه نزديك به خفه شدن بودم نمود.پس از انتقال متهمان به كلانتري در بازجويي اوليه خود را به نام هاي مهدي و سعادت معرفي نمودند كه معترف صريح زورگيري خود شدند.لذا پس از تشكيل پرونده جهت بررسي بيشتر و تحقيقات تكميلي بنا به دستور مقام قضايي متهم در اختيار كارآگاهان پايگاه هفتم پليس آگاهي فرماندهي تهران بزرگ قرار گرفت.
 متأسفانه خبر جدیدی نیست .چون 34 سال است که سیاست جنگل سوزان ومراتع سبز کویر شدن و رودخانه و دریاچه خشک کردن ادامه داشته است .البته موازی آین سیاست چوب تاراج بر منابع وذخایر کشور زدن هم ادامه داشته است .
شهركرد-خبرنگار كيهان:بر اثر آتش سوزي 12 واحد مسكوني در روستاي سرآقا سيد سوخت و به 4 واحد ديگر آسيب رسيد.فرماندار شهرستان كوهرنگ در گفت وگو با خبرنگار كيهان در شهركرد با اعلام خبر فوق افزود: با وقوع اين حادثه اموال 12 خانوار روستاي سر آقا سيد در آتش سوخت و 70 راس دام از اين خانواده ها نيز تلف شد.يدا خالدي اضافه كرد: در پي اين حادثه دو فروند بالگرد از جمعيت هلال احمر استانهاي چهار محال وبختياري و لرستان بخشي از امكانات مورد نياز را به روستاي ياد شده انتقال و در اختيار مردم اين روستا قرار دادند.وي با اشاره به اينكه اين آتش سوزي خوشبختانه تلفات جاني در بر نداشته است ادامه داد: براي 12 خانوار روستاي سر آقا سيد كه خانه هاشان در آتش سوخته در چادرهاي موقت اسكان داده شدند. فرماندار شهرستان كوهرنگ در تشريح جزئيات بيشتر حادثه آتش سوزي در روستاي سر آقا سيد گفت: آتش سوزي بر اثر انفجار كپسول گاز ابتدا در يك واحد مسكوني بوده و سپس به 11 واحد مسكوني ديگر سرايت كرد و همزمان هر 12 واحد مسكوني با اموال و اثاثيه موجود در آتش سوخت. براساس اين گزارش، روستاي سر آقا سيد يكي از محروم ترين و دور افتاده ترين روستاهاي استان چهار محال وبختياري است.مردم اين روستا از سادات جليل القدر هستند و چند سال گذشته رهبر انقلاب با حضور در اين روستا با مردم ديدار و گفت وگو و مسائل و مشكلاتشان را بررسي كرد.اين روستا در حدود 170 كيلومتري شهركرد قرار دارد.
خودكشي 3 جوان در پي باخت تيم فوتبال عراق!
اینگونه اقدام ناشی از سر خوردگی دولت مزدور و دست نشانده نوری مالکی است که همچون اربانانش در تهران آنگونه جامعه را بسته وخفقانی کرده است که جوانان سرخورده بدلیل باخت تیم فوتبال دست به خود کشی زدند.
در پي شكست تيم ملي فوتبال عراق در برابر امارات در جام خليج فارس، 3 تن از هواداران عراقي در نقاط مختلف اين كشور خودكشي كردند. به گزارش انتخاب، بر اساس اين گزارش، در استان الانبار، يك جوان 24 ساله به اسم "اياد عطاال" بلافاصله پس از شكست تيمش مقابل امارات در اتاق خود با شليك يك گلوله بهزندگي خود پايان داد. يك نوجوان 17 ساله عراقي نيز پس از سوت پايان ديدار فينال جام خليج فارس، با گلوله به زندگي خود پايان داد. سرهنگ علي الصمدي افسر اداره پليس استان صلاح‌الدين در اين باره گفت: اين نوجوان پيش از خودكشي در صفحه فيس‌بوك يكي از بازيكنان عراق پيام خداحافظي خود را نوشت و گفت: ديگر توان باخت‌هاي مكرر شما را ندارم، چون مطمئن هستم توان رفتن به جام جهاني را نيز نداريد، همين امشب خودكشي مي‌كنم