كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 9 اسفند-94
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری بدون توجه به ادعای  33 میلیون  حضور باشکوه شرکت کنندگان  که این ادعا جای سئوال دارد . از سوی دیگر با نادیده گرفتن بیش از 22 میلیون واجدین شرایط رأی د هندگانی که در نمایش ا نتخابات 7 اسفند شرکت نکردند .تلاش کرده در پیام های قلابی ودروغین  خود همه آرا را به حساب رهبرو لی فقیه منفور بگذارد و ادعای تأکید  پیروزی مدعیان اصول گرایان کند  وبا تأکیداز  نمایندگان مجلس ارتجاع دهم به خواهد تا سپاس گو و درخدمت ولایت باشند. همچنین یقه روحانی راد رمورد خرید ایبرباس بگیرد که چرا چنین خریدی درقرآن نیامده است:
     حضور پرشکوه و گسترده مردم کشورمان در انتخابات مجلس خبرگان و شوراي اسلامي مشت محکمي بر دهان آمريکا، انگليس و رژيم اشغالگر قدس بود و بار ديگر ادعاهاي آنها درباره عدم تکيه جمهوري اسلامي بر آراي مردم را رسوا کرد.
        
از منتخبين ملت که در حماسه به يادماندني ملت برگزيده شدند درخواست مي کنم همانند ملت بي وقفه، بي ترديد، بدون در نظر گرفتن منافع شخصي، با صداقت، بدون کوتاهي يا بي تفاوتي و يا خالي گذاشتن صحنه، کم کاري و... به خدمتگزاري ملت و اعتلاي کلمه الله و خواسته ولايت گام بردارند تا در دو دنيا و آخرت سرافراز گردند و خداي ناخواسته همانند اکثريت مجلس ششم مورد لعن و نفرين ملت قرار نگيرند.
خلق حماسه به ياد ماندني مردم در هفتم اسفند و لبيک به مقتداي خود را تبريک عرض مي کنم و از رئيس جمهور درخواست مي کنم اگر در برابر منتقدين پاسخ مستدل و منطقي ندارند خواهش مي کنم تفسير به راي نکنند. وقتي منتقدين خريد هواپيما از فرانسه را مطرح کردند ايشان تفسير مرکب را به «هواپيما» تطبيق دادند! اين تفسير از کجاي کلمه مرکب بيرون مي آيد؟!     به آقاي رئيس جمهور عرض مي کنيم اگر در قرآن مرکب در حکم هواپيما آمده ولي به قطع خريد تعداد 118 هواپيما ايرباس از کشور فرانسه در شرايط وجود مشکلات در بخش هاي پايه اي و حياتي اقتصاد نيامده است.

     خداوند ملت ايران را حفظ کند که در تمام صحنه ها با خلق حماسه حضور براي نظام افتخار مي آفرينند و دشمنان را مايوس مي سازند.
     حضور پرشکوه و گسترده مردم کشورمان در انتخابات مجلس خبرگان و شوراي اسلامي مشت محکمي بر دهان آمريکا، انگليس و رژيم اشغالگر قدس بود و بار ديگر ادعاهاي آنها درباره عدم تکيه جمهوري اسلامي بر آراي مردم را رسوا کرد.

        در اين ايام به ياد بياوريم قهرماني را که دستش را در خط مقدم جبهه جا گذاشت ولي بيعت با امام خود را نشکست. سالگرد شهادت شهيد حاج حسين خرازي را گرامي مي داريم.

      چقدر خوب است همان گونه که مردم براي نظام و انقلاب احساس تکليف مي کنند و در صحنه حاضر مي شوند مسئولان هم احساس وظيفه کرده براي گره گشايي از مشکلات ملت کاري انجام بدهند.

        از منتخبين ملت که در حماسه به يادماندني ملت برگزيده شدند درخواست مي کنم همانند ملت بي وقفه، بي ترديد، بدون در نظر گرفتن منافع شخصي، با صداقت، بدون کوتاهي يا بي تفاوتي و يا خالي گذاشتن صحنه، کم کاري و... به خدمتگزاري ملت و اعتلاي کلمه الله و خواسته ولايت گام بردارند تا در دو دنيا و آخرت سرافراز گردند و خداي ناخواسته همانند اکثريت مجلس ششم مورد لعن و نفرين ملت قرار نگيرند.

     خلق حماسه به ياد ماندني مردم در هفتم اسفند و لبيک به مقتداي خود را تبريک عرض مي کنم و از رئيس جمهور درخواست مي کنم اگر در برابر منتقدين پاسخ مستدل و منطقي ندارند خواهش مي کنم تفسير به راي نکنند. وقتي منتقدين خريد هواپيما از فرانسه را مطرح کردند ايشان تفسير مرکب را به «هواپيما» تطبيق دادند! اين تفسير از کجاي کلمه مرکب بيرون مي آيد؟!    
دکتر طوسي زاده- اصفهان

     به آقاي رئيس جمهور عرض مي کنيم اگر در قرآن مرکب در حکم هواپيما آمده ولي به قطع خريد تعداد 118 هواپيما ايرباس از کشور فرانسه در شرايط وجود مشکلات در بخش هاي پايه اي و حياتي اقتصاد نيامده است.

       دو عنصر ايمان و شجاعت که رمز موفقيت است در ملت و رهبري وجود دارند و موجب خلق حماسه مي شوند، اميدواريم دولت نيز از اين دو عنصر بهره مند شود تا بيش از اين شاهد ضعف و سستي در اجراي تصميمات اساسي نظام نباشيم.

         فرق اين دولت با دولت گذشته اين است که در دولت گذشته ماهواره را خودمان مي ساختيم و با آن عکس يادگاري مي گرفتيم. در اين دولت هواپيماي خارجي چند ساعتي در فرودگاه ما متوقف مي شود تا با آن عکس يادگاري بگيرند! خداوکيلي کدام جاي افتخار دارد؟

      به خداي بي شريک قسم هرگاه با خودم خلوت مي کنم و به وضعيت رقت بار مراکز هسته اي کشور و علوم فضايي و سرنوشت دانشمندان اين دو رشته فکر مي کنم گريه ام مي گيرد و خون به دل مي شوم.

      وزير خارجه فرانسه پليد در برابر اين پرسش خبرنگار که چرا اين قدر مهمات و سلاح به عربستان براي قتل عام مردم مظلوم يمن ارسال مي شود با کمال بي شرمي اظهار مي دارد که ما به منافع اقتصادي خود نگاه مي کنيم و به ما ربطي ندارد که چه کسي کشته مي شود؟ يعني جان انسان هاي بي گناه براي اين پليدها و جانيان هيچ ارزشي ندارد مگر اينکه منافعشان اقتضا کند تا دم از حقوق بشر بزنند! واکنش وزارت امور خارجه ما در قبال اين ديپلماسي وحشيانه چيست؟ چنين کساني مي خواهند براي جوانان ما کار و اشتغال ايجاد کنند؟!    
عليمرداني
     وقتي که رئيس جمهور در تشخيص اولويت ها مشکل داشته باشد نتيجه اين مي شود که سازمان فضايي را منحل کرده به جاي آن اقدام به خريد هواپيماي ايرباس مي کند.

        هزينه پيامک تبليغاتي و جهت دار با شعار يکي از گروه هاي در حال رقابت انتخاباتي آقاي رئيس جمهور 150 ميليون تومان شده است. از آنجا که پول اين کار از بيت المال پرداخت شده بنده به عنوان يک شهروند ايراني رضايت ندارم.

      آقاي رئيس جمهور چگونه رويش شده براي بنده که سال گذشته تهمت بي سواد و بي شناسنامه بارم کرد چند روز قبل از انتخابات دعوت به شرکت و راي به نامزدهاي دولت بکند. 

     مردم از دولت انتظار دارند با صداقت با آنها برخورد نمايد. مسئولين دولتي بارها اعلام داشتند 2 ميليون و پانصد هزار نفر از دريافت يارانه انصراف داده اند و 2 ميليون و پانصد هزار نفر نيز که جزو افراد با درآمدهاي بالابوده اند يارانه شان قطع شده است. من که کل حقوقم يک ميليون و ششصد هزار تومان است و 2 جوان فارغ التحصيل بيکار دارم چرا يارانه ام را قطع کرده اند؟ آن وقت همين چند روز پيش اعلام کردند که ما به 75 ميليون نفر يارانه مي دهيم؟! پس يارانه آن پنج ميليون انصرافي و يارانه قطع شده را کي مي گيرد؟ من حاضرم يارانه ام قطع شود و 180 هزار هم هر ماه پرداخت کنم به شرطي که دولت يکي از فرزندانم را به کار گيرد!    
فتحعلي نژاد
     از کارکنان خدماتي دانشگاه خوارزمي هستيم. چند سال است براي تعلق گرفتن سختي کار تلاش مي کنيم ولي فايده اي نداشته است. لطفا تسهيلات و امکانات کارکنان پشت ميز نشين را براي ما هم در نظر بگيرند.

        شايسته است کيهان حق طلب گزارشي هم از پرديس هاي بين المللي که شهريه نجومي در مقايسه با دانشگاه آزاد اسلامي مي گيرند و هيچ خدمات بيشتري (نه کمي نه کيفي) ارائه نمي دهند تهيه و منعکس کند تا شايد يکي به فکر اين جوانان در حال تحصيل در اين مراکز بيفتد و تدبيري نمايد!

      موسسه کوثر با ابلاغ کاهش سود بانکي از سوي بانک مرکزي که از اسفند ماه به بعد ملاک عمل مي باشد سود بهمن ماه سپرده گذاران را نيز کاهش داده است.در حالي که در هيچ کجا بخشنامه ها و ابلاغيه ها عطف به ماسبق نمي شود.

        کساني که در موسسه ثامن الحجج وديعه گذاري کرده بودند به علت مشکلات به وجود آمده براي موسسه قرار شد که بانک پارسيان طلب و وديعه شان را پس دهد ولي متاسفانه نه تنها سود وديعه ها را نمي دهد بلکه از اصل پول نيز درصدي را به مردم پرداخت نمي کند يعني به افرادي مثل من که 5 ميليون وديعه گذاشته ام چهار ميليون و هشتصد هزار تومان پرداخت مي کند آيا اين کار وجه شرعي و قانوني دارد؟ مسئولين بانک مرکزي چه پاسخ مستدلي براي اين دارند؟

    طاهر عبدا...- اصفهان

     ساکن خيابان گلسار رشت هستم. بعد از يک هفته مسافرت وقتي به منزل برگشتيم متوجه قطع برق توسط اداره برق به دليل تاخير در پرداخت پول قبض برق دوره گذشته شديم آيا اين تدبير است که براي 43 هزار تومان بدهي پول برق تمام مواد غذايي داخل يخچال و فريزر را فاسد کنند.

      در گذشته ما روستائيان با مرارت و سختي هاي زياد به تهيه نفت و گازوئيل براي مصارف سوخت خود متحمل مي شديم به برکت انقلاب اسلامي گازدار شديم که متاسفانه با نجومي شدن بهاي گاز مصرفي در حال حاضر تلخي هاي تهيه نفت و گازوئيل را نه تنها جبران نکرده که بيشتر هم کرده است. انتظار مي رود دولت تدبير تسهيلاتي براي گاز مصرفي روستائيان قائل شود نه اينکه همانند شهري ها و گاهي بيشتر از آنها بهاي گاز مصرفي را از ما بگيرد.!

    يک هم وطن روستائي-آمل

     اداره منابع طبيعي از يک طرف زمين خواري را بهانه قرار داده و روي زمين کشاورزان دست گذاشته ولي از طرف ديگر قطعات 1000 تا 5 هزار متري در حاشيه شهرهاي کشور را به کارمندان خود واگذار مي کند با اطلاع عرض مي کنم اين زمين ها در حال حاضر      8 سال پيش بازنشسته شده ام و کل حقوقم 750 هزار تومان است. چگونه با اين حقوق و با اين تورم، گراني و مشکلات اقتصادي با داشتن دختر دم بخت مي توان امور جاري زندگي خود را سر و سامان داد؟ از دولت مدعي اعتدال انتظار مي رود تدبيري نمايد.

    باقري - فارغ التحصيل دانشگاه شريف، بازنشسته وزارت صنعت معدن و تجارت