پیامک های ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

 دروغ نامه  کیهان  14 دی - 99

پیامک  های ساختگی ودروغ  اوین نامه کیهان و خوانندگان

سلیمانی برای ما شخص نبود بلکه یک مکتب است و در این مکتب انسان‌های زیادی در تراز انقلاب مهدوی رشد کرده و می‌کنند. مطمئن باشید و باشیم که این راه پرستاره تداوم خواهد داشت.
2359---0919
مدیریت شهید سلیمانی ناممکن‌ها را ممکن کرد و شهادتش قلب همه مستضعفین جهان را به درد آورد و جریحه‌دار ساخت ولی جای خوشحالی دارد که اراده مقاومت مستحکم‌تر شد و انرژی‌ها برای ادامه مسیر او مضاعف گردید.
8495---0911
نکته مهم در زندگی سراسر خیر و برکت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی این است که در حالی که بیشتر مسئولین و مدیران ارشد و میانی کشور خود را به زندگی اشرافی عادت داده بودند او با فرهنگ مدیریتی اول انقلاب یعنی دهه 60 برای نظام کار کرد و به شهادت رسید.
نیک‌نام از قم
دشمنان بدانند با شهادت سردار سلیمانی‌ها پرچم عدالت و مقاومت بر زمین نمی‌ماند. راه شهید سلیمانی که مبارزه با استکبار جهانی و عوامل مزدور آنان بود ادامه خواهد یافت و فتح خرمشهرها در پیش خواهیم داشت.
3738---0921
دولت جنایتکار آمریکا برای جان مردم دیگر کشورها مثل عراق و افغانستان و... ارزش قائل نیست. تنها راه نجات قطع کردن پای آمریکایی‌ها از منطقه است. برای این هدف باید مقاومت کرد.
2143---0913
یکی از خصوصیات منحصر به فرد شهید سردار سلیمانی این بود که مدیریت و فرماندهی ایشان در 8 سال جنگ و مدت 23 سال در فرماندهی‌شان در نیروی قدس، خودجوش و خدادادی بوده و غیر از چشم‌ دوختن به امام و رهبری هیچ معلم و کلاسی ندیده بودند.  وقتی هدف خدا باشد و انسان با احساس تکلیف کار بکند بن‌بستی به وجود نمی‌آید و مشکلات حل خواهد شد.
6290---0915
پیامی به آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور دارم: با یاد کردن از سران فتنه آنان را نمی‌توانید زنده کنید اگر خیلی هنر داشتید اقتصاد و معیشت مردم را به این وضعیت اسفبار نمی‌رساندید.
8857---0992
در تاریخ‌های 9 و 10 دی‌ماه ورق به ورق روزنامه دولتی ایران را نگاه کردم، یک جمله در مورد حماسه باشکوه و ماندگار 9 دی چاپ نشده بود! بدخواهان بدانند هرگز نخواهیم گذاشت این حماسه مردمی تحریف یا فراموش بشود.
1917---0912
برنامه تلویزیونی مدیرمسئول محترم روزنامه در سالگرد حماسه 9 دی و افشاگری‌های ایشان در مورد مسائل پشت پرده فتنه سال 88 از برنامه‌های خوب سیمای جمهوری اسلامی در این ایام بود و پیشنهاد می‌کنم تداوم داشته باشد. هنوز خیلی از ابعاد این فتنه بزرگ برای مردم روشن نشده و نیاز به روشنگری است.
0049---0911
آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند کسانی که دولت را تضعیف می‌کنند حامیان آمریکا هستند. تا دیروز ایشان آمریکا را کدخدا و مشکل‌گشا می‌دانستند، چطور شده امروز آمریکا را دشمن می‌دانند و منتقدین خود را به همراهی با آمریکا متهم می‌کنند؟!
سوری
خدا را شکر می‌کنیم که برخلاف خواسته و آرزوی جریان غرب‌زده کشور اولین مرحله تست انسانی واکسن وطنی موفق بود. ان‌شاء‌الله تا مراحل پایانی نیز مشکلی پیش نخواهد آمد و افتخار دیگری بر افتخارات این کشور افزوده خواهد شد.
0049---0911
تاکسی‌های خط مترو نعمت‌آباد به میدان معلم از ساعت 8 شب به بعد خدمت‌رسانی نمی‌کنند و امثال ما که در آن ساعت باید بعد از پیاده شدن از مترو با تاکسی به منزل برسیم دچار مشکل می‌شویم. چرا در این زمان حساس که باید شرکت مترو و تاکسیرانی با هم هماهنگ عمل کنند هر کدام جداگانه ساعت کاری خود را اعلام می‌کنند. از سازمان تاکسیرانی شهر تهران خواهشمندیم که پاسخگوی مشکلات پیش‌آمده باشد.
فضلعلی
آیا مردم ایران حاضرند به راحتی به واکسن‌های خارجی که از آمریکا دشمن قسم‌خورده ایران خریداری شده باشد اعتماد بکنند؟ به قول قدیمی‌ها جنس بد بیخ ریش صاحبش!
8631---0918
بی‌تردید موفقیت در ساخت واکسن کرونا و کاهش آمار مبتلایان و تلفات جانی، در درجه اول مرهون عنایت حضرت باری‌تعالی و اهل بیت عصمت و طهارت و به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) به این کشور شیعی است که باید همه شکرگزار آن باشیم.
نیک‌طبع
چرا در زمانی که انقلاب‌های مردمی توسط نظام استکبار جهانی به خاک و خون کشیده می‌شوند از حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی خبری نیست؟ چرا این مجامع در مقابل جنایت‌های آمریکا در سراسر جهان و حکام دست‌نشانده‌اش سکوت اختیار کرده‌اند؟
1013---0920
برای اینکه از حجم پرونده‌های قضایی کاسته شود باید در شورای حل اختلاف و دادگاه‌ها هزینه دادرسی یکسان باشد و دیگر اینکه پرونده‌های کلان در دادگاه‌ها رسیدگی شود.
8495---0911
یکی از مصادیق نفوذ فرهنگی در نامگذاری اجناس تولیدی داخل کشور به نام‌های خارجی و بیگانه است که متأسفانه در صدا و سیما نیز تبلیغ می‌شوند.
7824---0912
کارپرداز یک شرکت با 6 سر عائله هستم و ماهیانه دو میلیون و 700 هزار تومان حقوق می‌گیرم. با این وصف کمک معیشتی ماهیانه 100 هزار تومانی به بنده پرداخت نمی‌شود، چرا؟
7424---0938
اگر چنانچه دستگاه‌های مسئول با افراد شرور و قمه‌کش مهرشهر کرج که تبر به دست فضای شهر را نا امن کرده بودند برخورد بازدارنده نداشته باشند، این رعب و وحشت به دیگر شهرها نیز کشیده می‌شود و مدیریت آن مشکل خواهد شد.
5167---0935
نقص برخی افراد در امور سیاسی که راه را از چاه تشخیص نمی‌دهند به ضعف در تقوی و اخلاص برمی‌گردد و الا خداوند با کسی عهد دوستی یا دشمنی نبسته است؟! و به علت فقدان نور تقوا و اخلاص است که از هدایت الهی محرومند؟
9512---0915
*‌ 
از دستگاه سیاست خارجه کشورمان انتظار داریم بعد از گذشت چند سال کاری بکنند دولتمردان بلژیک سر عقل آمده و موجبات آزادی آقای اسدی از دیپلمات‌های ایرانی فراهم بشود.
0609---0915