دفن کشته شده در سوریه درآبسرد دماوند و شهرري

 دفن  کشته شده در سوریه  درآبسرد دماوند و شهرري 4 آذر-94
پس از کشته شدن پاسدار حسین همدانی درسوریه موج کشته شدگان پاستاران و بسیجیان و مزدوران ا فغانی اعزام شده به سوریه حالت صعودی یافته است چون هرروز چندین جسد کشته شده درسوریه تحویل گرفته می شود .

پيکر مطهر 3شهيد مدافع حرم حضرت زينب(س) در شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند وشهرري تشييع و به خاک سپرده شدند.
    
به گزارش خبرگزاري ها، شهروندان آبسرد ديروز به همراه جمعي از افغانستاني هاي مقيم اين شهر پيکرمطهرشهيدان «ظاهر رحيمي» و «حسين مدبر» را از مقابل مهديه شهر آبسرد تشييع کردند و در گلزار شهداي محله قلعه کهنه اين شهر به خاک سپردند.
    
شهيد رحيمي در سن 19 سالگي و شهيد مدبر در سن 21 سالگي از اتباع افغانستان ساکن در دماوند بودند که در دفاع از حرم حضرت زينب(س) توسط گروه تروريستي داعش در سوريه به شهادت رسيدند.
    
درهمين حال مردم شهرري صبح سه شنبه پيکر پاک شهيد «محمد حسين هاشمي» را ازميدان شهرري تا حرم مطهر حضرت عبدالعظيم الحسني(ع) تشييع کردند. پيکراين شهيد پس ازاقامه نماز، به گلزار شهداي بهشت زهرا منتقل و درکنار ديگر شهدا به خاک سپرده شد. سيد محمد حسين هاشمي ازاعضاي لشکر فاطميون بود که درجريان درگيري باگروه هاي تکفيري درسوريه به شهادت رسيد.
    
تدفين پيکر شهيد لشکر فاطميون
    
پيکر مطهر شهيد افغانستاني مدافع حرم، «سردار مقدم»، روز دوشنبه تشييع و در قطعه 50 گلزار شهداي بهشت زهراي تهران به خاک سپرده شد.
    
به گزارش تسنيم، شهيد «مقدم» از لشکر فاطميون بود که در درگيري با تکفيريان داعشي به درجه رفيع شهادت نائل آمد.