كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان  10 آبان – 94
كيهان و خوانندگان
پیام های دروغین و قلابی یک جانبه ی  اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری که در راستای ا هداف خاص از موضع بازجویی ساخته و پرداخته می شوند.

33110065    * جان کري مي گويد، انتقال سياسي بدون اسد هدف نشست وين است. موگريني هم مي گويد، مشارکت ايران براي انتقال سياسي در سوريه ضروري است. اين اظهارات نشان مي دهد که سناريوي برجام به دهان آنها مزه کرده و مي خواهند اين سناريو را به ساير مسائل در قبال ايران تعميم دهند و مي خواهند ايران را در بازي سياسي کنار گذاشتن اسد با عنوان انتقال و جابه جايي، قرار دهند. لذا بايد هوشيار بود در دام اين حاميان تروريسم نيفتاد.
      *
آمريکا، عربستان، ترکيه، قطر، آلمان و... حاميان پروپاقرص تروريست هاي تکفيري، داعش، النصره و... هستند که براي تضمين و بقاي اسرائيل شبانه روز پول، سلاح و آموزش و نيرو هزينه کرده و به داعش تزريق مي کنند. راه حل بحران سوريه تنها و تنها قطع حمايت هاي اين کشورهاي حامي تروريسم از گروه هاي تروريستي مزبور است.
       *
خطاب به سخنگوي وزارت خارجه آمريکا بايد گفت: مشکل بحران سوريه دخالت بي جاي آمريکا و هم پيمانان غربي اش از جمله انگليس در تسليح گروهک هاي تروريستي است. حل بحران سوريه فقط يک راه حل دارد آن هم بيرون راندن وابستگان به آمريکا و قطع کردن پاي آنها از منطقه است.
     *
حمله جيش المختار به پايگاه ليبرتي بهترين خبري بود که مردم ايران را شاد کرد چرا که در بهترين موقعيت زماني بود. ولي اي کاش عزيزان جيش المختار اين حمله را سنگين تر انجام مي دادند و 200 فروند کاتيوشا شليک مي کردند تا يک نفر هم از تروريست هاي منافق زنده باقي نمي ماندند. نکته قابل توجه در اين ميان موضع جان کري در محکوميت به هلاکت رساندن اين منافقين جنايتکار و قسي القلب است.
       *
آگاه باشيد که هدف کشورهاي اروپا و آمريکا از تجارت با ايران نجات دادن اقتصاد بيمار خودشان است نه کشور ما. نبايد ساده لوحي کرد.    سرابي
    *
حضور وقيحانه وزير اسبق امور خارجه انگليس در ايران و آزاد گشتن در شهرهايي مثل اصفهان و شيراز، يکي از پازل هاي نفوذ فرهنگي دشمن در کشور ماست که نيروهاي عملياتي ما بايد دقت بيشتري نسبت به آن به خرج دهند.
      *
در اخبار خوانديم که نمايندگان مجلس از سفر جک استراو به ايران و پهن کردن فرش قرمز و ادعاي خليج عربي وزير خارجه آلمان گله مند هستند، اگر مجلس هم مثل ما فقط گلايه کند، پس فرق نمايندگان با مردم چيست؟ مجلس بايد تصميم بگيرد و قاطعانه برخورد کند.
        *
با ديدن عکس هاي وزير خارجه اسبق روباه پير انگليس خبيث در يزد شهر دارالعباده و ديگر شهرهاي مذهبي آن هم در ايام سوگواري سالار شهيدان به حال مسئولين يزد تاسف خوردم.    عسگري- يزد
    *
آمريکا از طريق جاسوساني که در قالب هاي مختلف سياسي- اجتماعي- توريست، ديپلماتيک، اقتصادي و... به ايران اعزام مي کند و بعضا از چشم هاي امنيتي ما هم به دور است تلاش دارد مراکز راهبردي و استراتژيک ايران را شناسايي کند و با طولاني کردن برخي از مسائل به انتظار فرصت براي زدن ضربه نظامي به ايران بنشيند اما کور خوانده است. اين خيالي واهي است.
    *
رژيم پليد آل سعود با تاييد حکم اعدام آيت الله شيخ باقرالنمر مجاهد شيعه عربستاني خشم و انزجار جهان اسلام را مضاعف کرد. اين عالم مجاهد با تاسي از مولاي مظلوم حضرت علي(ع) و امام حسين(ع) و با تکيه بر قدرت ربوبي، پرچم اسلام و تشيع را برافراشت. به طور قطع و يقين اين پرچم هرگز بر زمين نمي ماند.
      *
دولت حق پرستاري از مادران شهدا را به بهانه نداشتن بودجه حذف کرده است. چرا دولت به جاي اين کارها بودجه تشريفات خودش را کاهش نمي دهد تا مشکلي در خدمت رساني به اين مردم نجيب پيش نيايد؟
     *
جانباز 15 درصدم. در حال حاضر که پا به سن گذاشته ام آثار جراحت بيشتر خودنمايي مي کند ولي از سوي بنياد تا به حال هيچ خدماتي دريافت نکرده ام و متاسفانه بنياد به افراد زير 25درصد هيچ خدماتي ارائه نمي دهد. انتظار مي رود به امثال ما که پا به سن گذاشته ايم و آثار جراحات بيشتر خودنمايي مي کند رسيدگي نمايند.
    1    *
نصيرآباد شهريار 24 اتوبوس دارد و ما براي رفت و آمد به تهران با مشکل زيادي روبه رو هستيم. اولااين اتوبوس ها با تاخير حرکت مي کنند. ثانيا تعداد آنها براي جمعيت نصيرآباد کم است. تقاضاي رسيدگي داريم.
     *
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي مي گويد تاکنون 400 ميليون تومان وام به بازنشسته ها پرداخت شده و در حال حاضر هم به آنها وام مي دهيم. بنده به شعبه بانک رفاه مراجعه کردم ولي بانک مي گويد، هنوز به ما چيزي ابلاغ نشده است.
       *
چرا براي خريد خودرو 25 ميليون وام پرداخت مي شود ولي براي ازدواج جوانان 3 ميليون که يا اعتباري است يا متقاضيان براي ضمانت با مشکل مواجه مي شوند. دولت به دنبال رونق بخشيدن به شرکت هاي دولتي است يا حل مشکل ازدواج و اشتغال جوانان؟!
       *
بابت آگهي هاي تبليغاتي که سازمان فني - حرفه اي کشور بدون کسب اجازه از مشترکين تلفن همراه بر روي گوشي هاي آنان ارسال مي کند مبالغي از محل شارژ اين تلفن ها کسر مي گردد. آيا اين نوع کسب درآمد مشروع است؟
    
علي اکبر نجاري
    *
من يک جانبازم که حالت اشتغال در وزارت جهاد کشاورزي دارم. اميدوارم بيمه تکميلي طلايي را که به کليه جانبازان ادارات ارائه شده است به ديگر جانبازاني که از چنين حق و حقوقي برخوردار نيستند هم تعلق گيرد.
    *
فروش تراکم که از سوي شهرداري به تازگي باب شده است باعث تخريب فضاي سبز و باغهاي اطراف شهرها و داخل شهر مي شود. در منطقه طرشت انتهاي جناح و خيابان گلاب که باغهاي توت زيادي وجود دارد در يک کوچه 6 متري و 4 متري اقدام به ساخت برج و خيابان کرده اند. تمام پلاک اين مناطق به خيابان تبديل شده و براي برج سازي مهيا مي شود.
      *
يک بازنشسته فرهنگي هستم ولي متاسفانه آموزش و پرورش پاداش ما را به بهانه نداشتن بودجه پرداخت نمي کند. ما در شرايط بيمارداري و داراي جوان دم بخت و دانشجو هستيم از مسئولان تقاضاي رسيدگي داريم.
     *
بنده از کبودر آهنگ تماس مي گيرم. وزير آموزش و پرورش مي گويد مدارس رايگان است. اما در مرحله عمل هرگز چنين چيزي نيست. فرزندم در کلاس سوم است مدير مدرسه اش که دولتي است گفته اگر پول نمي آوريد به مدرسه نياييد. فرزندم گريه مي کند که اگر پول نبرم اجازه ندارم به کلاس بروم. واقعا چرا کسي توجه نمي کند. مگر آموزش و تحصيل در کشور ما رايگان نيست! چرا به بچه ها فشار مي آوريد؟
      *
داخل پياده رو اطراف ميدان انقلاب تهران کتاب هاي مشکل دار قديم و جديد زيادي به فروش گذاشته شده است. چرا مسئولان فرهنگي کشور مثل وزارت ارشاد نظارت و کنترلي ندارند و اقدام بازدارنده اي از سوي آنان ديده نمي شود؟ چرا همين اجازه را براي عرضه کتاب هاي مفيد در سطح شهر به کانون هاي مذهبي نمي دهند؟    مينو
    *
در سال 72 قانون نظام پرداخت هماهنگ بين نيروهاي رسمي و پيماني تصويب شد ولي در هيچ دولتي اين قانون اجرا نشده است. يک نيروي پيماني الان ماهي يک ميليون و 400 حقوق مي گيرد. چه توقعي است که در جامعه رونق ايجاد شود و از رکود خارج شويم. شما با اين کار عامل رکود هستيد. اين قانون بايد اجرا شود تا مشکلات جامعه از بين برود. تبعيض در يک شرکتي که دو نيرو يک کار واحد انجام مي دهند و حقوق نابرابر مي گيرند، معنايي ندارد.