كيهان و خوانندگان

اوین نامه ی کیهان   13 آبان - 94
    
كيهان و خوانندگان
پیام های دروغین وقلابی اوین نامه ی میهان سربازجو شریعت نداری

       * اينکه آقاي هاشمي اظهار نگراني نسبت به آرمان هاي امام داشتند حقاً درست است. اگر کج فهمي، ليبرال مابي، اشرافي گري و حالت انفعال از زمان دولت سازندگي شروع نمي شد و قطعاً موقعيت انقلاب و تحقق آرمان هاي امام (ره) به مراتب بهتر از آنچه که امروز هست، بود.    طباطبائي- قم
    *
چون فتنه شام را خود آمريکايي ها طراحي کرده و کليد زده اند محال است رضايت بدهند که ملت سوريه تکليف تروريست ها را روشن کنند و به پديده ناامني اين کشور پايان بدهند. چرا که هدف آمريکا از حضور در منطقه ايجاد ناامني و بي ثباتي است.
     *
وزير امور خارجه عربستان که از عوامل يک رژيم ديکتاتوري است چگونه به خودش اجازه مي دهد که در مورد بشار اسد رئيس جمهور منتخب مردم سوريه اظهار نظر بکند؟
* ترسيم سياست هاي خارجي نظام و عدم تغيير آن با تغيير دولت ها و تاکيد بر سياست هاي نظام در نوع برخورد با موضوعات سوريه، عراق، يمن و... از يک سو و اعطاي لقب رزمندگان و جنگ آوران خط مقدم به مسئولان ديپلماسي کشور يعني همسو کردن ديدگاههاي ديپلمات ها با شهيداني چون شهرياري ها و همداني ها. يعني حفظ انقلاب اسلامي و آرمان هاي آن حد و مرز ندارد و همه موظفيم براي آن از جان مايه بگذاريم. اين رهنمود زنده کردن خط امام راحلمان بود که در دهه اول انقلاب بر صدور انقلاب تاکيد کردند. ديپلمات هاي کشورمان بايد ديپلمات انقلابي باشند و آمريکا را به عنوان دشمن شماره يک خود و به عنوان شيطان بزرگ ببينند و به رصد او بپردازند و عميقاً باور کنند که آمريکا بخش عمده مشکلات منطقه است نه بخشي از راه حل.    نراقي
    *
مردم ما تا رهبري بزرگوار مثل حضرت آيت الله خامنه اي دارند فريب نمي خورند. نفوذي هاي منافق قبل از بي آبرويي، خودشان کنار بکشند.
    *
حال که برجام با فراز و نشيب هاي فراوان با شروط 28 گانه رهبر معظم انقلاب، شوراي عالي امنيت ملي و مجلس شوراي اسلامي به دولت ابلاغ شده لازم است که دولت حتما اين 28 بند را رعايت کند. اقدام نسنجيده و قبل از کسب تضمين هاي لازم از سوي غرب خسارت بزرگي بر کشور و ملت وارد خواهد کرد و مردم به سادگي از کنار آن عبور نخواهند کرد.    خسرو نوروزي آهنداني
    *
بايد در نظام جمهوري اسلامي تدابير و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب به عنوان ديده بان امين نظام مو به مو اجرا شود تخطي از آن براي هيچ کس به ويژه مسئولين روا نيست و دستگاههاي مسئول بايد با تخطي کنندگان برخورد کنند.
      *
عربستان به لبنان يک هفته مهلت داده تا شاهزاده قاچاقچي مواد مخدر را آزاد کند. آيا دولت تدبير ما براي پيدا شدن حجاج مفقودمان ناتوان از دادن چنين اولتيماتومي به آل سعود است؟
       *
با اعلام تصويب برجام در نهادهاي قانوني کشور قيمت دلار، طلاو اجناس به جاي اينکه کاهش پيدا کند بر عکس افزايش پيدا کرد. واقعاً به کدام يک از وعده ها مي توان اعتماد کرد؟
       *
اگر دولت پول هاي بلوکه شده را پيش خور کرده بود چرا وعده گشايش به مردم داد؟ همين عامل بي اعتمادي مردم به دولت مي شود، بورس سقوط مي کند و قيمت ها بالامي رود.
        *
متاسفانه برخي از مسئولين به بهانه توافق پاي جنايتکاراني همانند فابيوس، جک استراو و... را به کشور باز کرده اند. برايشان فرش قرمز پهن مي کنند ولي با منتقدين دلسوز با بدترين شکل برخورد مي شود به طوري که اخيراً يکي از ساکتين فتنه خواستار شکايت از منتقدان برجام شده است!
       *
اينکه آقاي هاشمي اظهار نگراني نسبت به آرمان هاي امام داشتند حقاً درست است. اگر کج فهمي، ليبرال مابي، اشرافي گري و حالت انفعال از زمان دولت سازندگي شروع نمي شد و قطعاً موقعيت انقلاب و تحقق آرمان هاي امام (ره) به مراتب بهتر از آنچه که امروز هست، بود.    طباطبائي- قم
    *
چون فتنه شام را خود آمريکايي ها طراحي کرده و کليد زده اند محال است رضايت بدهند که ملت سوريه تکليف تروريست ها را روشن کنند و به پديده ناامني اين کشور پايان بدهند. چرا که هدف آمريکا از حضور در منطقه ايجاد ناامني و بي ثباتي است.
     *
وزير امور خارجه عربستان که از عوامل يک رژيم ديکتاتوري است چگونه به خودش اجازه مي دهد که در مورد بشار اسد رئيس جمهور منتخب مردم سوريه اظهار نظر بکند؟
    *
هيئت شرکت کننده ايران در نشست وين، در برخورد با قطر و عربستان و امارات و آمريکا که نقش همه آنها حمايت و پرورش تروريست است، بايد محکم برخورد مي کرد و چرا کوتاه مي آيند؟
     *
آموزش و پرورش در مواقعي که اقتضا کند و به ما نياز داشته باشد ما را تيم خدماتي و انبار فرهنگي خطاب مي کند ولي در افزايش حقوق ما فرهنگي نيستيم! انتظار مي رود در دولت اعتدال اين تبعيض ها روا داشته نشود.    محجوب- اصفهان
    *
اگر پولي که هزينه چاپ بنرهاي خيرمقدم به رئيس جمهور در سفرهاي استاني و نصب آنها روي داربست هاي اجاره اي مي شود به امر ازدواج يا اشتغال جوانان اختصاص پيدا بکند بخشي از اين مشکلات حل مي شود براي دخترم خطبه عقد خوانده شده ولي وام ازدواج او را نمي دهند که حداقل چند عدد وسايل زندگي براي او تهيه بکنيم.
       *
با نزديک شدن به انتخابات اسفندماه وعده و وعيدهاي دولت و دولتمردان زياد شده است. اين آقايان و خانم ها در مدت اين دو سال بايد کار مي کردند.
       *
فرزندم در يکي از دستگاه هاي دولتي به صورت قراردادي کار مي کرد مدتي است عذرش را خواسته اند چون پول کرايه خانه نداشت به منزل من يعني پدرش اسباب کشي کرده است. آيا آقاي رئيس جمهور و همکارانشان با آگاهي از اين مشکلات صحبت از رونق اقتصادي مي کنند.
       *
سامانه ارتباط مردمي 111 رياست جمهوري گويا جز ضبط پيام ها کاري نمي کند. لازم است اين ارتباط مردمي يا اينترنتي باشد يا يک فرد پاسخگو را انتخاب نمايند که پاسخگوي مردم باشد.
      *
با خريد يک دستگاه پژو 405 اس ال ايکس طي يک سال 3 بار گير بکس آن را تعويض نمودم! چرا نظارتي بر توليدات اين شرکت ها نمي شود؟ آن وقت دولت حل مشکلات مردم را در تسهيلات براي خريد از اين گونه خاص از توليدکننده ها خلاصه کرده است.
      *
دولت حداقل دستمزد يک کارگر را 850 هزار تومان اعلام کرده ولي پدر خانواده ما بعد از 30 سال خدمت 900 هزار تومان پول بازنشستگي دريافت مي کند. مسئولان چه پاسخي دارند بدهند؟
       *
هنوز مدت زمان زيادي از خط کشي هاي خيابان هاي شهرستان اصفهان نمي گذرد که بسياري از اين خطوط محو شده اند متاسفانه بر کار پيمانکاران کنترل و نظارتي وجود ندارد.
        *
چرا روند ساخت بيمارستان هشتگرد به درازا کشيده است؟ تقاضاي رسيدگي داريم.
       *
از منطقه سولقان منطقه 5 تهران تماس مي گيريم. اينجا پس از حدود 5 سال از کامل شدن لوله کشي گاز شهري هنوز گاز به داخل ساختمان ها انشعاب پيدا نکرده است. به بخشداري، شرکت گاز و استانداري مراجعه مي کنيم ولي متاسفانه کسي پاسخگو نيست. لطفا رسيدگي شود.
        *
از دولت تدبير براي حذف يارانه يک مهندس مکانيک که براي حفظ آبروي خود و فرزند 3 ساله اش با آژانس کار مي کرد تشکر مي کنم. واقعا خسته نباشند!