نامه ها و صدای شما

نامه ها و صدای شما 9آذر-93
 مكالمه با تلفن همراه در كلاس درس ممنوع شود استفاده از تلفن همراه براي معلمان و دبيران، باعث مي‌شود دانش آموزان در يادگيري درس‌ها با مشكل مواجه شوند، از اينرو ضرورت دارد استفاده از تلفن همراه در كلاس درس ممنوع اعلام شود.معين براتي گودرزي ـ بروجرد  *حقگو از تهران: نتيجه مذاكرات اخير و تمديد مذاكرات شايد چندان نتايج مطلوبي نباشد، اما هرچه كه باشد اين حسن را دارد كه قطعنامه‌هاي جديدي بر عليه ما وضع نشود و نگاه دنيا به ما، نگاه مثبتي شده است. دنيا به عينه ديد ما اهل مذاكره‌ايم و از ادبيات مناسبي هم در ديپلماسي برخوردار مي‌باشيم. با تمام اين اوصاف به تيم مذاكره‌كننده كشورمان، مخصوصا جناب آقاي ظريف خسته‌نباشي مي‌گويم. آنها كم‌كاري وكم‌فروشي نكردند.*محمدي از زنجان: ورودي شهر زنجان از اتوبان، متأسفانه فاقد هرگونه علايم هدايت‌كننده مسافران است. لطفا با چاپ اين مطلب به مسئولان تذكر بدهيد تا رسيدگي كنند. *يك شهروند مهدي‌شهري: چرا امواج راديويي در مهدي‌شهر خيلي ضعيف دريافت مي‌شود؟*قادري از تهران: از بازنشستگان تأمين اجتماعي هستم. چند سال پيش همه حقوق‌ها را همسان‌سازي كردند ولي حقوق ما بازنشستگان تاكنون همسان‌سازي نشده، علت چيست؟ 
نامه‌های شما
 قانون كجاست؟ 
چرا راهنمايي و رانندگي و شهرداري به تخلف فروشندگان موتورسيكلت كه سد معبر مي‌كنند، رسيدگي نمي‌كنند؟ بيشتر آن‌ها موتورهاي فروشي را در پياده روخيابان 17 شهريور كه محل آمد و شد عابران است، قرار مي‌دهند و سبب نارضايتي ساكنان و رهگذران مي‌شوند. ابوالفضل كميلي ـ تهران
مكالمه با تلفن همراه در كلاس درس ممنوع شود 
استفاده از تلفن همراه براي معلمان و دبيران، باعث مي‌شود دانش آموزان در يادگيري درس‌ها با مشكل مواجه شوند، از اينرو ضرورت دارد استفاده از تلفن همراه در كلاس درس ممنوع اعلام شود.معين براتي گودرزي ـ بروجرد 
نظارت بر آموزشگاه‌ها 
موسسه آموزشي قلم‌چي در بيشتر شهرستان‌ها شعبه دارد وحتي از صدا وسيما ومطبوعات هم تبليغات گسترده‌اي نسبت به آن موسسه انجام مي‌شود. آيا از سوي نهاد وسازماني نسبت به چگونگي فعاليت اين موسسه وموسسات نظير آن وافرادي كه در آن فعاليت مي‌كنند، نظارت وسركشي صورت مي‌گيرد؟ مليحه طالشي – تبريز
صدای شما
 *حقگو از تهران: نتيجه مذاكرات اخير و تمديد مذاكرات شايد چندان نتايج مطلوبي نباشد، اما هرچه كه باشد اين حسن را دارد كه قطعنامه‌هاي جديدي بر عليه ما وضع نشود و نگاه دنيا به ما، نگاه مثبتي شده است. دنيا به عينه ديد ما اهل مذاكره‌ايم و از ادبيات مناسبي هم در ديپلماسي برخوردار مي‌باشيم. با تمام اين اوصاف به تيم مذاكره‌كننده كشورمان، مخصوصا جناب آقاي ظريف خسته‌نباشي مي‌گويم. آنها كم‌كاري وكم‌فروشي نكردند.
*محمدي از زنجان: ورودي شهر زنجان از اتوبان، متأسفانه فاقد هرگونه علايم هدايت‌كننده مسافران است. لطفا با چاپ اين مطلب به مسئولان تذكر بدهيد تا رسيدگي كنند.
*يك شهروند مهدي‌شهري: چرا امواج راديويي در مهدي‌شهر خيلي ضعيف دريافت مي‌شود؟
*قادري از تهران: از بازنشستگان تأمين اجتماعي هستم. چند سال پيش همه حقوق‌ها را همسان‌سازي كردند ولي حقوق ما بازنشستگان تاكنون همسان‌سازي نشده، علت چيست؟
*چندتن از اهالي محل: فضاي سبز بوستان "پونه" در خيابان جانبازان، گلبرگ غربي، خيابان اكبري با قدمت بيش از 25 سال اخيرا در حال تصرف است و دور اين بوستان ديوار كشيده‌اند واعلام مي‌كنند با شهرداري منطقه هماهنگ شده است، تذكر بدهيد تا جلوگيري شود.