گزیده خبرهای تصویری 7 مهر-93


گزیده خبرهای تصویری 7 مهر-93

 دستگيري زن هفت‌تيركش


زوج جواني كه با عنوان مستخدم به خانه شهروندان رفته و اقدام به سرقت مسلحانه مي‌كردند در آخرين سرقت خود دستگير شدند.
در ساعت 10 صبح روز 20 شهريور از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 وقوع يك فقره سرقت مسلحانه منزل، در منطقه نياوران - خيابان بوكان به كلانتري 122 دربند اعلام شد. با حضور مأموران كلانتري در محل سرقت واقع در يك برج مسكوني، يكي از اهالي مجتمع به مأموران گفت: خانمي بنام "فريده" به عنوان مستخدم روزانه از طرف يك شركت خدماتي در منزل بنده كار مي‌كرد كه روز جاري با تهديد اسلحه كمري، همسرم را در يكي از اتاق‌هاي خانه حبس كرده و پس از سرقت طلا، جواهرات و وجوه نقد داخل خانه، متواري شده است.
با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع "سرقت مسلحانه" و به دستور شعبه چهارم بازپرسي دادسراي ناحيه 34 تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار اداره يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. شاكي پرونده پس از حضور در اداره يكم پليس آگاهي تهران بزرگ به كارآگاهان گفت: در روز 17 مرداد خانمي بنام فريده.س، از سوي آژانس خدماتي... به عنوان خدمتكار روزانه به اينجانب معرفي شد.
در روز 19 شهريور ايشان با اصرار از من اجازه گرفت تا شب را در منزل ما بماند؛ ساعت 8 صبح فرداي آن‌روز بنده به محل كارم رفته و نامبرده بهمراه همسرم، طبق روال هر روز در خانه تنها ماند. در ساعت 10 عروس اينجانب با بنده تماس گرفت و عنوان كرد كه همسرم پاسخگوي تماس‌هايش نيست و به همين علت او عازم منزل ما شده است. 10 دقيقه بعد از اين تماس، عروسم مجددا با من تماس گرفت و گفت: در خانه بسته است و هرچه زنگ مي‌زنم كسي جوابگو نيست. بنده بلافاصله از محل كار به طرف منزل حركت كردم؛ در پشت در منزل، رئيس ساختمان و عروسم پشت در خانه بودند و اعلام كردند كه صداي ناله ضعيفي از داخل خانه شنيده مي‌شود.
بلافاصله با باز كردن در، همگي به داخل منزل رفته و همسرم را در داخل يكي از اتاق‌ها و با دست و پاي بسته پيدا كرديم؛ با راهنمايي همسرم متوجه شديم كه بيشتر جواهرات ايشان به ارزش تقريبي 5 ميليارد تومان شامل انواع گردنبند، انگشتر، برليان، ياقوت و... بهمراه چند ميليون تومان وجه نقد داخل خانه توسط خدمتكار خانه سرقت شده است. با آغاز تحقيقات، كارآگاهان با مراجعه به شركت خدماتي.... به بررسي مدارك شناسايي ارائه شده از سوي خدمتكار متواري پرداخته و اطمينان پيدا كردند كه تمامي اسناد و مدارك شناسايي ارائه شده از سوي اين خانم، جعلي است.در ادامه و با انجام اقدامات پليسي و بهره گيري از سيستم جامع پليس، كارآگاهان موفق به شناسايي هويت دقيق متهمه بنام "فريده.س" (48 ساله) و همسرش بنام "جواد.ن" (45 ساله) شدند؛ بررسي‌هاي پليسي نشان داد كه همسر متهمه يكي از مجرمين سابقه‌دار در زمينه موادمخدر، خريد اموال مسروقه، جعل و سرقت اماكن است كه بنا بر تحقيقات بعمل آمده، آخرين بار نيز به خاطر اعتياد به موادمخدر از يك شركت خصوصي در شهرك وليعصر اخراج شده است. با شناسايي هويت متهمه و همسرش، مخفيگاه آنها در "شهرك دانشگاه" شناسايي و در تحقيقات پليسي از اين محل مشخص گرديد كه وي بهمراه همسرش بنام "جواد.ن" كه داراي سوابق متعدد دستگيري به اتهام ارتكاب جرايم مختلف در زمينه "موادمخدر"، "خريد و نگهداري اموال مسروقه"، "جعل" و "سرقت اماكن" است، از اين محل متواري شده است.
در ادامه تحقيقات، سرانجام مخفيگاه متهمه و همسرش در "شهرك آزادي" شناسايي و در ساعت 16 روز 3 مهر هر دو نفر آنها دستگير و در بازرسي از مخفيگاهشان مقاديري از طلا و جواهرات مسروقه نيز كشف شد.  متهمه پس از انتقال به اداره يكم پليس آگاهي تهران بزرگ، صراحتا به سرقت مسلحانه اعتراف و در همان اظهارات اوليه به كارآگاهان گفت: طراح نقشه سرقت همسرم بود او ضمن تهيه يك قبضه سلاح كمري، مرا تحريك به اين سرقت كرد؛ او سلاح را در اختيارم قرار داد و از آنجا كه شرايط مالي شاكي را براي همسرم از حيث وجود طلا و جواهرات تعريف كرده بودم، مرا تشويق به اين سرقت كرد. جواد.ن نيز در اعترافات خود صراحتا به خريد سلاح از مناطق مرزي كشور و همچنين فروش مقاديري از طلا و جواهرات به دو خريدار طلا و جواهرات مسروقه اعتراف كرد كه با شناسايي دو مال خر، اين دو نفر نيز دستگير و مقادير ديگري از طلا و جواهرات مسروقه از آنها كشف شد. سرهنگ كارآگاه "آريا حاجي‌زاده"، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با اعتراف صريح متهمين اصلي پرونده، قرار قانوني از سوي مقام محترم قضايي براي هر دو متهم صادر و جهت انجام تحقيقات تكميلي و كشف ساير جرايم احتمالي و همچنين باقيمانده اموال مسروقه در اختيار اداره يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته‌اند
اتوبوس دو ميليون دلاري
عصرايران- اتوبوسي كه مشاهده مي‌كنيد داراي امكانات كامل براي زندگي است و همه آنچه را كه يك آپارتمان نقلي دارد داراست به علاوه قابليت جابجايي و نقل مكان رايگان،البته قيمت اين اتوبوس فول امكانات دو ميليون دلار است


 شهري كه خيابان ندارد
"گيتورن"، نام شهري در شمال كشور هلند است و مسير تردد در درون اين شهر تنها يكي رودخانه بوده و چيزي به نام خيابان در آن وجود ندارد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، مردم اين شهر كه در اين كشور به "ونيز هلند" مشهور شده، تنها با كمك قايق و از درون رودخانه به ديگر اماكن اين شهر مي‌روند.
 پيام نو: تنها "لامبورگيني اونتادور" نارنجي موجود در ايران مدتي را در تبريز به گشت و گذار پرداخت. اين خودروي ايتاليايي در آن سوي آب‌ها به قيمت حدوداً 400 هزار دلار خريد و فروش مي‌شود. بد نيست بدانيد موتور آن 7500 سي‌سي و قدرتش 700 اسب‌بخار است.
 هيولاي ايتاليايي در تبريز

عميق‌ترين استخر دنيا

برترين ها: اگر بتوانيد نفس تان تا رسيدن به كف اين استخر را حبس كنيد، بدانيد كه در اقليت هستيد. اين استخر با 40 متر عمق، عميق‌ترين استخر جهان است. اين مكان عجيب در هتل چهار ستاره Terme Millepini در ايتاليا واقع شده است. اين استخر كه از ژوئن افتتاح شد، به اندازه يك ساختمان 12 طبقه، و يا 9 اتوبوس دو طبقه عمق دارد. در اين مكان ضرورتي ندارد كه از لباس غواصي استفاده شود و شناگران مي‌توانند از دماي نرمال 32-34 درجه آب لذت ببرند. 


بدون شرح 
خوردني‌هاي عروسكي