نامه‌هاوصداي شما

نامه‌هاوصداي شما19 آبان-93
رفع مزاحمت كنند خيابان شهيد حيدري، منشعب از خيابان سبلان شمالي، مدتي است تبديل به پاتوق عده‌اي از افراد شرور و معتاد شده است. از نيروي انتظامي تقاضاي رسيدگي داريم. عرفان - تهران *خانم زيبا از تهران: چند روز پيش جهت ديدن اقوام به شهرستان قزوين رفتم و نكته‌اي كه باعث شد با شما تماس بگيرم آن است كه امواج پارازيت در اين شهرستان بيداد مي‌كند و سلامتي شهروندان و نوجوانان را به شدت تهديد مي‌كند. اين پارازيت‌ها حتي باعث شده كه مردم نتوانند شبكه‌هاي استاني را هم خوب ببينند. به مسئولان ذيربط تذكر بدهيد تا اين موضوع حل شود. * يك فرهنگي از تهران: چند سالي است كه پاداش ازدواج فرهنگيان پرداخت نشده است، از مسئولان سوال شود اين پاداش كي پرداخت مي‌شود؟
*حقگو از تهران: لطفا پيام من را كه خطاب به جمعي از نمايندگان مجلس است، چاپ نماييد. آقايان نماينده مجلس! شما كه آنقدر حرفتان نفوذ دارد چرا دنبال ميلياردها اختلاس و حيف و ميل‌هاي نجومي نيستيد؟ پرونده‌هاي اختلاس‌هاي بزرگ در چه مرحله‌اي است؟ لطفا براي رضاي خدا يكي از اين پرونده‌ها را شما پيگيري كنيد تا مردم بدانند و باور كنند شما دنبال پرونده آنها هستيد. 
صدای شما
كريمي از تهران: در تقاطع خيابان خاوران - اتابك كه پل دو طبقه اتوبان امام علي(ع) ساخته شده، پل‌هاي بالايي اتوبان نيمه‌كاره به حال خود رها شده و شبانه حفاظ‌هاي اطراف پل دزديده مي‌شود. بنويسيد و تذكر دهيد شايد دلسوزي پيدا شود و جلوگيري كند.
* احمديان از تهران: در منطقه سعادت‌آباد، از پل مديريت گرفته تا بلوار فرحزادي هيچ بازار ميوه و تره‌باري وجود ندارد. بنويسيد تا مسئولان چاره‌انديشي كنند. 
*خانم زيبا از تهران: چند روز پيش جهت ديدن اقوام به شهرستان قزوين رفتم و نكته‌اي كه باعث شد با شما تماس بگيرم آن است كه امواج پارازيت در اين شهرستان بيداد مي‌كند و سلامتي شهروندان و نوجوانان را به شدت تهديد مي‌كند. اين پارازيت‌ها حتي باعث شده كه مردم نتوانند شبكه‌هاي استاني را هم خوب ببينند. به مسئولان ذيربط تذكر بدهيد تا اين موضوع حل شود. 
* يك فرهنگي از تهران: چند سالي است كه پاداش ازدواج فرهنگيان پرداخت نشده است، از مسئولان سوال شود اين پاداش كي پرداخت مي‌شود؟
*حقگو از تهران: لطفا پيام من را كه خطاب به جمعي از نمايندگان مجلس است، چاپ نماييد. آقايان نماينده مجلس! شما كه آنقدر حرفتان نفوذ دارد چرا دنبال ميلياردها اختلاس و حيف و ميل‌هاي نجومي نيستيد؟ پرونده‌هاي اختلاس‌هاي بزرگ در چه مرحله‌اي است؟ لطفا براي رضاي خدا يكي از اين پرونده‌ها را شما پيگيري كنيد تا مردم بدانند و باور كنند شما دنبال پرونده آنها هستيد. 
نامه‌هاي شما
تقاضاي مساعدت از مسئولين شهرستان رودبار 
روستاي "خرشك" واقع در بخش رحمت آباد و بلوكات شهرستان رودبار،‌ از جمله روستاهايي است كه علي‌رغم بهره‌مندي از امكانات رفاهي، داراي مشكلاتي است كه اميدواريم مسئولين شهرستان رودبار به آن توجه نموده و براي رفع مشكلات موجود روستا گام بردارند. اما مشكلات اين روستا عبارتند از: سه كيلومتر جاده خاكي كه عبور و مرور در آن به سختي انجام مي‌شود. عدم داشتن دهياري و خانه بهداشت از ديگر مشكلات روستائيان مي‌باشد. مهمتر از آن رانش قسمتي از زمين روستا كه لوله‌هاي گاز و آب را در معرض خطر قرار داده است و به همين علت رودخانه‌اي كه از مجاورت روستا جريان دارد هر ساله خسارت جبران‌ناپذيري به روستائيان وارد مي‌سازد و منازل مسكوني چند خانوار روستا با كمترين بارندگي، دچار آبگرفتگي مي‌گردد. با توجه به اينكه روستاي "خرشك" داراي منطقه گردشگري است و در آينده نزديك سد "ديورش" در مجاورت اين روستا احداث خواهد شد، از مسئولين شهرستان رودبار تقاضا داريم مشكلات ما را مرتفع نمايند تا از مهاجرت روستائيان به شهرها جلوگيري گردد. متأسفانه آب منطقه‌اي گيلان حريم رودخانه ما را از هر طرف 45 متر اعلام كرده است كه با اجراي اين مصوبه، روستايي باقي نخواهد ماند. ضمناً لايروبي رودخانه روستا با كمك بخش خصوصي كه در روستاي ما فعاليت دارد، خواسته بحق ماست. * جمعي از اهالي و شوراي اسلامي روستاي خرشك - رودبار 
رفع مزاحمت كنند 

خيابان شهيد حيدري، منشعب از خيابان سبلان شمالي، مدتي است تبديل به پاتوق عده‌اي از افراد شرور و معتاد شده است. از نيروي انتظامي تقاضاي رسيدگي داريم. عرفان - تهران