نامه هاوصدای شما

نامه هاوصدای شما 6آذر-93
ايستگاه اتوبوس يا خوابگاه كارتن‌خواب‌ها؟ ايستگاه‌هاي اتوبوس واقع در خيابان ري به محل تجمع كارتن‌خواب‌ها و بي‌خانمان‌ها تبديل شده است. از مسئولان ذي‌ربط در شهرداري تهران تقاضا داريم كارتن‌خواب‌ها را جمع‌آوري كنند و به گرمخانه‌ها انتقال دهند و نگذارند در سرماي پاييزي در ايستگاه‌ها و پارك‌ها بخوابند!حميد مرجاني - تهران جوانان و سكته بيكاري، بيماري، فكر و خيال و فشارهاي روحي و رواني سبب سكته و مرگ برخي از جوانان كشورمان مي‌شود و اين در شرايطي است كه متأسفانه آنان به حال خود رها شده‌اند و آنقدر احساس تنهايي و بيهودگي مي‌كنند كه خود را سربار جامعه و خانواده‌هايشان مي‌پندارند. مسئولان فرهنگي و ورزشي بايد براي پيشگيري از به خطر افتادن سلامت جوانان، ترتيبي اتخاذ كنند تا فضاهاي شاد و ورزشي بدون دريافت وجهي برايشان فراهم آيد و مسئولان ذي‌ربط هم شرايط استخدام آنان را فراهم تا به زندگي اميدوار شوند. علي اكبر فرقاني ـ تهران * صدقياني از تهران: يكي از عوامل مهم در آلودگي هواي شهر تهران، وجود اتوبوسهاي دودزا در سطح خيابانهاي تهران است. از مسئولان شهري انتظار داريم وضعيت اتوبوسهاي دودزا را هر چه زودتر روشن كنند. * تعدادي از مديران منطقه 15 تهران: فلسفه وجودي پيش دبستاني‌ها به مدارس به گفته خبرگان فن، صبح‌ها مي‌باشد ولي نمي‌دانيم چه تفكري در اين منطقه حاكم مي‌باشد كه با?د با پيش‌دبستاني‌ها بعدازظهرها كار كنند! بنويسيد شايد مسئولان ذيربط جواب قانع كننده‌اي به روزنامه بدهند. * احمدي ازتهران: مدتي است كه شركتهاي خدماتي مجدداً برچسب‌هاي تبليغاتي خود را به درب منازل مي‌چسبانند. از مسئولان ذيربط انتظار مي‌رود جلوي گسترش اين عمل خلاف قانون را از آنان بگيرند
صدای شما
* صدقياني از تهران: يكي از عوامل مهم در آلودگي هواي شهر تهران، وجود اتوبوسهاي دودزا در سطح خيابانهاي تهران است. از مسئولان شهري انتظار داريم وضعيت اتوبوسهاي دودزا را هر چه زودتر روشن كنند.
* تعدادي از مديران منطقه 15 تهران: فلسفه وجودي پيش دبستاني‌ها به مدارس به گفته خبرگان فن، صبح‌ها مي‌باشد ولي نمي‌دانيم چه تفكري در اين منطقه حاكم مي‌باشد كه با?د با پيش‌دبستاني‌ها بعدازظهرها كار كنند! بنويسيد شايد مسئولان ذيربط جواب قانع كننده‌اي به روزنامه بدهند.
* احمدي ازتهران: مدتي است كه شركتهاي خدماتي مجدداً برچسب‌هاي تبليغاتي خود را به درب منازل مي‌چسبانند. از مسئولان ذيربط انتظار مي‌رود جلوي گسترش اين عمل خلاف قانون را از آنان بگيرند.
* سهيل اميري از تهران: به مسئولان شهرداري منطقه 12 بگوييد اگر فرصتي دارند حداقل جهت سركشي به حوزه استحفاظي خود،سري هم به خيابان شهيد ديالمه بزنند تا از نزديك مشاهده كنند اين خيابان است يا پيست موتورسواري! آنقدر در اين خيابان بالا و پايين مي‌شوي كه حد و حساب ندارد. ترا بخدا كمي هم به فكر آسفالت و ترميم اين خيابان باشيد.
*
محمود اسلامي ازتهران: مقاله خدمات الكترونيكي روزنامه شما را در مورخ 4 آذر ماه جاري خواندم و خواستم بگويم كشور ما از لحاظ رايانه‌اي و خدمات الكترونيكي حداقل بنظر من 20 سال از كشورهاي پيشرفته عقب است و بايد اين عقب ماندگي با دو روش كه يكي از اين روش، الكترونيكي كردن كليه كارهاي كشور و ديگري فرا گرفتن كار با كامپيوتر هر ايراني مي‌باشد. 
نامه های شما
قدرداني از برقراري نظم در ايستگاه‌هاي مترو
از پليس مترو، به ويژه در ايستگاه‌هاي دروازه دولت، ميدان شهدا، شيخ‌الرئيس و شهيد كلاهدوز به دليل برقراري نظم و رسيدگي به مشكلات مسافران قدرداني مي‌كنيم و براي تلاشگران اين نيرو سلامت و بهروزي آرزومنديم. عرفان ـ تهران 
ايستگاه اتوبوس يا خوابگاه كارتن‌خواب‌ها؟ 
ايستگاه‌هاي اتوبوس واقع در خيابان ري به محل تجمع كارتن‌خواب‌ها و بي‌خانمان‌ها تبديل شده است. از مسئولان ذي‌ربط در شهرداري تهران تقاضا داريم كارتن‌خواب‌ها را جمع‌آوري كنند و به گرمخانه‌ها انتقال دهند و نگذارند در سرماي پاييزي در ايستگاه‌ها و پارك‌ها بخوابند!
حميد مرجاني - تهران 
جوانان و سكته 
بيكاري، بيماري، فكر و خيال و فشارهاي روحي و رواني سبب سكته و مرگ برخي از جوانان كشورمان مي‌شود و اين در شرايطي است كه متأسفانه آنان به حال خود رها شده‌اند و آنقدر احساس تنهايي و بيهودگي مي‌كنند كه خود را سربار جامعه و خانواده‌هايشان مي‌پندارند. مسئولان فرهنگي و ورزشي بايد براي پيشگيري از به خطر افتادن سلامت جوانان، ترتيبي اتخاذ كنند تا فضاهاي شاد و ورزشي بدون دريافت وجهي برايشان فراهم آيد و مسئولان ذي‌ربط هم شرايط استخدام آنان را فراهم تا به زندگي اميدوار شوند. علي اكبر فرقاني ـ تهران