كارگزاران با نجفي اصلاح طلبان و عارف را دور مي زند؟!

خبر ويژه 
كارگزاران با نجفي اصلاح طلبان و عارف را دور مي زند؟!  12 آبان – 94
سرباز جو شریعت نداری با همان شیوه ی تواب سازی زندان که  اینان را تبدیل به جاسوس های زندان  علیه ی زندانیان سیاسی غیرتواب می کرد .اکنون  با همین شیوه  درون مطبوعات  حامی روحانی ورفسنجانی ومدعیان اصلاح طلب استفاده می کند .
حزب کارگزاران با پيش کشيدن نامزدي و سرليستي محمدعلي نجفي، عارف و اصلاح طلبان را دور مي زنند.
    
سايت نامه نيوز نوشت: در حالي که عارف و بخشي از جريان اصلاحات در حال چيدن مقدمات زعامت عارف در انتخابات مجلس دهم هستند، در گوشه اي از شهر جريان ديگري به دنبال علم کردن سرليستي ديگر در مقابل عارف است. کارگزاران سازندگي که چندان علاقه اي به بازيگر بودن در انتخابات مجلس ندارند و به دنبال کارگرداني اين صحنه سياسي هستند، دوست ندارند عارف سرليست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس باشد. آنها به ويژه دبيرکل حزب کارگزاران يعني غلامحسين کرباسچي رابطه خوبي با خاتمي و نيروهاي نزديک به او ندارند و تلاش مي کنند تا نيروهاي نزديک به رئيس جمهور و هاشمي رفسنجاني سرليستي اصلاح طلبان را در انتخابات مجلس به عهده بگيرند. 
    
نامه نيوز افزود: کرباسچي هنوز از عدم حمايت خاتمي در ماجراي شهرداري تهران و دادگاهي شدن، ناراحت است. ناراحتي که در رفتار سياسي او در اين سال ها قابل مشاهده بوده است.
    
حزب کارگزاران سازندگي، به دنبال اين است که تکنوکرات معروف و يار نزديک هاشمي و روحاني يعني محمدعلي نجفي را به عنوان سرليست اصلاح طلبان معرفي کنند. آنها معتقدند که نجفي برخلاف عارف، مديري اجرايي، توانمند و مورد قبول تمام جريان هاي اصلاح طلب در ايران است. کارگزاران و بخشي از جريان اصلاحات از نجفي براي حضور در انتخابات 88 دعوت کرده بودند که حضور موسوي و کروبي، مانع تحقق آرزوي آنها براي نامزدي اين چهره سرشناس سياسي شد. او حتي در انتخابات رياست جمهوري 92 در کنار اسحاق جهانگيري دو گزينه اصلي کارگزاران براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم بودند. نجفي در دولت هاي رجايي، هاشمي، خاتمي و روحاني حضور داشته است و همچنين نمايندگي مردم تهران در شوراي شهر را نيز به عهده داشته است و اين سابقه باعث شده است تا کارگزاران، نجفي را به عارف ترجيح دهند.
    
کارگزاران بر اين باور هستند که اصلاح طلبان همان طور که در خرداد 92 روحاني را به عارف ترجيح دادند بايد در اسفند 94 نيز نجفي را به عنوان سرليست اصلاح طلبان انتخاب کنند.
    
بسياري از کارگزاران معتقدند که در صورت پيروزي، عارف توان مديريت مجلس و ايستادن در مقابل اصولگرايان را ندارد. آنها حتي اعتقاد دارند که لاريجاني نيز گزينه مناسب تري نسبت به عارف است.
    
گفتني است در پوست اندازي جديد حزب اين افراد به شوراي مرکزي حزب اضافه شدند؛ محمد حسين عادلي، سعيد ليلاز، محمد قوچاني، علي جمالي، شهربانو اماني، خانم مقيمي، اعظم نوري، عباس عليخاني، علي اشرف افخمي، سيد افضل موسوي، مهندس پناه، سيد عبدالله حسيني، عباسعلي الله ياري، فرزانه ترکان، کفايتي، جهانبخش خانجاني، ملکي.
    
پيش از اين نيز محمد هاشمي، محسن هاشمي، غلامحسين کرباسچي، محمدعلي نجفي، اسحاق جهانگيري، فائزه هاشمي، علي هاشمي، سيد حسين هاشمي، اسماعيلي جبارزاده، يدالله طاهرنژاد، سيد حسين مرعشي، رضا امراللهي، رضا ملک زاده و عبدالناصر همتي عضو اين حزب بودند. اما محمد هاشمي از اين حزب استعفا داد و اعلام کرد که ما بايد کاري نکنيم که در جامعه تشنج ايجاد شود. من نمي خواهم شاهد اين باشم که حزبي که من عضوش هستم سرنوشت حزبي مانند مشارکت را پيدا کند.
    
يادآور مي شود موسسان کارگزاران اسماعيل شوشتري، عطاءالله مهاجراني، محسن نوربخش، محمد هاشمي رفسنجاني، محمدعلي نجفي، مرتضي محمدخان، عيسي کلانتري، اکبر ترکان، سيد محمد غرضي، بيژن زنگنه، غلامحسين کرباسچي، رضا امراللهي، غلامرضا فروزش، مصطفي هاشمي طبا، غلامرضا شافعي، محمدرضا نعمت زاده بودند.