گزیده خبرهای 19 آذر -97 قسمت -2

گزیده خبرهای 19  آذر -97 قسمت -2
 
غلامحسین مظفری ریاست سازمان جهاددانشگاهی مشهد، فرمانداری نیشابور، معاونت برنامه ریزی واداری و مالی استانداری خراسان و نمایندگی مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.مظفری جایگزین محمد ابراهیم انصاری لاری در منطقه آزاد کیش شد.به گزارش ایسنا، مظفری که پیش از این مسوولیت فرمانداری شهرستان نیشابور را بر عهده داشت پس از اجرایی کردن قانون منع به کار گیری بازنشستگان و کناره گیری انصاری لاری، به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش انتخاب شد.غلامحسین مظفری ریاست سازمان جهاددانشگاهی مشهد، فرمانداری نیشابور، معاونت برنامه ریزی واداری و مالی استانداری خراسان و نمایندگی مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.
بارش برف در ارتفاعات و گردنه‌های کوهستانی در مناطق غرب و شمال غرب و مسیر‌های کوهستانی نیمه غربی البرز در شمال استان‌های زنجان، قزوین و اردبیل موحب لغزندگی جاده‌ها می‌شود.سازمان هواشناسی کشور برای امروز در برخی از استان‌ها، بارش باران و برای استان‌های غربی کشور بارش برف پیش‌بینی کرد.سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد سامانه بارشی که از روز جمعه از نوار غربی وارد کشور شده است تا روز یکشنبه به تناوب استان‌های واقع در غرب و شمال غرب کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.در برخی نقاط استان‌ها به شرح زیر، به سبب تشدید بارندگی و بارش رگباری باران، افزایش موقت جریان رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود:
شنبه ۹۷/۰۹/۱۰:
غرب کردستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و شمال غرب کرمانشاه.
همچنین بارش برف در ارتفاعات و گردنه‌های کوهستانی در مناطق غرب و شمال غرب و مسیر‌های کوهستانی نیمه غربی البرز در شمال استان‌های زنجان، قزوین و اردبیل موحب لغزندگی جاده‌ها می‌شود.به هموطنان عزیز توصیه می‌شود تا روز یکشنبه برای سفر در مناطق یاد شده تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.
علی اصغرپورمحمدی، میثم نیلی، فریدالدین حداد عادل، سیداحمدعبودتیان و جعفر عبدالملکی افراد جدیدی هستند که به تازگی از میرباقری حکم گرفته‌اند.با حکم معاون سیما اعضاء جدید شورای اندیشه‌ورزی شبکه سه سیما تغییر کردند.به گزارش فارس، طی احکامی از سوی مرتضی میرباقری معاون رئیس سازمان در امور سیما، اعضای جدید شورای اندیشه ورزی شبکه سه سیما منصوب شدند.
بنا بر این گزارش، علی اصغرپورمحمدی، میثم نیلی، فریدالدین حداد عادل، سیداحمدعبودتیان و جعفر عبدالملکی افراد جدیدی هستند که به تازگی از میرباقری حکم گرفته‌اند.
كشف 161 هزار ليتر گازوئيل
سرويس شهرستانها: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اردبيل از كشف 161 هزار و 78 ليتر سوخت قاچاق در شهرستان بيله سوار خبر داد.سرهنگ كريم نوري، افزود: با هماهنگي مقام قضايي و تشكيل گروه عملياتي كارآگاهان پليس آگاهي به آدرس اين جايگاه سوخت در روستاي گوك تپه اعزام و در بازرسي هاي به عمل آمده 161 هزار و 78 ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوييل را كشف كردند.وي با اشاره به دستگيري يك قاچاقچي در اين عمليات گفت: ارزش محموله قاچاق كشف شده 966 ميليون و 468 هزار ريال توسط كارشناسان برآورد شده است.
جاسازي مواد مخدر در تريلر
يزد- خبرنگار كيهان: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان يزد از كشف 117 كيلو انواع مواد مخدر توسط ماموران پليس اين استان خبر داد.
سرهنگ «محمد حسين ستوده نيا» گفت: ماموران متوجه شدند قاچاقچيان قصد انتقال يك محموله مواد مخدر را دارند.وي ضمن اشاره به شناسايي و توقيف خودرو تريلي «دانگ فنگ» در محورهاي مواصلاتي يزد افزود: ماموران در بازرسي از اين تريلي مقدار 64 كيلو ترياك، 36 كيلو حشيش و 17 كيلو هروئين را كه به طرز ماهرانه اي در بار خودرو جاساز شده بود را كشف كردند.رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان يزد با بيان اينكه در اين خصوص دو متهم دستگير و به دادسرا معرفي شدند خاطرنشان كرد: سوداگران مرگ اين محموله را از شرق كشور بارگيري و قصد انتقال به استان «اصفهان» را داشتند.
برداشت از حساب
اصفهان- خبرنگار كيهان: رئيس پليس فتاي استان اصفهان از شناسايي و دستگيري فردي كه در يكي از شبكه هاي اجتماعي با انتشار اپليكيشن جعلي همراه بانك، اقدام به كلاهبرداري از شهروندان مي كرد خبر داد.سرهنگ «سيد مصطفي مرتضوي» بيان داشت: در پي شكايت شهروند اصفهاني مبني بر اينكه پس از دانلود برنامه همراه بانك از يك كانال تبليغاتي مبلغ 25 ميليون ريال از حساب وي به صورت غيرمجاز برداشت شده است، كارشناسان پليس را بر آن داشت تا بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دهند.اين مقام مسئول عنوان داشت: در بررسي هاي اوليه مشخص مي شود، برنامه اي كه شاكي اقدام به دانلود و استفاده از آن كرده است جعلي بوده و پس از اولين ورود، اطلاعات حساب بانكي وي را به سرقت برده است، نهايتا كارشناسان با اقدامات تخصصي خود موفق به شناسايي و دستگيري فرد كلاهبردار شدند.
دلارهاي جعلي
تبريز- خبرنگار كيهان: ماموران پليس تبريز موفق به كشف دلار و اسكناس هاي جعلي و عتيقه به ارزش بيش از 10 ميليارد ريال شدند.سرهنگ «فرهنگ نوروزي» رئيس پليس تبريز گفت: از محل فعاليت فرد مورد نظر 29 قطعه 100 دلاري جعلي و 93 قطعه اسكناس 500 هزار ريالي بمبلغ 44 ميليون و 650 هزار ريال به دست آمد. وي افزود: 5 كيلو عتيقه جات مفرغ دوران اسلام و يك فلزياب نيز، توسط ماموران كشف شده است. به گفته نوروزي ارزش اقلام مزبور، در مجموع 10 ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شد. متهم تحويل آگاهي شد.