جهت اطلاع

جهت اطلاع 9 آذر - 93
برای تمام پست هایی که در بالاترین زده شده است . از طریق ایمیل این جوابیه ارسال شده است:
ایراد «بخش، زبان یا محتوای نامناسب» دارد. لطفا قوانین بالاترین را بار دیگر مطالعه بکنید و سعی کنید که بهتر قوانین را رعایت کنید.سیستم تشخیص خطاهای بالاترین براساس ترکیبی از گزارش کاربران، نظارت مسئول شکایات کاربران و سیستم اتوماتیک و هوشمند بالاترین کار می‌کند. این سیستم کمک می‌کند که کاربران در مورد اشتباه هایشان فیدبک لازم را دریافت کنند.
سئوال است که این چگونه سیستم تشخیص خطاهای هوشمند بالاترین است که  براساس گزارش کاربران، نظارت مسئول شکایات کاربران بطور سیستماتیک این پیام ایمیل ارسال شده است که همراه با مجازات مکرر بستن حساب بوده است. البته کاربران گزارش دهنده و شاکی ناشناس نیستند چون جزو منفی دهندگان و پرخاشگران اتهام زن و هتاک فعال در کامنت در بالاترین می باشند.  بهرحال  برای اولین بار پاسخ ضمیمه ارسال شد .ولی چون جوابی دریافت نشد . جهت اطلاع بازتاب داده می شود.

با سلام  من متوجه نمی شوم بخش یا محتوای  نامناسب یعنی چه  که توجیه سانسور عریان شده است. برای اینکه مدام با این بهانه حساب من بسته می شود؟ مگر الهام چرخنده هنرپیشه سینما و.... نمی باشد؟ مگر صحبت از حجاب فرهنگی و اسلامی نکرده و نگفته است می خواهد فیلم سینمایی در مورد اقلیت ها غیر مسلمان  کشته شده در جنگ بسازد.که لینک آن دربخش  هنر وادبیات  زده شده است. ایرادش کجاست که حسابم باید برای 30 روز بسته شود؟ از سوی دیگر من از سوی تعدادی معدود از کاربران که مدام به لینک های من بدون دلیل رأی منفی می دهند . مورد توهین  وهتاکی  و اتهام حتی تهدید به بستن حساب واقع می شوم .نمی دانم چه معمایی  است که  اینان مصونیت کامل دارند .ولی متأسفانه پیوسته حساب من  بسته شده است . زیرا که ابتدااز یک روز شروع شد. در ادامه به 3 روز و بعد یک هفته سپس دو هفته و دوهفته و اکنون به مدت 30 روز بسته شده است که بسیار جای سئوال دارد که دلیل این سیاست تبعیض آمیز ناشی از چیست که در مورد من اعمال می شود؟ همانگونه که این سیاست تبعیض آمیز موجب تعجب برخی کاربران دیگر واقع شده است! تصور نمی رود این شیوه کمک به اطلاع رسانی سالم شبکه  مجازی بالاترین کند. به خصوص اینکه من در دو دهه گذشته با سایت های  سیاسی – خبری گوناگون  ووبلاگ ها همکاری داشته و اکنون دووبلاگ دارم و در فیس بوک هم فعال هستم . روزانه مسایل روز برخی مطبوعات رژیم را نقد می کنم و هرگز کاری با فرد یا افراد نداشته ام. چون مخاطب من حاکمان ایران و مردم است . مهمتر اینکه  اهانت وتوهین و برخورد غیرمنطقی هرگز نمی کنم.   لذامن در خواست تجدید نظر در بستن نا ناعادلانه حسابم را دارم همچنین  پایان دادن به این سیاست تبعیض آمیز می باشم . در غیر اینصورت برای دفاع از خود وواکنش پیرامون این تبعیض و سانسور آشکار اعمال شده مجبورم  از طریق شبکه ی مجازی اقدام  کنم. چون اگر چنانچه در بالاترین جایی برای امثال من نیست می بایست بطور علنی به قوانین بالاترین افزوده  شود . منتظر پاسخ قانع کننده و منطقی در این مورد هستم .