تصاویر تقدیر از الهام چرخنده تغییر فامیلی داده به الهام زهرایی در یادواره سپاه محمد

تصاویر تقدیر از الهام چرخنده  تغییر فامیلی داده به الهام زهرایی در یادواره سپاه محمد 7 آذر-93
نزدیکی  به خامنه ای رهبر ام القرای جهان اسلام ولبیک گوی وی شدن  نه ماهیت  مرید لبیک گوی را تهی و پوچ وبی هویت  و تبدیل به مترسک می نماید که فامیلی اش را هم تغییر می دهد. برای همین  پس از اینکه الهام چرخنده به عیادت خامنه ای ر هبرولی فقیه پروستات عمل کرده  به بیمارستان رفت . سپس موجب سوژه ی تبلیغاتی ومعروف و مشهور شدنش شد. اکنون برایش مراسم برگزارشده است . در این مراسم  که  دومین یادواره زنان شهیده سپاه  محمد رسول الله  تهران بزرگ در حسینه حضرت فاطمه الزهرا  بوده است  از الهام چرخنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون تقدیر شده است . آنهم از سوی فرمانده  قرارگاه عمار و آخوند مهدی طائب عضو رهپویان وبرادر طلبه حسین طائب که یار نزدیک آقازاده مجتبی خامنه ای و مسئول سازمان  اطلاعات و امنیت پاسداران است از وی تقدیر و  خطاب به وی گفته شد چرخنده نام فامیلی این هنرمند است که از امروز ما ایشان را با نام خانوادگی زهرایی می‌شناسیم و این هدیه خامنه ای رهبرولی فقیه به الهام چرخنده است . همچنین قدردانی بخاطر حضورش همراه با هنرمندان عیادت کننده از حضرت آغا در بیمارستان می باشد.
در ادامه الهام چرخنده یا زهرایی بدون توجه به این و اقعیت که در رژیم پدرخواننده ی داعش  نه هوای نفسانی و هنری و فرهنگی و دینی و اخلاقی که هوای تهران وسایر شهرهای کشور آلوده است .ولی وی  پیرامون نقش هنرمندان در فرهنگسازی عفاف و حجاب  ادعا کرده  وقتی هوای یک کشور سالم است مردم آن کشور نیز در آرامش هستند و من اگر خود را در بدنه فرهنگ‌سازی کشور سهیم می‌دانم و بر این باور هستم که باید به سینمای دینی، اسلامی و سینمای اخلاقی بپردازم تا بیشتر از قبل باید آن را احیا کنیم.
وی برای اینکه یک چشمه هنری – مکتبی – اصولگرای – سینمایی اجرا کرده باشد گفته  وقتی دست‌مان در دست حضرت زهرا  است ترسی ندارم چرا که معتقدم سینما قرار است کارهای بزرگی را انجام دهد و من پس از سی و چند سال پس از انقلاب هم اکنون کارگردانی پروژه‌ایی را آغاز کرده‌ام که کمتر به آن پرداخته شده است و آن نیز مستندی در مورد شهدای اقلیت و غیر مسلمان در کشور است. البته چرخنده نگفته  است آیا پروژه مستند شهدای اقلیت غیر مسلمان شامل حال 3 رهبران مسییحی می شود که ربوده ومثله شدند. یانه اینکه هدفش همچون خمینی شیاد و جانشین ویتو دهنی زدن  بزرگ به دشمنان است که با نفاق می‌خواهند بگویند غیر مسلمان‌ها در کشور ما به اندازه مسلمان‌ها دیده نمی‌شوند؟
 بهرحال فرمانده قرارگاه عمار هم مدعی شده  ما بیش از 300 خانواده کشته شدگان جنگ غیر مسلمان داریم که  خامنه ای  نیز به دیدار آنها رفته‌اند. امروز  الهام زهرایی چرخنده رسالتی در دوش دارد و قرار است کارهایی را بکند که حرف دل شما است شمایی که مانند مردان و حتی گاهی بیشتر در پشت جبهه از آنها حمایت کردید و امیدوار هستم در این عرصه نیز مرا تنها نگذارید.
معلوم نیست که چرا در این مراسم که اشاره به ن300 کشته شدگان ادعایی غیرمسلمان در جنگ موهبت الهی شد . این 300 نفر کشته شدگان بی نام ونشان  هستند . چون  نه نامی از اینان برده و تصویری ازشان در این مراسم نمایش داده شد؟!
 (تصاویر) تقدیر از الهام چرخنده
(تصاویر) تقدیر از الهام چرخنده
(تصاویر) تقدیر از الهام چرخنده
(تصاویر) تقدیر از الهام چرخنده
(تصاویر) تقدیر از الهام چرخنده
(تصاویر) تقدیر از الهام چرخنده
(تصاویر) تقدیر از الهام چرخنده
(تصاویر) تقدیر از الهام چرخنده 
فرارودر دومین یادواره زنان شهیده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ از الهام چرخنده در کنار مادران معظم شهدای انقلاب، جانبازان و ایثارگران تجلیل شد.دومین یادواره زنان شهیده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ دیروز در حسینه حضرت فاطمه الزهرا برگزار شد.در این مراسم از الهام چرخنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون تقدیر شد و حجت‌الاسلام طائب خطاب به وی گفت: چرخنده نام فامیلی این هنرمند کشورمان است که از امروز ما ایشان را با نام خانوادگی زهرایی می‌شناسیم و این هدیه مقام معظم رهبری به الهام چرخنده است.در ادامه الهام چرخنده با اشاره به نقش هنرمندان در فرهنگسازی عفاف و حجاب گفت: وقتی هوای یک کشور سالم است مردم آن کشور نیز در آرامش هستند و من اگر خود را در بدنه فرهنگ‌سازی کشور سهیم می‌دانم بر این باور هستم که باید به سینمای دینی، اسلامی و سینمای اخلاقی بپردازم و بیشتر از قبل باید آن را احیا کنیم.وی افزود: وقتی دست‌مان در دست حضرت زهرا (س) است ترسی ندارم چرا که معتقدم سینما قرار است کارهای بزرگی را انجام دهد و من پس از سی و چند سال پس از انقلاب هم اکنون کارگردانی پروژه‌ایی را آغاز کرده‌ام که کمتر به آن پرداخته شده است و آن نیز مستندی در مورد شهدای اقلیت و غیر مسلمان در کشور است.
چرخنده ادامه داد: دلیل من از پرداختن به این موضوع این است که تو دهنی بزرگی به دشمنان بزنم که با نفاق می‌خواهند بگویند غیر مسلمان‌ها در کشور ما به اندازه مسلمان‌ها دیده نمی‌شوند.فرمانده قرارگاه عمار افزود: ما بیش از 300 خانواده شهید غیر مسلمان داریم که مقام  معظم رهبری نیز به دیدار آنها رفته‌اند. امروز الهام زهرایی چرخنده فرقی ندارد چون رسالتی در دوش دارد و قرار است کارهایی را بکند که حرف دل شما است شمایی که مانند مردان و حتی گاهی بیشتر در پشت جبهه از آنها حمایت کردید و امیدوار هستم در این عرصه نیز مرا تنها نگذارید.در ادامه از تعدادی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تقدیر شد. عکس های حسین اسماعیلی عکس مهر و مهدی مریزاد عکاس فارس از حضور چرخنده در این مراسم را در زیر می بینید.