نامه ها وصدای شما

نامه ها وصدای شما . 6 مهر93
مصالح ساختماني خانه خراب كن برخي از مصالح ساختماني، غيراستاندارد است و اين موضوع خطرات فراواني را براي ساختمان‌سازي به همراه دارد. ضرورت دارد مسئولان سازمان نظام مهندسي كشور،‌ مهندسان ناظر را ملزم كنند تا هنگام نظارت، براي مقاوم سازي ساختمان‌ها و پيشگيري از خطرات احتمالي، تذكرات لازم را به مالكان و بساز و بفروش‌ها بدهند. علي اكبر فرقاني - تهران *قنبري از تهران: مادرم دچار بيماري خوني است وهر روز بايد براي 4 عدد قرص "تروميورايداكيتن" كه آن هم بايد به تائيد بيمه برسد روزي هشتاد هزار تومان فقط براي يك قلم داروي مادرم بپردازم! به مسئولان ذيربط بگوييد من كارمند با حقوق ناچيز و با اين گراني دارو، چه كنم؟ *محمودزاده از تهران: در خيابان نهم سهادت آباد يك نانوايي بود كه نان‌ اهالي را تامين ميكرد. عده‌اي آمدند و گفتند آنجا را مي‌خواهند عام‌المنفعه كنند و يك تابلو هم زدند و نانوايي را جمع كردند. ضمنا زير نانوايي هم مكاني بود كه بچه‌ها آنجا ورزش مي‌‌كردند و آن راهم جمع كردند. اخيرا اين مكان به بوتيك و رستوران تبديل شده است! معني عام‌المنفعه عده‌اي را هم فهميديم! 
نامه‌هاي شما
مشكلات فراوان خط 4 مترو 
خط 4 مترو بيشتر وقت‌ها با ازدحام مسافر، كمبود ترن و خرابي درهاي واگن‌ها مواجه است و مسافران مجبورند مشكلات فراواني را به دليل شلوغي اين خط تحمل كنند. از مسئولان تقاضا داريم گوشه چشمي هم به اين خط داشته باشند و مسافران مترو را دريابند و اين همه شعار و تبليغ درباره افزايش ظرفيت مترو سر ندهند كه تهران از جمعيت درحال انفجار است! مبين ويسي - تهران 
مصالح ساختماني خانه خراب كن 
برخي از مصالح ساختماني، غيراستاندارد است و اين موضوع خطرات فراواني را براي ساختمان‌سازي به همراه دارد. ضرورت دارد مسئولان سازمان نظام مهندسي كشور،‌ مهندسان ناظر را ملزم كنند تا هنگام نظارت، براي مقاوم سازي ساختمان‌ها و پيشگيري از خطرات احتمالي، تذكرات لازم را به مالكان و بساز و بفروش‌ها بدهند. علي اكبر فرقاني - تهران 
غذاي سالم و بهداشتي 
زندگي ماشيني، كار زياد يا بعضاً تنبلي برخي خانم ها! سبب مي‌شود فرصت آماده سازي غذاي لذيذ نداشته باشند، از اينرو سفارش مي‌دهند از بيرون برايشان غذا سرو كنند، اينجانب شاهد طبخ غذا در آشپزخانه‌اي كه بهداشت،‌حرف اول را مي‌زند و سپس مواد غذايي با كيفيت را سرلوحه كارهايشان قرار داده‌اند، معرفي مي‌كنم. همان طوري كه درباره سالن‌هاي غذاخوري و مكان‌هاي غيربهداشتي مطالبي چاپ مي‌شود، بايد براي اطلاع عموم، اين گونه مكان‌ها هم شناسايي و معرفي شوند، بلكه بقيه هم به جاي اين كه به فكر پول از مشتريان باشند، بكوشند غذاي سالم، با كيفيت ارائه دهند. آشپزخانه كوثر واقع در بزرگراه آهنگ، خيابان عارف شمالي، بالاتر از مسجد خداداد، مقابل كوچه نيكزاد توانسته با غذاهاي خوب و سالم رضايت مشتريان را جلب كند كه جا دارد از كاركنان اين واحد صنفي قدرداني كنيم.
عرفان - تهران 
صداي شما
*چند تن از اولياء دانش‌آموزان: بدينوسيله از رئيس محترم كلانتري 129 جامي، مخصوصا سرو.ان احمدي و ماموران خدوم آن كلانتري بدليل حضور فيزيكي موثر آنان مقابل مدرسه راهنمايي دخترانه كوثر واقع در خيابان جمالزاده تشكر و قدرداني مي‌شود. اميدواريم مسئولان ذيربط با استمرار حضور آنان كه موجب آرامش و امنيت بيشتر دانش‌آموزان مي‌شود، مساعدت نمايند. 
*قنبري از تهران: مادرم دچار بيماري خوني است وهر روز بايد براي 4 عدد قرص "تروميورايداكيتن" كه آن هم بايد به تائيد بيمه برسد روزي هشتاد هزار تومان فقط براي يك قلم داروي مادرم بپردازم! به مسئولان ذيربط بگوييد من كارمند با حقوق ناچيز و با اين گراني دارو، چه كنم؟
*صفاوردي ازتهران: به نظر مي‌رسد فوتبال ما با اين كيفيتي كه درليگ از آن مي‌بينيم در مقايسه با واليبال، اصلا سزاوار اين پول‌هاي ميلياردي نيست، آن هم پولي كه از كيسه بيت‌المال است نه بخش خصوصي! كه اگر بود هيچ سرمايه‌گذاري حاضر به دادن اين حجم پول به اين فوتبال نازل نخواهد بود. 

*محمودزاده از تهران: در خيابان نهم سهادت آباد يك نانوايي بود كه نان‌ اهالي را تامين ميكرد. عده‌اي آمدند و گفتند آنجا را مي‌خواهند عام‌المنفعه كنند و يك تابلو هم زدند و نانوايي را جمع كردند. ضمنا زير نانوايي هم مكاني بود كه بچه‌ها آنجا ورزش مي‌‌كردند و آن راهم جمع كردند. اخيرا اين مكان به بوتيك و رستوران تبديل شده است! معني عام‌المنفعه عده‌اي را هم فهميديم!