سيدمحمد حسيني: برخي عناصر فتنه 88 هنوز مسئوليت دارند

سيدمحمد حسيني: برخي عناصر فتنه 88 هنوز مسئوليت دارند  9دی-97
هرمهره ای که جریان مغلوب را  با انتقادی کردن مورد  مخالفت تند  قرار دهد واز  جز یان  غایب ارتجاعی  دفاع وحمایت کندرزان  عرض خود می برد و زحمت  مبارزان ومخالفان راه آزادی را می برد.

سيدمحمد حسيني، وزير اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامي، در نشست خبري كه به مناسبت يوم الله 9 دي در خبرگزاري آنا برگزار شد، گفت: برخي از افراد و جريانات در پي اين هستند كه 9 دي به فراموشي سپرده شود. اخيرا يك مجموعه ورزشي به اسم 9 دي ساخته شده است و قبل از افتتاح، گفته اند تابلوي 9 دي را برداريد تا افتتاح شود.
وي با بيان اينكه متاسفانه برخي از كساني كه در فتنه نقش داشتند، هنوز مسئوليت دارند، تصريح كرد: ما بايد گوشزد كنيم كه اين نشانه رافت نظام است كه آنها به سمت رسيده اند. برخي از اين افراد در مجلس هستند و برخي ديگر در شوراها و مديريت هاي دولتي هستند و همان برنامه هاي سال 88 را دنبال مي كنند.
حسيني ادامه داد: افرادي كه در فتنه 88 به دنبال تضعيف نظام و تضعيف جايگاه رهبري بودند، امروز هم همين پروژه را دنبال مي كنند.
عضو شوراي مركزي جمنا، روحيه بيگانه ستيزي در بين مردم ايران را يكي از عوامل مهم خنثي كننده فتنه 88 دانست و گفت: همين روحيه استكبارستيزي و بيگانه ستيزي مردم باعث شد تا فتنه 88 خنثي شود و دشمن نتواند پروژه هاي خود را پيش ببرد. در كنار روحيه بيگانه ستيزي ضروري است به نقش محوري و كليدي رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران اشاره كرد زيرا ايشان با نقش مهمي كه در دفع فتنه 88 ايفا كردند، تمام پروژه هاي دشمن خنثي شد.
وي، عامل سوم ناكام ماندن دشمن را قدرت بسيج كنندگي مردم دانست و گفت: حضور هميشگي مردم براي نظام يك امتياز است و يكي از ويژگي هاي نظام ما نسبت به ساير نظام هاي جهان اين است كه حاكميت در ايران از قدرت بسيج كنندگي بالايي برخوردار است، چيزي كه در ساير كشورها وجود ندارد و اين موضوع در دفع فتنه 88 تاثيرگذار بوده است.

وي افزود: حماسه 9 دي نشان دهنده بصيرت مردم بود و يادآوري اين روز براي اين است كه مردم در جريان باشند كه فتنه گران هنوز هم فعاليت دارند تا در انتخاب خود درست تصميم بگيرند و بدانند كه اگر امروز هم اين فتنه گران فرصت فعاليت دوباره را به دست آورده اند، به خاطر رافت و فرصتي است كه نظام به آنها داده است.