غلط (گفت و شنود)


گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 3 بهمن -91
غلط (گفت و شنود)
گفتم : چگونه سربازجو؟ از شازده کرده پرسه جو
گفت : سربازجوی دریده وپررو ،گفته به اندازه تلاشش کنه آرزو
با نقل جمله  ی شکسپیر این کلاش ، گفته شازده برای آرزویش  کنه تلاش
وقتی  کپی میکنه  خطبه  خوانی جنتی ،معلومه شازده نمیتونه کنه هیچ غلطی
گفت: عضو يك گروهك سلطنت طلب در صفحه فيس بوك خودش به آقارضا ربع پهلوي اعتراض كرده كه چرا با آن همه ثروت افسانه اي تاكنون هيچ كاري عليه جمهوري اسلامي ايران از دستش ساخته نبوده است.
گفتم: وقتي از دست آمريكا و متحدانش هيچ كاري ساخته نيست، از اين بچه ننه كه غير از خوردن و خوابيدن چيز ديگري بلد نيست، چه كاري ساخته است؟!
گفت: اتفاقاً همين سلطنت طلب فراري خطاب به ربع پهلوي نوشته؛ كاش اهل مطالعه بودي و مي توانستي معني اين حرف «شكسپير» را درك كني كه مي گويد « يا به اندازه آرزوهايت تلاش كن، يا به اندازه تلاشت آرزو كن».
گفتم: ترجمه اين حرف شكسپير براي ربع پهلوي آن است كه «تو كه نمي تواني هيچ غلطي بكني، غلط مي كني كه غلط اضافي مي كني»!
گفت: سربازجوی کله پوک ، نقل کرده از فیس بوک
 گفتهدر آنجاست فعال ، برای شازده شد نقال
گفتم : سربازجوی مچ گیر ،به شازده رضا چرا داده گیر؟
گفت: میگه این اهل خوابیدن وخوردن ، مال مردم  با نام  ارث پدری  بردن
  میگه گریخته از زندان و شلاق وزنجیر ،یقه اش گرفتن  با جمله ای از شکسپیر
گفتم : چگونه سربازجو؟ از شازده کرده پرسه جو
گفت : سربازجوی دریده وپررو ،گفته به اندازه تلاشش کنه آرزو
با نقل جمله شکسپیر ی این کلاش ،  گفته شازده برای آرزویش  کنه تلاش
وقتی  کپی میکنه  خطبه  خوانی جنتی ،معلومه شازده نمیتونه کنه هیچ غلطی