گفت و شنود قسمت-6 -

گفت و شنود قسمت-6  -   7آذر -93

گفت و شنود قسمت-5  -1آذر -93
گفت و شنود قسمت-4
گفت . شنود قسمت-3
گفت و شنود قسمت -2
گفت وشنود 
گفت و شنود قسمت-6  -   7آذر -93
گفتم :   نقش دیگر اسیدپاشان توی بالاترین چیست؟
گفت :  اینان نقش مترسک یا آدمک های جالیزار را دارند .
گفتم : یعنی چه؟
گفت : یعنی کشاورزان برای اینکه  خطر پرندگان مزاحم و آسیب رسان به  میوه باغات  وجالیزارها را خنثی کنند .مترسک ها یا آدمک هایی توی جالیزارها نصب می کنند تا پرندگان بترسند و به محصولات  درختان میوه ای یا بوته های صیفی جات نزدیک نشوند.  اسیدپاشان کاربران بالاترین درست است که مترسک هایی علیه ی مخالفان لینک گذارند .ولی موجب  فراری دادن کاربران دیگر از این شبکه می شوند.  چون خودشان  دردسر ساز شدند  . تازه این اسیدپاشان ترفندهای دیگرهم دارند.
گفتم : این ترفندها چیست؟
گفت :  یک مورد راه اندازی   جنگ زرگری است .
گفتم : این مورد مشابه جنگ زرگری چیست؟
گفت : قبلاً دانش آموزان تنبل اخراجی وترک تحصیل کرده که تبدیل به لات ولمپن  وباج گیر وجیب برشده بودند .موقع تعطیل شدن دبیرستان ها جلوی درب خروجی دعوای ساختگی برپا می کردند . سپس دانش آموزانی که برای میانجی می رفتند. یکی  از دوستان دعوا کنندگان  که بیرون صحنه بود وارد می شد و یقه دانش آموزان میانجی را می گرفت ومی کشید کنار و توصیه می کرد بهتر است  دخالت نکنید .چون موضوع مهمی نیست . اینان با هن دوست هستند که حرف شده و بعداً بل هم آشتی می کنند .در صورتیکه موقع یقه کت گرفتن جدیبد انش آموزان میانجی  زده یا خالی می شد. حال مشابه این تجربه با سبک و شیوه ای دیگر در بالاترین دنبال می شود.
گفتم : این شیوه چگونه است؟
گفت : ابتدا کاربری رإی منفی می دهد . سپس کاربرانی که نظر داده اند را متهم می کند که همگی حساب یک کاربر است.
گفتم : بعدش چی؟
گفت : تقاضای بستن حساب کاربر لینک گذار از سوی بالایارهارا می کند.
گفتم : بالایار کیست؟
گفت : یعنی یار ومشاور کمکی  مدیر سایت بالاترین.
گفتم : نقش اینان چیست؟ یاچکار می کنند ؟
گفت : ظاهراً به گزارشات کاربران رسیدگی می کنندکه خلاف مقررات بالاترین است .ولی باممیزی که می کنند حساب های مخالفان را می بندند.
گفتم : چرا بالایارها پاسخ مثبت به  رد کنندگان گزارش علط می دهند؟
گفت : چون  هم همفکرند . هم اینکه با اینگونه کاربران نیازمندند؟
گفتم : چرا چنین است؟
گفت : همانگونه که شاه برای کودتای 28 مرداد 32 به شعبان بی مخ و پری بلنده ها نیاز داشت و خمینی و جانشین وی به حسین الله کرم و زهرا خانم ها برای سرکوب و سانسور.
گفتم :  اشاره به جنگ زرگری بین  کاربران شد . هدف این جنگ  چیست؟
گفت : برای فضا سازی علیه ی کاربرمخالف رژیم داعشی ولایت فقیه  که در نقش بدتر از پلیس خوب وبد ایفای نقش می کنند؟
گفتم : چطوری؟
گفت : ایفای نقش شان در پوشش اجرای حامی رژیم گذشته وکنونی است که در ادامه به فحاشی های لمپنی وناموسی زیرشکمی ضد اسلامی کشیده می شود .
گفتم : می شود نمونه ارائه داد؟
گفت : بلی برخی از نظرات رد وبدل شده آنچنانی زیر این لینک است تا تازگی زده شد .
گفتم : بعدش چه اتفاقی افتاد؟
گفت : حساب لینک گذار برای 30 روز بسته شد .
گفتم : چرا لینک گذار مجازات شد؟
گفت : هم لینک وی افشاگرانه است .هم مخالف رژیم داعشی ولایت فقیه است .هم اینکه گفته شد هدف از راه اندازی جنگ زرگری و جوسازی های کاربران خاطی مورد حمایت بالاترین بستن حساب لینک گذار مخالف بوده است.
گفتم : آیا کاربران دیگر نظری در این مورد می دهند؟
گفت : بلی برخی از کاربران نظرات انتقادی نسبت به سیاست تناقض آمیز بالاترین می زنند .
گفتم : این نظرات چیست؟
گفت : یکی مربوط به نظر کاربری است که دو نظر زیر این لینک داده که چنین است:
از كاربران محترم اين سايت يك سؤال دارم؟ شما قضاوت كنيد كه چه کامنت هایی زده شده و لینک چیست و برای چه 30 روز بسته شد،چرا بالاترین به شعبان بی مخان و الله کرم های و كلا به سانديس خوران اسيد پاش و پرسه زن فحاش.... لبیک می گوید و حساب می بندد؟ آدم ياد حاج داود رحمانى در قزلحصار ميفته كه قيامت درست كرده بود،آخه تا كى ظلم ستم و سانسور و قفس و قيامت و انفرادى و حتما بعدش اعدام بايدگردد،
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری ،بالاترین روی دست سیاست سرکوب و سانسور و تبعیض آخوندها زده است .چون پس از یک هفته و 2 تا 2 هفته ای بسته شدن حساب 3 پیچ با زدن کامنت های غیرقابل تصور زیرشکمی لینک وی، بالاترین 3 پیچ را مجازات کرد و حسابش را تا 30 روزبسته است،واقعا كه با اين كارتون به آخوندها گفتيد زكى.
ویک کامنت دیگریست  که نزدیک 3 هفته پیش از سوی کاربر دیگری زده شد .ولی چون بالاترین توان پاسخگویی وتحمل نظر مخالفان جدی رژیم داعشی ولایت فقیه را ندارد . اینگونه نظرات را بطور پنهانی بهانه ای برای تشدید فشار وتهدید روی کاربرمخالف لینک گذار می کند . چون .پس از این کامنت طنز نیشدار  روشنگرانه  کمک به حذف لینک کرد.
گفتم : چرا لینک حذف شد؟
گفت : برای اینکه لینک از دسترس کاربران حذف شود.
گفتم : مگر نظر  این کاربرچه بود؟
گفت : خطاب به بالاترین چنین نظر داده بود؟
شعار انصار بالاترین در محکومیت عوامل استکبار جهانی و صهیونیسم در بالاترین!
 می کشم می کشم هر انکه بالاترین را کشت
نه شرقی نه غربی فقط و فقط جمهوری داعشی اسلامی!
دادستانی کل بالاترین این حکم را در مورد این کاربر بمورد اجرا خواهد گذاشت ؛
محاربه ,
توهین به مقام معظم بالاترین با گذاشتن لینک های اذهان مشوش کن,
اقدام علیه ی امنیت بالاترین،
همکاری با سرویس های جاسوسی دیگر سایتها و عوامل استکبار جهانی ,
گذاشتن لینک هایی از صفحات و سایت های برانداز نظام مقدس داعشی اسلامی سید علی آغا ,
با شکایت بسیاری از عوامل و انصار حزب الله , ارتش سایبری, سربازان گمنام امام زمان که در حق بالاترین حق اب و گل دارند و مرتب حضور بدون خطر دارند و کل نظام را در مجموعه حافظ هستند و نیز از عاشقان بالاترین میباشند.بنابر تمامی موارد بالا این کاربر بمدت نامحدودی ممنوع القلم و ممنوع الورود به بالاترین شده و به انفرادی منتقل خواهد شد!!!
بعد از پایان دوران محکومیت بعد همیشه اعدام ببخشید از بالاترین بیرون خواهد شد !
دادستان کل انقلاب بالاترین و سایتهای وابسته