۴۴۰ دانش‌آموز ورامینی عازم سرزمین‌های نور شدند

۴۴۰ دانش‌آموز ورامینی عازم سرزمین‌های نور شدند
صبح امروز ۴۴۰ دانش‌آموز دختر شهرستان ورامین عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند. 11 آذر -97
 بسیج زائده پاسداران جنگ افروز همچنان با عنوان راهیان گور مشغول بسیج اجباری دانش آموزان مدارس به مناطق عملیات جنگی جنوب کشور است چون مکمل دفاع وتبلیغ از سیاست جنگ افروزی پاسداران است . البته تصادفات وکشته های دانش آموزان اعزامی  درجاده های ناامن با سانسور راهیان گور بسیج بازتاب داده می شود.
سرگرد تاجیک فرمانده سپاه شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ورامین بیان کرد: رزمنده‌های ما در جبهه‌های دفاع مقدس با روش‌های گوناگونی تزکیه نفس کرده و به خدا و اهل بیت عصمت و طهارت نزدیک شدند.
وی خاطرنشان کرد: روحیه آن روز رزمنده‌های ما باید به نسل جدید منتقل شود تا هم با سبک زندگی و رفتار و منش شهدا آشنا شوند و هم اینکه همان ساز و کار را در زندگی امروز خود اجرایی کنند.
وی خاطرنشان کرد: راهیان نور فرصت بسیار مناسبی است که تفکرات و روش زندگی شهدا به نسل جدید منتقل شود تا با این روش سطح فکری و اجتماعی جامعه ما ارتقاء یابد.
فرمانده سپاه ورامین تصریح کرد: صبح امروز اولین کاروان راهیان نور شهرستان ورامین در سال تحصیلی جدید به استعداد ۴۴۰ نفر از ورامین عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
تاجیک خاطرنشان کرد: این دوره اعزام راهیان نور ویژه خواهران بود که مربیان خواهر به همراه طلبه‌های خواهر این ۴۴۰ دانش آموز دختر را همراهی کرده و راویان مجربی نیز در طول مسیر این سفر نکات لازم را به حاضران اعلام خواهند کرد.

وی اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در آذر ماه سال جاری نیز اعزام دانش آموزان برادر به سرزمین‌های نور را خواهیم‌داشت.