كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 8 اسفند - 95
كيهان و خوانندگان
طبق معمول ومرسوم روزانه اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری پیام هایجهت داری سیاسی قلابی ودروغ بازتاب داده شده است.

    * به رئيس جمهور عرض مي کنم چرا عذاب الهي سراغ دولتمردان نيامد و به سراغ مردم مظلوم خوزستان رفت که علي رغم عبور لوله هاي گاز و نفت در اکثر شهرهاي استان، هنوز برخي از داشتن نعمت گاز يا نفت محرومند؟!
    69600936
و 46480913
    *
در موضوع ساختمان پلاسکو رسانه هاي حامي دولت اتهامات فراواني به افراد مختلف زدند که بعداً خلاف تمام آنها اثبات شد اما در مورد حوادث اخير استان خوزستان که کوتاهي سازمان محيط زيست و ديگر سازمان هاي دولتي مشهود است و رئيس جمهور هم به جاي رفع موانع و تعامل بيشتر بين دستگاه ها اقدام مفيدي داشته باشند آن را عذاب الهي و ناشي از گناهان مردم دانست، درحالي که در استان خوزستان هزاران شهروند ايراني درگير گرد و غبار و بي آبي و نبود برق بودند در تيترهاي اين نشريه ها هيچ اثري از همدردي با مردم و رسيدگي به بحران نبود. در چنين مواقعي است که مردم ادعاي دوستي افراد را محک مي زنند.
    90700513
    *
عذاب الهي وجود مديران ناکارآمد و حرامخوار نجومي بگير است که همچنان بر اريکه قدرت تکيه کرده و به عنوان ذخائر نظام معرفي مي گردند! عذاب الهي اختلاس از صندوق ذخيره فرهنگيان است که به عنوان معوقات رنگ عوض مي کند! عذاب الهي دروغ ها و گفتار ناصوابي است که در نشست برجام صورت گرفت و به منافع ملي چوب حراج زد و وعده هاي پوچ تحويل گرفت! عذاب الهي وعده هاي فريبنده انتخاباتي و اعلام رونق اقتصادي در صد روز بود که همچنان باقي است! عذاب الهي فسادهاي کلان مالي، بيکار کردن جوانان و ... است.
    
طالعي
    *
جاي شهدايي مانند شهيد باکري خالي است که امروز با نگاه انقلابي در مشکل به وجود آمده براي هم وطنان خوزستاني ميز و صندلي مديريت را رها کند و آستين بالازده، خود وارد معرکه بشود و موانع را برطرف سازد.
    83130919
    *
با روند کنوني بيم آن مي رود که وضعيت مديران دوتابعيتي نيز به سرنوشت حقوق بگيران ختم شود. وزارت اطلاعات که خود بايد ملجا و منبع خبر فوق باشد ادعا مي کند که ليستي از اين افراد ندارد! در حالي که دستگاه قضا ارسال ليست بيش از 10 نفر به وزارت اطلاعات را اعلام مي کند در اين بين مردم متحير مي مانند که عاقبت قضيه چه مي شود!
    
محمودي
    *
آقاي زنگنه صنعت نفت قطر توسط توتال و شل و... احداث شده است و دور از انتظار نيست که اطلاعات محرمانه در اختيار قطر قرار گرفته باشد. ترس از افشاي موارد محرمانه موجب بستن چشم ها و امضاي قراردادهاي پرزيان شده است.
    94520912
    *
آقاي ظريف! گستاخي مقامات ترک بر عليه کشورمان براي چندمين بار تکرار شد، پس کي قرار است پاسخ اين هرزه زباني و گزافه گويي آنان را بدهيد؟ مردم ايران انتظار دارند وزارت امور خارجه در برخورد با جسارت برخي کشورها بر عليه مردم ايران اين گونه انفعالي برخورد نکند و خيلي واضح و صريح پاسخ دهد.
    56080912
    *
بعد از آنکه حضرت آقا در کنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين، يادي از مالکوم ايکس رهبر شهيد سياهپوستان مسلمان آمريکا کردند، رسانه ملي فقط چند ثانيه به معرفي او پرداخت! رسانه ملي بايد به طور مستمر چهره کثيف و آدم کش ايالات متحده آمريکا و غرب را در معرض ديد مردم قرار دهد. چون عده اي در داخل دائماً به بزک چهره منفور آمريکا مشغولند.
    35610253
    *
ما به نمايندگاني راي داده ايم و آنان را به مجلس فرستاده ايم ولي متاسفانه به جاي خدمت به ملت به دلايل نامعلومي خدمه دولت شده اند. چه بايد بکنيم؟
    55710919
    *
در فازهاي 5 و 6 تصفيه خانه فاضلاب جنوب تهران حقوق مهر ماه به بعد کارکنان را پرداخت نکرده اند.
    54510921
    *
يک دستگاه خودرو پژو پارس از ايران خودرو خريداري کردم که داراي نقايص متعددي بود. پيگيري هاي بنده براي دريافت يک اتومبيل سالم به نتيجه اي نرسيد. ايران خودرو از انجام تعهداتش سرباز مي زند! پس احترام به حقوق مشتري چه مي شود؟
    
سپاهي
    *
به چه دليل 5 ماه است حق الزحمه معلمان حق التدريسي آموزش و پرورش پرداخت نشده است؟!
    2714021
    *
حفظ سلامت شهروندان ساکن شرق تهران ايجاب مي کند مامورين اداره بهداشت اين منطقه نسبت به بازديد از کارگاه هاي خيابان هاي اتحاد و احسان اهتمام ويژه داشته باشند.
    23150919
    *
ارائه تسهيلات ويژه بيمه براي مالکان حدود 10 ميليون موتورسيکلت در کشور اقدام قابل تقديري است. اما اين موضوع مهم، نبايد سبب منتفي شدن طرح تبديل موتورهاي بنزيني به برقي شود. در هر شرايطي براي کاهش تدريجي آلودگي هوا، اجراي سريع اين طرح از اهم ضروريات است.
    62630938
    *
رئيس جمهور و وزير آموزش و پرورش لطف کنند سري به منطقه 11 يعني مرکز پايتخت جمهوري اسلامي و دبستان [...] بزنند که تا سال قبل دولتي بود و امسال هيئت امنائي شد و هر دانش آموز هم بايد سيصد هزار تومان پرداخت کند. در روزهاي باراني سقف کلاس به قدري چکه کرد که غيرقابل تحمل بود و آجرهاي آن در حال فرو ريختن است. کودکان امنيت ندارند. گويا نجومي بگيران نمي گذارند پولي به مدارس برسد! اين است تدبير و اميدي که قولش را داده بودند!
    09250912
    *
قيمت انشعاب برق خانگي در دولت نهم 199 هزار تومان بود. در اين دولت يعني دولت يازدهم قيمت آن را به يک ميليون و 280 هزار تومان افزايش داده اند. جالب اينکه با وجود اين گراني ها مي گويند تورم را تک رقمي کرده اند.
    28810919