نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما   7 مرداد-95
وضعیت نابسامان اورژانس بیمارستان پیامبران 
چرا کسی به وضعیت نابسامان بخش اورژانس بیمارستان پیامبران (مخصوصاً شیفت شب) واقع در خیابان آیت الله کاشانی، بلوار اباذر رسیدگی نمی‌کند؟ اوضاع در این بخش که باید خیلی هم حساس‌تر نسبت به سایر بخش‌ها باشد از پذیرش گرفته تا ابتدایی ترین خدمات (تزریقات) اکثراً پرسنل آن درگیر با تلفن همراه خود هستند وقتی هم اعتراض می‌کنیم در جواب می‌گویند: «همینی که هست» ناراحتید به بیمارستان دیگری مراجعه کنید!؟ آیا این است پاسخ به مریض و همراه مریض؟ از روزنامه شما تقاضا دارم پیام من را به گوش مسئولان محترم وزارت بهداشت برسانید تا آنان با بازرسی نامحسوس خود به صدق گفته‌های ما پی ببرندهمراه یک بیمار – تهران
تناسب جمعیت با غیرت
یکی از آقایان فرموده‌اند ما غیرت کاهش جمعیت را داشتیم، ولی غیرت ازدیاد جمعیت را نداریممی‌خواستم به عنوان یک پدر به ایشان عرض کنم که کاهش یا افزایش جمعیت چه ربطی به غیرت دارد؟ اگر جوانان ما شغل و امنیت شغلی داشته باشند هم ازدواج می‌کنند و هم اولاددار می‌شوند، ظاهراً جنابعالی از وضع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم خبر ندارید!؟ یک پدر بازنشسته – تهران
* اکبری از تهران: باغچه‌ها و جوی‌های محله نازی آباد به جولانگاه موش‌ها و سایر جانوران موذی تبدیل شده است. لطفاً صدای من را به گوش مسئولان شهرداری منطقه 16 برسانید تا آنان تدابیر لازم را در این باره اتخاذ کنند.
* گودرزی از اصفهان: از مسئولان قوه قضائیه و بانک‌ مرکزی تقاضا می‌شود نسبت به تقسیط گذاری جهت‌ ما سپرده‌گذاران شرکت باصطلاح نفت پایتخت اصفهان که مدت بیش از 51 ماه که بیش از 51 سال بر ما گذشته است و سود سپرده خود را با 18 درصد قانونی دریافت نکردیم، رسیدگی کنند.
* از اهالی محل: به درختان در حال خشک شدن محله‌مان در «بخشایش» سعادت آباد می‌گویم؛ گرمای تابستان را تحمل کنید! شاید در آینده رسیدگی به شما هم در دستور کار شهرداری منطقه قرار گیرد.
* حقگو از تهران: در تمام دنیا قانون را به سادگی می‌نویسند و سخت گیرانه اجرا می‌کنند، ولی در کشور ما قانون به سختی نوشته می‌شود و سهل انگارانه اجرا می‌شود! برای همین است که این همه مشکلات در کشورمان وجود دارد.