نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  12 مهر -94
چراغ اتومبیل ها
برخی از رانندگان متاسفانه چراغ‌هایی روی خودروهای خود نصب می‌کنند که در شب وقتی این چراغ‌ها را روشن می‌کنند واقعاً برای ماشین‌های جلویی مشکلاتی ایجاد می‌کنند که دیگر راننده، جلوی چشم خود را به سختی می‌بیند.لطفاً به مسئولان راهنمایی و رانندگی تذکر بدهید تا با اینگونه رانندگان برخورد جدی کنند.اصغرزاده – تهران
از حادثه منا خون باید گریست
در منا خون باید گریست. اگر چنین اتفاقی در یکی از کشورها بر اثر زلزله رخ می‌داد، همه کشورهای دنیا بسیج می‌شدند تا کمک رسانی کنند، اما در منا اجساد حجاج روی هم به مانند تپه‌ای دپو می‌شد و هیچ کس هم به داد آنها نمی‌رسید!این عدم صلاحیت و مسئولیت‌پذیری خاندان آل سعود را نشان می‌دهد.عبدالله - تهران
* از اهالی زعفرانیه تهران: مدیریت محترم سازمان بوستانها اخیراً اعلام کرده بود که قطع درختان در تهران را به این سازمان گزارش کنید. جهت اطلاع ایشان عرض می‌کنم که در انتهای زعفرانیه برای ساخت یک ساختمان، درختان زیادی درحال قطع شدن هستند لطفاً هرچه سریعتر سری به آنجا بزنند و از نزدیک مشاهده کنند.
* خانم نورانی از تهران: چرا عوارض خودرو نسبت به سال قبل 100 درصد افزایش یافته است؟ مسئولان پاسخ دهند.
* شیرمحمدی از تهران: روبروی بوستان ولایت، پل عابر پیاده‌ای است که رفت و آمد زیادی هم دارد و این پل احتیاج به پله برقی که از ضروریات آن است، دارد. به مسئولان شهرداری منطقه تذکر بدهید شاید رسیدگی شود.
* سید حسن شهیدی از تهران: ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به نیروهای زحمتکش آن، تقاضا می‌شود ماموران با بازرسی نامحسوس خود مخصوصاً در ایستگاه‌های اتوبوس بی‌آر تی بوعلی و امام حسین(ع) از جیب بری مسافران توسط سارقین جلوگیری نمایند.
* یک معلم تهرانی:‌ در گذر از منطقه هراز، از پلور تا نزدیک جنگل وقتی دیدم کیلومترها، کوه‌ها را برای برداشت از معادن تخریب می‌کنند و کامیون کامیون خاک می‌برند بسیار متاثر شدم. بعد می‌گویند چرا آب نیست، بارندگی کاهش یافته و هوا آلوده است؟!
* زمانی از تهران: اکثر نانوایی‌ها در منطقه سعادت آباد آزادپز شده‌اند! بنده 10 عدد نان خریداری کردم 20 هزار تومان! چرا مسئولان فکری به حال این گرانی‌ها و اقتصاد جامعه نمی‌کنند؟