اینهم جایگاه هنرمند و منافق شناسی از دیدگاه سربازجو
شریعتمداری که نماینده ی ویژه رهبر در دروغ
نامه ی کیهان یا شعبه سناریو سازی زندان اوین است .چون وی بخشی از دلایل منافق شاسی یا اتهام زدن به هنرمند م-ن را چنین رله کرده است. با
برآمدن انقلاب اسلامي بخوان اسلام خمینی شیاد ، سازها و سرناها و دهل ها به سرعت
از خانه ها و كوچه ها و شهرها و روستاها به دخمه ها و پستوها كوچيدند و انگ آلات
كفر بر تك تك شان نشست. آلات موسيقي به ابزار شيطان و نكبت جهنميان تحكم شد و رقص،
جرثومه اي شد كه تماشايش نيز كفاره داشت. وي مراجع تقليد را در اين زمينه مقصر
دانست و فتاواي آنها را موجب اندوه سازي توصيف كرد. گذشته از اینکه مگر این شرایط
تحمیل نشده و مرثیه وروضه و نوحه و تعزیه وعزا وتازیانه با مداحی گری حاکم نشده
است که سربازجو شریعتمداری با شیوه
بازجویی وسیاست توبره و آخور خوری کردن یا یک تیر و چند نشان زدن بقول خودش يادآور شده است فتنه گران پس از تصاعد پلكاني مواضع ضدانقلابي
در سال 88، نقاب از چهره برداشتند و در روز عاشوراي حسيني اقدام به رقص و پايكوبي
و هلهله كردند. بدتر اینکه فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای سر دادند . همچنین مجيد محمدي را گرفته و گفته وی از اصلاح طلبان فراري عضو
حلقه كيان چند ماه پس از بن بست فتنه سبز تصريح كرده بود مشكل اصلي جنبش (فتنه)
سبز نه با انتخابات و حتي رهبري و قانون اساسي بلكه اصل اسلامگرايي است. ونتیجه اصول گرایی مدل خامنه ای –مصباح یزدی کرده و گفته سبزها مي خواهند وضعيت طوري شود كه
آزادانه بتوانند در خيابان عرق خوري كنند و يا با ميني ژوب در خيابان بگردند
يكي از حاميان فتنه سبز كه تا پيش از اين تظاهر به دينداري، انقلاب
اسلامي و حمايت از مراجع تقليد مي كرد، ماهيت نفاق خود را بيرون ريخت.«م-ن» از
عناصر فرصت طلبي بود كه پس از بالا كشيدن ميلياردها تومان پول بيت المال در پوشش
فيلم سازي و سريال سازي و پس از قطع اين روند توسط مسئولان صدا و سيما به فتنه
گران پيوست. او تا همين اواخر با ژست هاي منافقانه فرياد وا اسلاما و وا انقلاب ها
سر مي داد و از مراجع مي خواست به داد اسلام و انقلاب برسند. وي در همين حال تلاش
فراواني كرد كه بازداشت شود اما در اين كار موفق نبود.وي با دعوت مراجع به ديدن
فيلم رقص! گفته است: انقلاب اسلامي كه آمد، نخستين چيزي را كه ذبح فرمود، لبخند
بود.وي در نوشته اي سخيف با عنوان برقصيم و شاد باشيم، به مراجع به خاطر جلوگيري
از هرزگي و ابتذال اخلاقي حمله كرده و نوشته است: با برآمدن انقلاب اسلامي، سازها
و سرناها و دهل ها به سرعت از خانه ها و كوچه ها و شهرها و روستاها به دخمه ها و
پستوها كوچيدند و انگ آلات كفر بر تك تكشان نشست. آلات موسيقي به ابزار شيطان و
نكبت جهنميان تحكم شد و رقص، جرثومه اي شد كه تماشايش نيز كفاره داشت. وي مراجع
تقليد را در اين زمينه مقصر دانست و فتاواي آنها را موجب اندوه سازي توصيف كرد.يادآور
مي شود فتنه گران پس از تصاعد پلكاني مواضع ضدانقلابي در سال 88، نقاب از چهره
برداشتند و در روز عاشوراي حسيني اقدام به رقص و پايكوبي و هلهله كردند. مجيد
محمدي از اصلاح طلبان فراري عضو حلقه كيان چند ماه پس از بن بست فتنه سبز تصريح
كرده بود مشكل اصلي جنبش (فتنه) سبز نه با انتخابات و حتي رهبري و قانون اساسي
بلكه اصل اسلامگرايي است. سبزها مي خواهند وضعيت طوري شود كه آزادانه بتوانند در
خيابان عرق خوري كنند و يا با ميني ژوب در خيابان بگردند(!)