تصاویر آگهی‌های خرید و فروش کلیه

گفته می شود آنچه شیر رامی کند روبه مزاج ، احتیاج است ، اجتیاج است ، احتیاج  . احتیاج محرومان ناشی ازچیست و نقش فقر در این مورد چیست؟  کلیه فروشی که درجامعه رایج وتبدیل به یک شغل شده ناشی ازچیست؟شغلی که عرضه کننده ی اندام بدن انسان و در خطر انداختن سلامتی فرد وحیات دادن به دیگری است . آیا ایجاد اینگونه شغل کلیه فروشی ناشی از رونق اقتصادی و پیشرفت وتوسعه و ترقی کشور و رفاه و تندرستی و بهداشت ودرمان عمومی جامعه است یانه وارونه ی آن صحت دارد؟
 بهرحال این بازده و عملکرد اقتصادی است که بنیانگذار رژیم داعشی ولایت فقیه به خرحواله اش داد وجانشین وی تز  ِ  اقتصاد ِ جهادی – مقاومتی داده است که در دفاع از برنامه ی هسته ای  می باشد که بخشی دستآوردش تبلیغات خرید و فروش کلیه ها شده است که خیلی سال است در قالب شماره نویسی بر روی دیوار ودرب خانه ها شروع شده است. طوریکه اکنون اینگونه تبلیغات درخیابان های اطراف انجمن حمایت از بیماران کلیوی رواج یافته و تبدیل به یک روزنامه ی خبررسانی دیواری شده است . البته تبلیغات شعاری اطلاع رسانی  فقط شامل دیوارها وپشت درب مغازه ها و کیوسک ها  وعلایم های راهنمایی.... نمی شود، بلکه بدنه ی درختان را هم دربر گرفته است .تا بیانگر این شعار دیواری اوایل انقلاب شودکه نوشته شده بود ننگ با رنگ پاک نمی شود . زیرا که اینگونه تبلیغات کلیه فروشی که ناشی از فقرنهادینه شده است  ننگی برپیشانی رهبران این رژیم داعشی ولایت فقیه است که پس از 36 سال گریبانگیر  اقشار محروم جامعه شده است که 80% جمعیت کشوررا تشکیل می د هند . آنهم در کشور ثروتمندایران که دارای منابع وذخایر فراوان گازونفت است . به خصوص در دوران 8 ساله ی احمدی نژاد دولت  800 میلیارد دلار درآمدقروش نفت داشت. ولی آنچه نصیب اقشار محروم جامعه شده فقر مفرط و کلیه فروشی است  که شعارهای تبلیغاتی دیواری داوطلبان فروش کلیه با وجود ممنوعیت ها همچنان ادامه دارد  که براساس گزارش دیوارهای خیابانی که انجمن حمایت از بیماران کلیوی در آن قرار دارد، جدولی کشیده شده است که در آن ستون‌هایی برای یادداشت اسامی و شماره تماس افراد متقاضی فروش کلیه وجود دارد.عناوین این جدول شامل اطلاعات نام خانوادگی، گروه خونی و شماره تماس افراد متقاضی در محل خیابان فرهنگ حسینی ترسیم شده است.
این خیابان محل تردد بسیاری از بیماران نیازمند پیوند کلیه است که به انجمن واقع درآن مراجعه می‌کنند، به همین دلیل از سال ها قبل دیوارهای این خیابان به محلی برای نوشتن آگهی های اهداکنندگان کلیه تبدیل شده است.گفته می شود بيشترين اهداكنندگان كليه در كشور را افراد 25 تا 26 ساله تشکیل می دهند كه در قبال دريافت پول، اقدام به فروش كليه خود به بيماران نيازمند مي‌كنند؛ کلیه ها از 8 تا 50 میلیون به فروش می‌رسد. داشته باشید سنین فروشندگان کلیه بین 25 تا 26 سال است .
یعنی کلیه فروشان جوان 10 سال پس از انقلاب متولدشده و پرورش یافتگان رژیم داعشی ولایت فقیه عوامفریب وغارتگر وجنگ افروز هستند. بلی کلیه های جوانان 2 تا15 هزار دلار فروخته می شود . یعنی زندگی وجان یک جوان معادل این رقم در خطر قرار می گیرد. یعنی سهم حکومت و قدرت مستضعفان و پابرهنگان خمینی شیاد پس از 36 سال چنین داده شده است . درصورتی که دلارهای نفتی بطور بلاعوض به  هم پیمانان سوریه و حزب الشیطان و حماس وجهاد اسلامی فلسطین و عوامل تروریست شان درعراق و کشورهای دیگر داده می شود. قضاوت بیشتر باخودتان .
 
 
 فراروتبلیغات خرید و فروش کلیه که از سال ها قبل در قالب شماره نویسی بر روی دیوار و در خیابان های اطراف انجمن حمایت از بیماران کلیوی رواج دارد با وجود ممنوعیت ها همچنان ادامه داردبه گزارش فرارو، بر دیوارهای خیابانی که انجمن حمایت از بیماران کلیوی در آن قرار دارد، جدولی کشیده شده است که در آن ستون‌هایی برای یادداشت اسامی و شماره تماس افراد متقاضی فروش کلیه وجود دارد.عناوین این جدول شامل اطلاعات نام خانوادگی، گروه خونی و شماره تماس افراد متقاضی در محل خیابان فرهنگ حسینی ترسیم شده است.این خیابان محل تردد بسیاری از بیماران نیازمند پیوند کلیه است که به انجمن واقع در آن مراجعه می‌کنند، به همین دلیل از سال ها قبل دیوارهای این خیابان به محلی برای نوشتن آگهی های اهداکنندگان کلیه تبدیل شده است.گفته می شود بيشترين اهداكنندگان كليه در كشور را افراد 25 تا 26 ساله تشکیل می دهند كه در قبال دريافت پول، اقدام به فروش كليه خود به بيماران نيازمند مي‌كنند؛ کلیه ها از 8 تا 50 میلیون به فروش می‌رسد. عکس های برنا قاسمی از آگهی های فروش کلیه در این محل را در زیر می بینید.