نتایج انتخابات گلستان و آبادات و رشت

نتایج انتخابات گلستان و آبادات و رشت9 اسفند -94
از سوی رئیس ستاد انتخابات استان، نتایج رسمی انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در استان گلستان اعلام شد.
به گزارش مهر، به نقل از استانداری گلستان، ستاد انتخابات استان نتیجه انتخابات را به شرح ذیل عنوان کرد:
در انتخابات مجلس خبرگان رهبری آیت الله سید کاظم نورمفیدی با کسب ۵۱۴ هزار و ۵۷۲ و آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی با کسب ۳۹۴ هزار و ۹۲۰ رأی به عنوان دو نماینده استان گلستان، در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزیده شدند.
در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا از مجموع ۲۵۶ هزار و ۱۴۴ آراء مأخوذه آقایان عبدالغفور امان زاده با کسب ۴۷ هزار و ۸۹۴ رأی، نورمحمد تربتی نژاد با ۴۷ هزار و ۴۶۷ رأی، نبی هزار جریبی با ۴۵ هزار و ۹۰۴ رأی و سید علی طاهری با کسب ۴۲ هزار و ۸۲۸ رأی باید برای کسب دو کرسی حوزه گرگان و آ ق قلا در مجلس شورای اسلامی، به رقابت در مرحله دوم انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی بپردازند.
در حوزه انتخابیه علی آباد از مجموع ۸۵ هزار و ۴۷۶ آراء مأخوذه آقای اسدالله قره خانی آلوستانی با کسب ۴۴ هزار و ۵۴۷ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر از مجموع ۱۰۰ هزار و ۲۴۸ آراء مأخوذه آقای علی رضا ابراهیمی با کسب ۲۷ هزار و ۸۳ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
در حوزه انتخابیه گنبدکاووس از مجموع ۱۶۲ هزار و ۲۴۶ آراء مأخوذه آقای قرجه طیار با کسب ۵۰ هزار و ۸۲۲ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان از مجموع ۱۳۱ هزار و ۶۸۲ آراء مأخوذه آقایان رامین نورقلی پور با کسب ۳۲ هزار و ۵۶۵ رأی و رحمت الله جلالی با کسب ۲۴ هزار و ۷۳۳ رأی به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.
در حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه از مجموع ۱۶۹ هزار و ۶۴ آراء مأخوذه آقایان شهرام کوسه غراوی با کسب ۴۱ هزار و ۲۷۴ رأی و سید نجیب حسینی با کسب ۳۸ هزار و ۷۳۶ رأی به مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند.
با اعلام رسمی شمارش آرا در آبادان، عامر کعبی و جلیل مختار نامزدهای مستقل آبادان موفق به راهیابی به مجلس شدند و رقابت برای نماینده سوم در مرحله دوم دنبال می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، سرانجام ساعت بامداد امروز یکشنبه نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان در اختیار خبرنگاران حاضر در فرمانداری آبادان قرار گرفت و مشخص شد دو نفر به صورت مستقیم وارد بهارستان شدند.
بر این اساس عامر کعبی با ۲۷ هزار و ۶۸۷ رای و جلیل مختار نیز با ۲۵ هزار و ۴۱۲ رای به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه انتخاب شدند. همچنین غلامرضا شرفی (اصول‌گرا) با ۲۳ هزار و ۳۳۵ رای و سیدمحمد مولوی(مستقل) با ۱۶ هزار و ۵۶۵ رای به مرحله دوم راه یافتند.
کل آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه آبادان ۱۰۳ هزار و ۱۷۴ رای بوده که در این میان پنج هزار و ۶۵۰ رای باطل اعلام شده اند.
نتایج آرای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان آبادان:
عامر کعبی ۲۷۷۲۶
جلیل مختار ۲۵۴۱۲
غلامرضا شرفی ۲۳۴۱۸
محمد مولوی ۱۶۱۲۶
جواد سعدون زاده ۱۳۴۰۹
سیدامیر موسوی ۱۲۲۳۳
سیدحسین دهدشتی ۱۱۵۴۱
غلامرضا فیروزی ۹۰۳۷۹
میلاد جانقربان ۶۷۶۴
فریده حمیدی ۵۴۵۸
یوسف ستاره ناصری ۵۳۵۱
علی بهارستانی ۴۵۷۲
محمد گذاری ۴۰۵۰
سیدعلی موسوی جرف ۳۹۸۶
مهرزاد ارشدی ۳۸۹۹
فاضل حاجی زاده ۳۸۵۶
جمشید خلقی ۳۲۸۸
امانکاه ۲۹۵۱
محمد موسوی کربلایی ۲۴۶۵
سعید بغلانی ۲۳۷۷
مجاهد امام پوری ۲۲۹۵
فرزاد آذر نسب ۲۰۵۵
خلف مراد ۱۹۴۵
فرحانی صدر ۱۷۷۸
غرابی ۱۴۸۲
جلویانی ۱۱۳۵
حمیدی ۱۱۳۴
نصیر کردی ۱۰۴۸
بختیاری ۹۶۷
تفرشی ۸۳۰
جابری ۲۱۹
کشتکار ۱۷۲

نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس دهم در ۷حوزه انتخابیه مشخص شد.
به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه شماره ۷۱ به شرح ذیل است:
در حوزه انتخابیه رشت از مجموع ۲۵۹ هزار ۴۴۴ آرای صحیح مأخوذه غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با کسب ۹۰ هزار ۹۲۱ به مجلس راه یافت. همچنین جبار کوچکی‌نژاد با کسب ۵۸ هزار و ۹۲۲ رای و سیدعلی آقازاده داوساری با کسب ۵۸ هزار و ۳۹۷ رای و سید ولی الله عظمتی با کسب ۵۳ هزار و ۳۹۲ رای و محمد صادق جسنی جوریابی با کسب ۴۳ هزار و ۶۰۲ رای به مرحله دوم راه یافتند.
همچنین شهاب نادری درحوزه انتخابیه پاوه، جوانرود ثلاث باباجانی، روانسر و دهستان‌های سرقلعه و جیگران از مجموع ۱۱۱ هزار ۸۸۵ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۲ هزار ۵۱۴ رأی حائز اکثریت آرا شد.
در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل نیز سید جواد ساداتی‌نژاد از مجموع ۱۶۱ هزار ۴۸۵ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۷۰ هزار و ۷۶۱ رأی راهی بهارستان شد.
در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان از مجموع ۷۱ هزار و ۴۵ آرای ماخوذه صحیح حمید بنایی با کسب ۱۹ هزار و ۹۰۱ رای به مجلس راه یافت.
در حوزه انتخابیه کرمانشاه از مجموع ۳۳۶ هزار و ۱۴۸ آرای صحیح مأخوذه عبدالرضا مصری با کسب ۱۴۳ هزار و ۹۲۸ رأی و سید قاسم جاسمی با کسب ۱۰۶ هزار و ۴۵۴ رای به مجلس راه یافتند. و سید سعید حیدری طیب با کسب ۷۵ هزار و ۳۳۲ رای و احمد صفری با کسب ۵۳ هزار و ۸۳۴ رای به مرحله دوم راه یافتند.
همچنین درحوزه انتخابیه ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و شیروان از مجموع ۲۱۶ هزار و ۹۵ آرای صحیح مأخوذه سلام امینی با کسب ۳۹ هزار و ۳۶۳ رأی و سارا فلاحی با کسب ۳۸ هزار و ۵۵۶ رای و جلال میرزایی با کسب ۳۶ هزار و ۴۷۰ رای و لطیف صادقی با کسب ۳۱ هزار و ۳۸۴ رای به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافت.
در حوزه انتخابیه آبادان نیز عامر کعبی از مجموع ۹۷ هزار ۵۲۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۷ هزار و ۷۰۶ رأی و جلیل مختار با کسب ۲۵ هزار و ۴۱۲ رای موفق به ورود به مجلس شدند. و غلامرضا شرفی با کسب ۲۳ هزار و ۴۱۸ رای و سید محمد مولوی با کسب ۱۶ هزار و ۱۲۹ رای به مرحله دوم راه یافتند.