هرزه‌گوئی‌های بوق انگلیسی را تکرار نکنید

هرزه‌گوئی‌های بوق انگلیسی را تکرار نکنید  4 اسفند-94
روزی نامه جمهوری اسلامی برای اینکه پاسخ  دلواپسان نگران مخالف برجام وروحانی ورفسنجانی را داده باشد که لیست انتخاباتی ائتلافی رفسنجانی – روحانی ومدعیان اصلاح طلبان  را متهم به انگلیسی بودن می کنند . باسیاست  یکی به نعل ویکی به میخ زدن  از موضع ضد انگلیسی گفته شده :  چند روزی است که عناصر کینه‌توز، غذای کثیف پخته شده توسط بنگاه سخن‌پراکنی روباه مکار و کفتار پیر استعمار را خوراک تبلیغاتی خود قرار داده و آن را نشخوار می‌کنند. بی. بی. سی که در دشمنی با ملت ایران سابقه‌ای طولانی دارد و از صبح پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس نظام جمهوری اسلامی، این دشمنی را شدت بخشید و تا امروز حتی لحظه‌ای دست از دشمنی برنداشته، با هدف ایجاد شکاف میان نیروهای انقلاب و مایوس کردن مردم از نظام به امید دور ساختن آنان از صندوق‌های رای در انتخابات هفتم اسفند، مزخرفاتی گفته که عده‌ای آن را به خوراک تبلیغاتی برای حذف رقبای انتخاباتی خود تبدیل کرده‌اند و درست در همان جهتی حرکت می‌کنند که انگلیس می‌خواهد.سرگرم کردن مردم به جنگ قدرت، متهم ساختن استوانه‌های نظام به مورد حمایت بیگانگان بودن، آلوده ساختن فضای انتخابات به تهمت و افترا و پرخاش، قدرتمند وانمود کردن انگلیس و اینکه این کفتار پیر استعمار می‌تواند با تبلیغات خود نظر مردم را تغییر دهد، از جمله اهداف این هرزه‌گوئی‌های بی. بی. سی می‌باشد. با نهایت تاسف باید گفت کسانی که در قالب‌های مختلف این هرزه‌گوئی‌ها را به چماقی برای فرود آوردن بر پیکر رقبای انتخاباتی خود تبدیل کرده‌اند، در تحقق اهداف شوم انگلیس با این روباه مکار همکاری می‌کنند.
چند روزی است که عناصر کینه‌توز، غذای کثیف پخته شده توسط بنگاه سخن‌پراکنی روباه مکار و کفتار پیر استعمار را خوراک تبلیغاتی خود قرار داده و آن را نشخوار می‌کنند. بی. بی. سی که در دشمنی با ملت ایران سابقه‌ای طولانی دارد و از صبح پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس نظام جمهوری اسلامی، این دشمنی را شدت بخشید و تا امروز حتی لحظه‌ای دست از دشمنی برنداشته، با هدف ایجاد شکاف میان نیروهای انقلاب و مایوس کردن مردم از نظام به امید دور ساختن آنان از صندوق‌های رای در انتخابات هفتم اسفند، مزخرفاتی گفته که عده‌ای آن را به خوراک تبلیغاتی برای حذف رقبای انتخاباتی خود تبدیل کرده‌اند و درست در همان جهتی حرکت می‌کنند که انگلیس می‌خواهد.سرگرم کردن مردم به جنگ قدرت، متهم ساختن استوانه‌های نظام به مورد حمایت بیگانگان بودن، آلوده ساختن فضای انتخابات به تهمت و افترا و پرخاش، قدرتمند وانمود کردن انگلیس و اینکه این کفتار پیر استعمار می‌تواند با تبلیغات خود نظر مردم را تغییر دهد، از جمله اهداف این هرزه‌گوئی‌های بی. بی. سی می‌باشد. با نهایت تاسف باید گفت کسانی که در قالب‌های مختلف این هرزه‌گوئی‌ها را به چماقی برای فرود آوردن بر پیکر رقبای انتخاباتی خود تبدیل کرده‌اند، در تحقق اهداف شوم انگلیس با این روباه مکار همکاری می‌کنند.تاسف بیشتر از اینست که افرادی با نشخوار کردن جویده‌های انگلیس، در پوشش خیرخواهی تلاش می‌کنند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را که تمام سلول‌های وجودش ضدیت با انگلیس است و عمر خود را در این راه صرف کرده، زیر سوال ببرند و مورد حمایت بیگانگان جلوه دهند! این،‌ توهین به شعور مردم ایران است که با مکرها و حیله‌های انگلیس و آمریکا آشنا هستند و هرگز فریب هرزه‌گوئی‌های بوق‌های تبلیغاتی آنها را نمی‌خورند. این روزها مردم با شعور ایران برای کسانی اظهار تاسف می‌کنند که علیرغم اینکه خود را چهره سیاسی می‌دانند فریب تبلیغات بی‌بی سی را خورده‌اند و هرزه‌گوئی‌های آن را تکرار می‌کنند و دقیقاً طبق نقشه انگلیس پیشتازان مبارزات ضداستعماری را زیر سوال می‌برند. کسانی که عوامل اصلی روی کار آمدن رئیس دولت‌های نهم و دهم بودند و در برابر قانون‌شکنی‌های او و آنهمه آسیب جبران‌ناپذیر که به وحدت و امنیت ملی و اقتصاد و حیثیت کشور در عرصه بین‌المللی وارد آورد سکوت کردند چگونه امروز به خود حق می‌دهند با تکرار هرزه‌گوئی‌های بوق انگلیسی کسی را مورد هجمه قرار دهند که در تمام آن 8 سال نسبت به آنهمه خسارت هشدار داد و سمبل افشاگری و ایستادگی در برابر آن ضربه‌های سنگین بود؟
به تکرار کنندگان هرزه‌گوئی‌های بوق انگلیسی توصیه می‌کنیم وجود خود را از کینه خالی کنید، شعور ملت را باور نمائید و مطمئن باشید هماوائی‌تان با بوق انگلیسی دردی از شما دوا نخواهد کرد. با کنار گذاشتن بداخلاقی‌ها راه را برای برگزاری انتخاباتی سالم و در نهایت امنیت و آرامش با حضور حداکثری مردم هموار نمائید و به نتایج آن گردن نهید و از ترس اینکه مبادا این انتخابات را ببازید مرتکب اینهمه خلاف اخلاق و خلاف مروت و جوانمردی نشوید.