گزیده خبرهای 11 آذر -97


گزیده خبرهای 11 آذر -97
كشف ترياك
سرويس شهرستان ها : فرمانده انتظامي استان كرمان از كشف 670 كيلو ترياك در عمليات ماموران پليس رودبار جنوب و كهنوج خبر دادسرتيپ «رضا بني اسدي فر» گفت: ماموران ايستگاه بهادر آباد رودبار جنوب هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور كهنوج - جيرفت به يك دستگاه خودروي پژو 405  مشكوك شده و به آن دستور ايست دادند.وي تصريح كرد : سرنشينان اين خودرو با گشودن آتش بر روي ماموران از محل متواري شدند كه ماموران با اقدامات تاميني و امنيتي و آتش پرحجم خود خودرو اشرار را متوقف كردند. وي خاطرنشان كرد: در اين عمليات يكي از اشرار كشته و يك نفر ديگر دستگير و در بازرسي از خودرو 400 كيلو ترياك و مقاديري سلاح و مهمات ممنوعه كشف شد.  فرمانده انتظامي استان در ادامه بيان داشت: با انجام كار اطلاعاتي از متهم دستگير شده نامبرده از وجود مواد مخدر دپو شده در شهرستان كهنوج  ماموران را آگاه كرد كه بلافاصله پليس به محل اعزام شد. وي افزود: ماموران از محل اعلامي 270كيلو ترياك كشف، دومتهم را دستگير و دو خودرو را توقيف كردند.
سارقان سيم برق
اراك - خبرگزاري صدا و سيما: فرمانده انتظامي فراهان از دستگيري اعضاي باند سرقت سيم برق در اين شهرستان خبر داد.سرهنگ عيسي آبادي  گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق در فراهان و ايجاد اختلال در شبكه توزيع برق اين شهرستان موضوع مورد پيگيري ويژه پليس قرار گرفت.او افزود: پليس فراهان پس از تحقيقات گسترده، سه نفر از اعضاي باند سرقت سيم برق را شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير كرد.وي گفت: در بازجويي هاي بعمل آمده سارقان به هشت فقره سرقت سيم و كابل برق اعتراف كردند.
آخرين صعود
كرمانشاه- مهر: مدير روابط عمومي هلال احمر استان كرمانشاه از فوت يك نفر بر اثر ايست قلبي در ارتفاعات طاق بستان خبر داد.محمدامين عزيزي افزود: امدادرساني، دسترسي و انتقال به پايين كوه توسط پايگاه امداد و نجات كوهستان كرمانشاه و پشتيباني تيم واكنش سريع استان صورت گرفت.وي بيان كرد: در اين حادثه فردي 76 ساله بر اثر ايست قلبي جان خود را از دست داد.
تصادف مرگبار
كرج- ايرنا: رئيس مركز فوريت هاي پزشكي البرز اعلام كرد كه تصادف بين سه دستگاه خودرو در آزاد راه كرج - قزوين سه نفر را به كام مرگ برد و سه نفر ديگر مصدوم شدند. مهرداد بابايي گفت: اين حادثه بين سه خودروي سواري تيبا، دنا و پرشيا در آزاد راه كرج - قزوين رخ داد.وي بيان داشت: شدت حادثه به حدي بود كه دو خانم 35 و 65 ساله در دم جان باختند و پسر بچه دو ساله پس از انتقال به بيمارستان امام جعفر صادق (ع ) استان البرز درگذشت.
سرقت ميلياردي
قم - خبرگزاري صدا و سيما: فرمانده انتظامي استان قم از انهدام هشت باند سارقان خودرو و منازل و كشف اموال مسروقه به ارزش 25ميليارد ريال در قم خبر داد.سرتيپ آقاخاني با اشاره به اينكه متهمان در بازجويي هاي پليسي به 118 فقره سرقت اعم از داخل خودرو، خودرو، تجهيزات مخابراتي، منزل، مغازه و كيف قاپي، اعتراف كرده اند  افزود: اين هشت باند 28 نفره  در استان هاي قم اصفهان و لرستان فعاليت مي كردند وارزش اموال مسروقه آنان برابر نظريه كارشناسان دو و نيم ميليارد تومان برآورد شده است.
برخورد مرگبار
اهواز- ايسنا: رئيس مركز اورژانس و فوريت هاي پزشكي خوزستان از مصدوميت هشت نفر در حادثه برخورد دو خودرو در محور اهواز- سربندر خبر داد.شهيار ميرخشتي گفت: در حادثه برخورد يك دستگاه پژو 206 و يك دستگاه پرايد كه در دوراهي كريت كمپ در محور اهواز - سربندر رخ داد، هشت نفر مصدوم شدند.وي افزود: مصدومين اين حادثه توسط تكنسين هاي اورژانس 115 به بيمارستان هاي سپيدار و گلستان اهواز انتقال يافتند.
واژگوني خودرو
اهواز- باشگاه خبرنگاران جوان: رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي خوزستان از مصدوم شدن شش نفر بر اثر واژگوني پژو پارس در محور لالي- مسجدسليمان خبر داد. شهيار ميرخشتي، گفت: نيروهاي امدادي مركز اورژانس 115 بلافاصله پس از دريافت گزارش حادثه به محل مذكور اعزام شدند.وي اظهار داشت: يك زن 21 ساله كه در اين حادثه از ناحيه سر و گردن دچار آسيب ديدگي شده بود به وسيله بالگرد از بيمارستان 22 بهمن مسجدسليمان به بيمارستان گلستان اهواز منتقل شد.
سقوط بيمار از آسانسور
گناوه- ايرنا : بيماري كه به كلينيك «شفا» شهرستان گناوه مراجعه كرده بود بر اثر سقوط به چاله آسانسور اين مركز در دم جان باختسرپرست سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري گناوه با تائيد اين خبر گفت: طبق گزارش هاي اوليه اين بيمار كه مردي 64 ساله بود در حاليكه قصد استفاده از آسانسور را داشت با بازكردن آن در طبقه چهارم درحاليكه كابين آن در طبقه پنجم گير كرده بود، به درون چاله سقوط و فوت كرد.ولي سيفي افزود: علت دقيق اين حادثه در دست بررسي است