جهت اطلاع

جهت اطلاع   10 آبان - 94
کمک به شرط اینکه صدا و سیما همدان  دولت را جزو حکومت بداند و قول دهد امور و خدمات دولت را مد نظر داشته باشد
* استاندار همدان از رئیس صدا و سیمای مرکز همدان خواست صدا و سیما دولت را جزو حکومت بداند. خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی از همدان گزارش داد: استاندار همدان در جریان نشست شورای برنامه‌ریزی استان و در پاسخ به درخواست رئیس صدا و سیمای مرکز همدان مبنی بر تخصیص اعتبار 2 میلیارد تومانی به منظور اجرایی کردن سیستم الکترونیکی تحت عنوان IPTD گفت: مشروط بر اینکه صدا و سیما دولت را جزو حکومت بداند و قول دهد امور و خدمات دولت را مد نظر داشته باشد در جهت اجرایی شدن این طرح کمک می‌کنیم. نیکبخت با تخصیص 1 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح صدا و سیمای مرکز همدان موافقت کرد و خاطرنشان ساخت: درصورت تزریق اعتبار از سوی سازمان صدا و سیما برای این طرح، مبلغ 1 میلیارد تومان دیگر نیز به آن اختصاص خواهد یافت.
شعار رسیدگی و برخورد جدی با عوامل سهل‌انگار
* در جریان بازدید معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از آثار سیل کوهدشت، مردم این شهر با سر دادن شعارهائی خواستار رسیدگی و برخورد جدی با عوامل سهل‌انگار درخصوص زیربناهای شهری و روستایی در لرستان بخصوص شهر کوهدشت شدند. به گزارش خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی از خرم آباد همچنین مردم خواستار محاکمه عوامل اجرایی و عمرانی سهل انگار که مسائل عمرانی شهری و روستایی را بدون پیش‌بینی جوی و عدم کارشناسی دقیق انجام داده‌اند و امروزه باعث گرفتن جان انسان‌ها و از بین رفتن اموالشان گردیده است شدند.
قاچاق یک میلیارد دلاری مشروبات الکلی

* معاون وزیر دادگستری از قاچاق یک میلیارد دلاری مشروبات الکلی خبر داد. علیرضا جمشیدی در مراسم معارفه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: این، یک ننگ برای کشور است و موضوع کوچکی نیست. وی همچنین گفت: در سال گذشته 22 میلیارد دلار قاچاق کالا در کشور به ثبت رسیده است. جمشیدی افزود: این یک معضل برای اقتصاد کشور است و برخورد با قاچاق کالا باید یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان تعزیرات حکومتی باشد.