كنگره به دنبال وضع تحريم هاي جديد عليه ايران

كنگره به دنبال وضع تحريم هاي جديد عليه ايران
به بهانه دستگيري يك دلال 10 آبان -94
جوسازی علیه ی آمریکا به دلیل دیدار ظریف با جان کری در وین محور بحران داخلی سوریه چون هدف علیه ی برجام و دولت روحانی می باشد.

نمايندگان کنگره آمريکا به بهانه دستگيري يک دلال نفتي توسط ايران، خواستار وضع تحريم هاي جديد عليه ايران شدند.
    
نمايندگان کنگره آمريکا با طرح اين ادعا که ايران شهروندي داراي تابعيت دوگانه ايراني - آمريکايي را دستگير کرده، خواستار وضع تحريم هاي جديد عليه ايران شدند.
    
به گزارش جام نيوز، نمايندگان آمريکايي با ادعاي دستگيري «سيامک نمازي» که وي را «مدير دفتر برنامه ريزي استراتژيک شرکت نفتي کرسنت در امارات» معرفي مي کنند، گفته اند بايد تحريم هاي شديدتري عليه تهران و سپاه پاسداران وضع شود.
    
لازم به ذکر است که سيامک نمازي دلال مشهور نفتي ايراني و مشاور وودرو ويلسون، NED، ناياک و بسياري از بنيادهاي استراتژيک آمريکايي- اسرائيلي است.
         
واردات سيگار، برگي ديگر از رفع تحريم ها در پسابرجام! 
    
وبگاه «ناولج وارتن» وابسته به دانشگاه پنسيلوانياي آمريکا در گزارشي نوشت: آمريکا تنها به دلايل اقتصادي وارد ايران نمي شود بلکه به دلايل ژئو پولتيک قصد ورود به اين کشور را دارد.
    
در ادامه گزارش آمده است: بعد از توافق هسته اي ايران با قدرت هاي جهاني و رفع تحريم ها تا سال آينده ميلادي، حال شرکت هاي دخانياتي با عجله در پي سهم بردن از بازار بکر محصولات دخانياتي ايران هستند.
    
اين پايگاه آمريکايي افزود: در حالي که اينک در کشورهاي توسعه يافته چندين سال است که فروش سيگار کاهش پيدا کرده اما اين شرکت ها در پي چرخش به سمت بازارهاي نوظهور هستند. در اين بين ايران مکاني مطلوب براي شرکت هاي دخانياتي خارجي است.
    
در صورت رفع تحريم ها، ممکن است ايران دسترسي قانوني محصولات شرکت هاي غربي چون «مارلبرو» را که قاچاقي وارد اين کشور مي شوند ، هموار سازد.
    
گفتني است پيش از اين، آمريکا صادرات نوشابه « ArKay» به ايران را از تحريم خارج کرد!
    «
ديويد آنجل» مدير فروش اين شرکت با اشاره به اين موضوع گفت: اکنون نوشيدني هاي آرکي در دسترس ۱۰۰ ميليون مصرف کننده ايراني قرار دارد. اين به نفع همه است. ما نوشيدني هايمان را از آمريکا به ايران صادر مي کنيم و اين براي کارگران آمريکايي شغل بيشتر به ارمغان خواهد آورد. اين يک موقعيت برد-برد است (!)
    «
جان کربي» سخنگوي وزارت خارجه آمريکا در نشست خبري گفت: کري و ظريف در نشست دوجانبه در وين درباره برجام و وضعيت بازداشت شدگان در ايران گفت وگو کردند.
    «
آنتوني بلينکن» معاون وزير خارجه آمريکا نيز در نشست امنيتي «منامه» مدعي شد: آمريکا همچنان پس از توافق هسته اي با تهران، به اقدامات غيرقابل قبول ايران از جمله حمايت از تروريسم در منطقه، کاملامتمرکز است.
         
هيچ اشاره اي به سلاح هسته اي اسرائيل نمي شود
    
به گزارش فارس، «نبيل العربي» دبيرکل اتحاديه عرب در نشست منامه گفت: اين موضوع مهم است که همه کشورها به ان پي تي پيوسته و به مفاد آن تبعيت کنند اما متاسفانه شاهديم که سلاح هاي هسته اي دارند اما به اين معاهده نمي پيوندند من منظورم اسرائيل است.