(تصاویر) آغاز زندگی مشترک در کامیون

قبل از هر چیز ضزورت دارد تذکر داده شود که هرگونه اخلال درامراطلاع رسانی درشبکه های اجتماعی – مجازی از جمله بالاترین به ویژه اگر عمدی وتبعیض آمیزوبی دلیل باشدنه دفاع آشکاراز سانسورومخالفت باآزادی قلم وبیان وعقیده است که همسویی آشکارباسیاست سانسور وفیلتردررژیم داعشی ولایت فقیه می باشد.
اماحال که صحبت از زندگی مشترک در کامیون شده  بی ربط نیست  که به اصطلاح کامیونی شدن هم اشاره شود .سال 56 که فضای باز سیاسی شروع شده بود و تلویزیون ملی زمان شاه بطور مستقیم سخنرانی های نمایندگان مخالف و منتقدازجمله نمایندگان پان ایرانیست های مجلس شورای ملی را پخش می نمود . یک نماینده اصطلاح کامیونی کردن رابکاربرد وتوضیح دادکه ساواک طرح حذف فیزیکی اش از طریق  صحنه سازی تصادف با کامیون را داشته است.
همچنین اصطلاح کامیونی درمورد دستگیری های گسترده ای بکاربرده می شد که  پس از دستگیری فردیاافراد سیاسی که نمی کشیدند و  می بریدند بانفراتی که دررابطه بودندو هنوز دستگیر نشده بودنداسامی اینان لوداده می شدتا جمعی دستگیرشوندکه گفته می شدطرف با کامیون وارد زندان یا کامیونی دستگیر شد.
حال بدلیل اوضاع خیلی پر رونق اقتصادی کشور و زندگی مرفه مردم به خصوص نسل چوان عروسی کامیونی مُد یا رایج شده است که آنسوی حاشیه نشینی وکارتن خوابان خیابانی است .چون رژیم داعشی ولایت فقیهحامی مستضعفان درشعار یک رژیم نامتعارف وواپسگرااست. برای همین قول های داده شده رهبران ومسئولانش وارونه است . برای همین است که نتیجه ی  حکومت از ان مستضعفان و پابرهنگان است و آب وبرق و مسکن مجانی می شود که خمینی شیاد وعده ی سرخرمنی اش راداد.
سپس رئیس جمهور اصول گرااحمدی نژادباادعای اینکه دولت وی پاک ترین دولت تاریخ است .چون حرفی  و شعاری عدالت محور ودرخدمت مردم است . همچنین قول ناکجا آبادی واگذاری 1000 مترزمین بهر خانوارایرانی دادتا 200 متر زیرآن زیر ساخت برود  و800 متر بقیه باغچه و گلکاری شود . ولی اکنون شرایط اقتصاد جهادی – مقاومتی  خامنه ای رهبرولی فقیه که در دفاع از برنامه ی هسته ای ودور زدن تحریم هاست  منتهی  به زندگی مشترک کامیونی عروس و داماد شده است . تازه این  داماد سیستانی خیلی خوش شانس  است که مالک یک کامیون می باشد که می تواند عروس را همراه خود در کامیون جا دهد .مهمتر اینکه مقیم استان گلستان است . اگر نه معلوم نبود اگر چنانچه ساکن استان محروم یلوچستان بود چه روزگاری داشت. اصلاً آیا تاحال زنده مانده بود تاکه دامادبشود؟
 بهرحال این مراسم عروسی کامیونی این زوج را مقایسه کنید با عروسی آقازاده عسگر اولادی دزد غارتگر حرفه ای که در چندسال پیش سوار خودروی چند صد میلیونی بود ومراسم جشن عروسی هم در یک تالار هتل معروف چندستاره ی تهران برگزار شد .