(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص مصلحت

گفته می شود آفتابه لگن 7 دست شام وناهار هیچی . یااینکه بحث مهم فلسفی حوزوی وجود داشته که اول مرغ یاتخم مرغ  کدام بوده است و همچنان ادامه دارد. چون حوزه ها غیرمولدند . برای همین رژیم ولایت فقیه غیرمتعارف بر خاسته از حوزه  تا دلت بخواهد ارگان و نهادهای به حساب قانونی وغیرو دارد که تشریفاتی اند .زیرا که برخلاف ادعا مستقل داشتن جزو زیرمجموعه های رهبرولی فقیه همکاره اند . آنهم رهبری که نه انتخابی از سوی مردم ایران که انتصابی از سوی مجمع خبرگان رهبری است که اعضایش از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت می شوند که آلت دست رهبرولی فقیه است .  بنابراین باوجود اینکه 3 نهاد حکومتی  قضاییه ومجریه و مقننه و جود دارد که براساس ادعای قانون اساسی مستقل از همدیگرند .  به خصوص که  تصویب لوایح و قوانین بر عهده ی قوه ی مقننه است .ولی بدلیل موازی کاری مجمع مصلحت نظام هم وجودارد که می بایست محلل دعوای بین مجلس و شورای نگهبان و مجری سیاست های رهبرولی فقیه باشد که ماورای قانون اساسی اختیار دارد .
 بهرحال  مجمع مجمع تشخیص مصلحت نظام برای  بررسی سیاست‌های کلی انتخابات جلسه داشته است که با حضور ۲۰ عضو و به ریاست رفسنجانی تشکیل شد. گذشته از اینکه تعدادی همچون روحانی وباهنر وجلیلی وهرندی ... زیرآبی رفته وحضور نداشتند  ولی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد مصوبات جلسه ی  مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ما روی سیاست‌هایی که مقام رهبری برای مشورت ابلاغ کردند، مشورت گرفتن را آغاز کردیم و تقریبا حدود 20 نفر از اعضای مجمع فرصت پیدا کردند تا در کلیات بحث کنند و ما از کلیات عبور کردیم و در جلسه آینده وارد بندها می‌شویم. درادامه افزوده  در خصوص سیاست‌های کلی انتخابات از همه گروه‌ها می‌خواهیم نظرات خود را از طریق سایت مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ما ارسال کنند تا مورد بحث و تبادل نظر قرار دهیم. بگذریم ژست یا قیافه عبوس احمدی نژاد در این نشست دیدنیست.
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص مصلحت
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص مصلحت
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص مصلحت
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص مصلحت
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص مصلحت
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص مصلحت
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص مصلحت
(تصاویر) جلسه مجمع تشخیص مصلحت
فراروجلسه امروز مجمع مجمع تشخیص مصلحت نظام با موضوع بررسی سیاست‌های کلی انتخابات با حضور ۲۰ عضو و به ریاست هاشمی رفسنجانی تشکیل شد.محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد مصوبات امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ما روی سیاست‌هایی که مقام معظم رهبری برای مشورت ابلاغ کردند، مشورت گرفتن را آغاز کردیم و تقریبا حدود 20 نفر از اعضای مجمع فرصت پیدا کردند تا در کلیات بحث کنند و ما از کلیات عبور کردیم و در جلسه آینده وارد بندها می‌شویم.وی تاکید کرد: در خصوص سیاست‌های کلی انتخابات از همه گروه‌ها می‌خواهیم نظرات خود را از طریق سایت مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ما ارسال کنند تا مورد بحث و تبادل نظر قرار دهیم. عکس های امین جلالی از نشست امروز مجمع تشخیص را در زیر می بینید.