گفت و شنود كم حافظه!

 دروغ نامه ی کیهان 7 اسفند - 95
گفت و شنود 
كم حافظه!
 مرید وونماینده ویژه خامنه ای سربازجو شریعت نداری که متخصص شیادی و دروغ ووارونه گویی وتحریف گری واتهام زنی وتمسخر کردن با لهجه لمپنی اصول گرایی  علیه رقبا است  توی باغ نیست که هرروز داردخودش رابازتولید  و تعریف و توصیف وترسیم می کند.

گفت: محمدجواد فتحي نماينده عضو فراکسيون اميد و يکي از امضاءکنندگان طرح ديکتاتور مآبانه زنداني کردن کسي که در جلسات سوال کند براي فرار از اين ننگ پاک نشدني بدجوري خودش را به در و تخته زده است.
    گفتم: خب! حق دارد! چون اين طرح هويت واقعي اصلاح طلبان و اميدچي ها را برملاکرده است.

    گفت: او در مصاحبه با ايسنا، ابتدا گفته است اين طرح را يکي ديگر از نمايندگان نوشته و من چيزي که امضاء کرده بودم غير از آن چيزي است که الان هست! ولي از آنجا که دروغگو کم حافظه است، دقايقي بعد که يادش رفته چه گفته بود مي گويد؛ خودمان آن را تهيه و براي تصويب به مجلس داديم!

    گفتم: به يارو گفتند چرا کاسه اي را که قرض گرفته بودي، پس نمي دهي؟ و يارو گفت؛ اولا: که کاسه از دستم افتاد و شکست، ثانيا: کاسه را پس داده بودم و ثالثا: اصلاکاسه اي قرض نگرفته بودم!