كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 14 مهر -94
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری کم خودش مثل خامنه ای مدعی نماینده وسخنگوی ملت است واز سوی ملت نظر وتحلیل می دهد که با  پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه اش هم مشابه همین سیاست را دنبال می کند . چون در پیام قلابی   که در دفاع از خامنه ای ومخالفت یا انتقاد به روحانی وعملکرد دولت یازدهم  گفته است ديپلماسي ضعيف دولت تدبير باعث شد که  خامنه از  خودش موضوع را به دست گيرد و با مواضع قاطع آل سعود را وادار به عقب نشيني کند.  درا دامه افزوده شذه مردم تيزبين خصوصاً حجاج و خانواده هاي  کشته شدگان منا عملکرد دولت را به طور دقيق رصد مي کنند و کوتاهي دولت را در موضوع جرثقيل مسجد الحرام و نيز منا تاب نخواهند آورد.      جالب است سفرسابق رژیم دربلژیک فاش ساخته  که سپاه پاسداران 6 مأمور اطلاعاتی اش را به منا فرستاده بود تا آن فاجعه را در منا ببار آورند . اما  سربازجو شریعت ندار دولت روحانی و سقوط جرثقیل قبل از مراسم حج در مکه را مقصر قلمداد کرده  که چرا نسبت به این موضوع کم کاری وبی توجی کرد.

     * اميدواريم دولت از حرکت مقتدرانه رهبري با آل سعود عبرت لازم را گرفته باشد و به اين فهم برسد که دشمن فقط زبان اقتدار را مي فهمد.       
    *
ديپلماسي ضعيف دولت تدبير باعث شد که رهبري معظم خودشان موضوع را به دست گيرند و با مواضع قاطع آل سعود را وادار به عقب نشيني کنند. مردم تيزبين خصوصاً حجاج و خانواده هاي شهداي مظلوم منا عملکرد دولت را به طور دقيق رصد مي کنند و کوتاهي دولت را در موضوع جرثقيل مسجد الحرام و نيز منا تاب نخواهند آورد.    وحيدي    
    *
چهار وزير دولت از مدتي قبل طي نامه نگاري با رئيس جمهور در خصوص رکود شديد در اقتصاد هشدار داده اند در حالي که آقاي رئيس جمهور بيش از يک سال است مرتب در سخنراني هاي خويش شعار مي دهند کشور از رکود خارج شده، حال مردم اعلام اين آقايان را بپذيرند يا سخن مصرانه جناب رئيس جمهور را؟ فراموش نکنيم که اين دولت خود را دولت راستگويان ناميده بود.    ستاري
        *
به نمايندگان مجلس عرض مي کنيم حتي اگر در برجام غربي ها پذيرفته بودند همزمان با اجراي تعهدات ما آنها تحريم ها را برمي دارند مشکل بي اعتمادي به آنها را داشتيم، حال که چنين تعهدي هم وجود ندارد، قضيه به مراتب سخت تر مي شود.    
    *
آيا در نظام اسلامي شايسته است با وفادارترين فرزندان انقلاب و مدافعان آرمان هاي آن مانند دشمن و بلکه بدتر برخورد کنند؟     
    *
اگر با آمريکا اتفاقي دست داديم دليل نمي شود همانند پليس خشن آمريکا با متحصنين برخورد کنيم.    
    *
آقاي ظريف همان دستي که شما با آن دست داديد، امروز کاظمين را به خاک و خون کشيد.     
    *
هر گاه آقاي رئيس جمهور و وزير خارجه کشورمان در مقابل آمريکا نرمشي انجام داده اند بلافاصله آمريکايي ها مصيبتي برسر مسلمانان آورده اند. اين دست دادن آقايان با آمريکايي ها به جاي اينکه مشکلي را حل کند دشمن را عليه اسلام و ايران جسورتر ساخته است. چرا عبرت نمي گيرند.     
    *
متاسفانه برخي از دولتمردان به جاي عذرخواهي براي کارهاي نابجاي خود اين اقدامات را در پوشش هايي مثل اتفاق و تصادف توجيه مي کنند. اين اتفاقات واقعا به ملت و کشور آسيب و صدمه مي زند.    طالعي    
    *
يکي از روزنامه ها زانو زدن ظريف وزير خارجه کشورمان را در کنار امير کويت به تصوير کشيده است. مدعيان دروغين غيرت آريايي که در دوره دولت قبل زبان باز کرده بودند چرا امروز در مورد اين کار آقاي ظريف سکوت اختيار کرده اند و واکنشي نشان نمي دهند؟   
    *
بايد مراقب باشيم در گيرودار ماجراي منا، شعار عليه آمريکا يعني ارباب و جهت دهنده سياست هاي دولت عربستان، تحت تاثير شعارهاي ضد آل سعود، رنگ نبازد. اين تغيير مي تواند حتي در چارچوب سياست هاي آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي، براي انحراف اذهان عمومي ملل منطقه از نقش خود و هزينه کردن از آن براي ايجاد تنش هاي سياسي، در غرب آسيا استفاده کند.     
    *
آيا معناي احترام يافتن پاسپورت ايراني اين بود که دولتي در حد نازل و پست آل سعود که بدون کمک بيگانگان قادر به سرپا نگه داشتن خودش نيست خطاب به رئيس جمهور کشورمان بگويد ايشان بايد آخرين کسي باشد که در مورد دموکراسي و حادثه منا در عربستان نظر بدهد؟      
    *
افسر بازنشسته آجا هستم و سال هاي متمادي در دفاع مقدس حضور داشته و با دشمنان دين و قرآن جنگيده ام. لذا با تجربه کافي جنگي و با عزمي راسخ آمادگي خود را براي مبارزه با آل سعود که حجاج ما را مظلومانه به شهادت رساندند، اعلام مي دارم.
    
عباس رفعت، جان نثار دين و قرآن و رهبر عزيزمان.    
    *
چشم پوشي از خطاها و موذي گري هاي عربستان به حدي زياد شده که به جاي عذرخواهي شاخ و شانه براي ايران و مسئولان ما مي کشد. پس اين دولت چه زماني مي خواهد از خود اقتدار نشان بدهد؟    
    *
دولتمردان و هيئت مذاکره کننده هسته اي در هر محفلي که شرکت مي کردند و مي کنند آدرس غلط مي دهند که دوسوم مردم از برجام رضايت دارند. اين چنين نيست. اين غلط است. من يکي از اين مردم هستم که پس از واکاوي هايي که در کميسيون برجام به عمل آمد متوجه شديم که برجام به نفع ما نيست. مردم بهترين قاضي هستند
        *
اين حقيقت را در اين ستون چاپ کنيد که هر سياستمداري راه و روش ياسر عرفات را در مقابل استکبار انتخاب و عمل کند به سرنوشت ذلت بار او دچار خواهد شد.    
    *
نوکران آمريکا به دستور ارباب خود تعداد زيادي از حجاج ما را مي کشند ولي آقاي رئيس جمهور حاضر نمي شود بالاتر از گل به آمريکايي ها بگويد و برعکس از آمريکايي ها براي سرمايه گذاري در ايران دعوت به عمل مي آورد.    
    *
آقاي رئيس جمهور بعد از گذشت ده روز از قتل عام حجاج در مناي عربستان توسط آل سعود يادش آمده که بگويد اگر لازم باشد با سعودي ها با زبان اقتدار حرف مي زنيم. به ايشان بفرماييد مواظب باشند آمريکايي ها از اين بيان تهديدآميزشان يک موقع ناراحت و آزرده خاطر نشوند و رابطه شان با آمريکا و اوباما تيره نشود.    
    *
فيلم هايي که حجاج ايراني سالم برگشته از عربستان از صحنه منا گرفته اند و صحبت هايي که اين شاهدان نزديک حادثه از ماجرا مي کنند احتمال عمدي بودن حادثه را تقويت مي کند.    
    *
ما با اعضاي خانواده حاضريم از مال و جان خود بگذريم ولي نگذاريم دشمنان با اجراي برجام پيشرفت دانش هسته اي را که با زحمات طاقت فرساي دانشمندان عزيزمان و خون مقدس شهداي هسته اي به بار نشسته متوقف کنند.    شجاع از بوکان