جلسه روز پنج‌شنبه احمدی‌نژاد و يك سايت جديد

گویاهرروز که می گذرد احمدی نژاد مصمم وجدی تر بهت دارک تبلیغاتی بازداشت دوباره به قدرت فکر می کند .
 «روحاني باي باي» اين جمله تمسخرآميز اما پركنايه‌اي بود كه رئيس‌معزول ستاد هواداران محمود احمدي‌نژاد بر روي توئيتر خود نوشت تا خوشحالي‌اش را از عدم رسيدن ايران به توافق جامع درمساله هسته‌اي پنهان نكرده باشد.به گزارش مثلث، عبدالرضا داوري كه مدتي مسئوليت ستاد «هما» را برعهده داشت و بعدها اين ستاد با حواشي زيادي منحل و يا از كار افتاد، ترجيح داد تا اولين كسي باشد از نزديكان محمود احمدي‌‌نژاد كه از عدم نتيجه قطعي در مذاكرات هسته‌اي شادي خود را ابراز كند.او در توئيترش به محض مشخص شدن تكليف تمديد توافق تا تيرماه سال آينده نوشت: «قبلا مذاكره مي‌كرديم كه توافق كنيم، الان توافق مي كنيم كه مذاكره كنيم. به طرز عجيبي غرب را به زانو در آورديم.... روحاني باي‌باي»
جلسه روز پنج‌شنبه احمدی‌نژاد و يك سايت جديد
البته خوانندگان مثلث به خوبي آگاهند كه شعار «باي‌باي» كنايه‌اي است كه به سال ٨٨ باز مي گردد. اين شعاري بود كه اولين بار از سوي هوادران ميرحسين موسوي در سال٨٨ براي احمدي‌نژاد سرداده شد و حالا انگار نزديكان دولت نهم ودهم قصد دارند آن را احيا كنند.مهمتر اينكه در حالي كه رهبر معظم انقلاب در پايان هفته گذشته از تمديد توافق و ايستادگي مذاكره كنندگان حمايت كرد و صراحتا تاكيد كردند «آنكه ضرر مي‌كند غرب و آمريكاست نه ايران» با اين‌حال يكي ديگر از نزديكان دولت قبل كه نقش فعالي در مذمت مذاكرات هسته‌اي دارد آن را يك «شكست» خواند. ناصر نوبري ديپلمات سابق كه بعد از اتمام كار دولت احمدي‌نژاد به صورت تمام وقت در خدمت تضعيف مذاكرات درآمده در مصاحبه‌اي درباره تمديد توافق گفت: «این تمدید یک شکست بزرگ است و از ژنو هم شکست بزرگ‌تری محسوب می‌شوداز سوي ديگر تحليل‌ها و خبرهاي شنيده شده از اردوگاه حاميان دولت سابق نشان مي‌دهد كه آنها هنوز عمر دولت روحاني به دوسال نرسيده به اين فكر مي‌كنند كه بار ديگر مورد اقبال مردم قرار خواهند گرفت.در تحولي ديگر بعد از درگيري رسانه‌اي ميان دو سايت اصلي حامي احمدي‌نژاد يعني، ميدان 72 و دولت بهار، سايت جديدي راه‌اندازي شده است كه به نظر مي‌رسد سايت اصلي نزديك به احمدي‌نژاد خواهد بود.آخرين اخبار سايت «مهر مردم» كه به تازگي راه اندازي شده است، نشان مي‌دهد كه جديدترين اخبار مربوط به احمدي‌نژاد قرار است به جاي دو سايت قبلي در اين سايت منتشر شود. دو سايت مذكور كه يكي به تيم مشايي نزديك بود و با كد شناخته شده «بهار» فعاليت مي‌كرد و سايت ديگر كه توسط تيم رسانه‌اي هوادار او اداره مي‌شد از دور خارج خواهند شد. چراكه نگاه به اين دو سايت نشان مي‌دهد خبر آخر مربوط به ديدار روز پنجشنبه گذشته احمدي‌نژاد با برخي فعالان كه به مناسبت هفته بسيج برگزار شده بود، به اين دو سايت داده نشده است.احمدي‌نژاد روز پنجشبه در ديداري كه نامي از افراد حاضر در آن برده نشده است درباره «مسئوليت همگاني درصيانت از ارزشهاي انقلاب» طرفين به بحث و تبادل نظر نشسته‌اند.هنوز جزئياتي از اين نشست به بيرون درز نكرده است. اما يك نكته مهم ديگر درباره اين سايت جديد تيم احمدي‌نژاد قابل تامل است. آنها لوگوي سايت را با شكل و شمايل پايگاه اطلاع رساني دولت كه متعلق به رئيس‌جمهور ايران اسلامي است ساخته شده است. اشتياق تيم دولت قبل براي بازگشت به قدرت حتي در مصادره و كپي‌برداري از سايت رئيس‌جمهور نيز قابل مشاهده است.
جلسه روز پنج‌شنبه احمدی‌نژاد و يك سايت جديد

آنچه مسلم است اين است كه هواداران دولت قبل، راه بازگشتشان به قدرت را تنها در عدم حصول توافق جامع ايران و غرب ارزيابي و سرمايه‌گذاري كرده‌اند. از همين روست كه مي‌بينيم كه به محض تمديد قرارداد يكي از نزديكان دولت روحاني را با «باي باي» قصد بدرقه كردن دارد و يا بار ديگر جلسات رئيس‌دولت نهم ودهم فعال شده‌اند..