نامه ها وصدای شما

نامه ها وصدای شما 8 مهر- 93
 نگهداري سگ در آپارتمان! برخي از ساكنان مجتمع‌هاي مسكوني در واحدهايشان سگ نگهداري مي‌‌كنند و موجب اذيت و آزار همسايگان مي‌شوند. از آن جمله است: ساكنان يكي از واحدهاي مسكوني واقع در خيابان جنت‌آباد شمالي، خيابان نسترن كه مشكلات فراواني را براي اهالي ساختمان به وجود آورده است. اميدواريم اين مسأله مورد توجه و رسيدگي قرار گيرد. عليرضا. م ـ تهران * يك شهروند تهراني: به نظرم درحال حاضر و با توجه به وضعيتي كه بر كشور ما از لحاظ آب حاكم مي‌باشد، مردم در مصرف آب صرفه جويي مي‌كنند اما بهتر است وزارتخانه‌ها، ادارات و... هم در مصرف آب صرفه جويي كنند. خصوصاً ادارات و سازمان‌هايي كه داراي محوطه‌هاي بزرگ سبز هستند و مي‌دانيم و مي‌دانند كه بسياري از همين محوطه‌ها با آب شرب آبياري مي‌شوند! * محمود اسلامي از تهران: براساس اظهارات رئيس محترم مجلس شوراي اسلامي چرا بايد مشكل هسته‌اي ما با مذاكره با افراد خارج از كشورهاي آژانس باشد؟ پس جايگاه بين‌المللي آژانس هسته‌اي كجاست؟ چرا بايد به محل‌هاي مختلف دنيا برويم و سرگردان باشيم، درصورتي كه اين نوع مذاكرات بايد در محل خودش آژانس بين‌المللي برگزار شود چون نمايندگان همين كشورها در آنجا حضور دارند. قطعاً اگر مذاكرات در آنجا برگزار شود، بزودي حل خواهد شد. * يك مسافر هميشگي مترو: به مسئولان بگوييد حادثه ايستگاه متروي آزادي زنگ خطري بود به مسئولان كه بيشتر به كيفيت واگن‌ها توجه كنند، هيچگونه سهل انگاري و سوءمديريت در قبال سلامتي مردم، قابل توجيه نيست
 نامه های شما
قابل توجه مسئولان حوزه نظام وظيفه 
مگر در نظام جمهوري اسلامي تمامي قوانين بر اساس عدالت و مساوات گذارده نمي‌شود، اگر اين است پس چرا كسر از خدمت (فرزندان جبهه رفته وداراي كارت ايثارگري) بايستي تامتولدين سال 72 و به قبل از آن باشد؟ مگر افرادي كه در آن زمان به جبهه‌هاي حق عليه باطل رفتند و فرزندانشان متولد 73 ببعد مي‌باشد تافته جدا بافته از قبلي‌ها هستند و نبايد از تسهيلات (كسر خدمت) استفاده كنند؟
شايد جبهه‌ قبلي‌ها، جبهه ديگري و خدمت قبلي‌ها، خدمت ديگري بوده كه ما از آن خبر نداريم؟! از روزنامه شما انتظار داريم با چاپ اين درد دل حقير، گوشزدي به مسئولان كنيد شايد آنان پاسخ دقيق و شفافي از طريق روزنامه شما بدهند. به اميد آن روز عبدالله - تهران 
نگهداري سگ در آپارتمان
برخي از ساكنان مجتمع‌هاي مسكوني در واحدهايشان سگ نگهداري مي‌‌كنند و موجب اذيت و آزار همسايگان مي‌شوند. از آن جمله است: ساكنان يكي از واحدهاي مسكوني واقع در خيابان جنت‌آباد شمالي، خيابان نسترن كه مشكلات فراواني را براي اهالي ساختمان به وجود آورده است. اميدواريم اين مسأله مورد توجه و رسيدگي قرار گيرد. عليرضا. م ـ تهران 
نظارت مستمر دستگاه‌هاي عابربانك 
چرا دستگاه‌هاي عابربانك در زمان پرداخت حقوق كارمندان و كارگران ابتداي هر ماه و روزهاي پاياني ماه پول ندارند؟ از مسئولان بانك مركزي تقاضا داريم نظارت بيشتري داشته باشند تا مردم براي تهيه پول با مشكل مواجه نشوند. 
صداي شما
* برقعي از قم: مقام معظم رهبري چند روز پيش فرمودند: حمايت از دولت وظيفه همه است، آيا رسانه ملي و جبهه پايداري شامل همه نمي‌شوند؟ 
* يك شهروند تهراني: به نظرم درحال حاضر و با توجه به وضعيتي كه بر كشور ما از لحاظ آب حاكم مي‌باشد، مردم در مصرف آب صرفه جويي مي‌كنند اما بهتر است وزارتخانه‌ها، ادارات و... هم در مصرف آب صرفه جويي كنند. خصوصاً ادارات و سازمان‌هايي كه داراي محوطه‌هاي بزرگ سبز هستند و مي‌دانيم و مي‌دانند كه بسياري از همين محوطه‌ها با آب شرب آبياري مي‌شوند! 
* عباسي از انديشه: از شهرداري انديشه تقاضا مي‌شود نسبت به ساماندهي پايانه تاكسيراني فاز 3 انديشه اقدام كند. 
* رضاييان از قائم شهر: مسئولان بانك مركزي دليل دريافت كارمزد بخاطر استفاده از كارتخوان را اعلام كنند. 
* يك شهروند تهراني: شركت "كرمان موتور" قرار بوده كه تير ماه 93 خودروهاي ثبت نام كنندگان را تحويل دهند ولي مدام وعده‌هاي امروز و فردا مي‌دهند. بنويسيد شايد رسيدگي شود. 
* محمود اسلامي از تهران: براساس اظهارات رئيس محترم مجلس شوراي اسلامي چرا بايد مشكل هسته‌اي ما با مذاكره با افراد خارج از كشورهاي آژانس باشد؟ پس جايگاه بين‌المللي آژانس هسته‌اي كجاست؟ چرا بايد به محل‌هاي مختلف دنيا برويم و سرگردان باشيم، درصورتي كه اين نوع مذاكرات بايد در محل خودش آژانس بين‌المللي برگزار شود چون نمايندگان همين كشورها در آنجا حضور دارند. قطعاً اگر مذاكرات در آنجا برگزار شود، بزودي حل خواهد شد. 

* يك مسافر هميشگي مترو: به مسئولان بگوييد حادثه ايستگاه متروي آزادي زنگ خطري بود به مسئولان كه بيشتر به كيفيت واگن‌ها توجه كنند، هيچگونه سهل انگاري و سوءمديريت در قبال سلامتي مردم، قابل توجيه نيست