بخش کنسولی سفارت انگلیس در تهران فردا فعالیت خود را از سر می‌گیرد

بخش کنسولی سفارت انگلیس در تهران فردا فعالیت خود را از سر می‌گیرد   5 اسفند – 94
خبرگزاری فارس: بخش کنسولی سفارت انگلیس در تهران فردا فعالیت خود را از سر می‌گیرد
این اقدام دولت فخیمه ی انگلیس ودولت روحانی دهان کجی آشکار به مدعیان رقیب دلواپسان نگران است که لیست نامزدان وابسته به روحانی و رفسنجانی رامتهم به ا نگلیسی بودن می کند.
براساس اعلام دولت بریتانیا، بخش کنسولی سفارت این کشور در تهران فردا چهارشنبه فعالیت مجدد خود را آغاز می کند.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بر اساس اعلام دولت انگلستان و در اجرای توافقات قبلی بعمل آمده میان دو کشور، بخش کنسولی سفارت انگلستان در ایران از فردا چهارشنبه 5 اسفند ماه 1394 فعالیت مجدد خود را آغاز می کند.سفارت انگلیس در تهران شهریورماه سال جاری، پس از حدود چهار سال با حضور وزیر خارجه این کشور به طور رسمی بازگشایی شد. این سفارتخانه، علی‌رغم این خدمات مربوط به صدور ویزا ارائه نمی‌کرد.«دیوید کامرون»، نخست وزیر انگلیس دی‌ماه در تماس تلفنی با «حسن روحانی»، رئیس جمهوری ایران وعده از سرگیری بخش صدور ویزا در سفارت لندن را داده بود.انگلیس سفارتش در تهران را  آذرماه سال 1390، بعد از ورود عده‌ای از دانشجویان معترض به داخل این سفارتخانه، تعطیل کرد.