فرمانده سپاه روح‌الله: مکتب سلیمانی دانشگاه انسان‌سازی است

 فرمانده سپاه روح‌الله: مکتب  سلیمانی دانشگاه انسان‌سازی است  13-دی-99

این چگونه دانشگاه و مکتب انسان سازی بود که مؤسس آن پاسدار ترویست قاسم سلیمانی بود که خروجی تولیدی اش فقط مرگ وترور و ارتجاع وجنگ افروزی و ویرانی وتخریب ومرگ بوده است؟

فرمانده سپاه روح‌الله: مکتب شهید سلیمانی دانشگاه انسان‌سازی است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مکتب شهید سلیمانی دانشگاه انسان‌سازی است و باید از سوی دستگاه‌های فرهنگی در جامعه به بهترین شکل معرفی شود.

سردار «محسن کریمی» شامگاه جمعه در آیین گرامیداشت اولین سالگرد شهیدان سلیمانی و ابوالمهدی المهندس در مصلی جامع سنجان، افزود: مکتب شهید سلیمانی مسیری از اعتلا و رشد و انسانیت است که باید با اقتدار ادامه یابد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) است  که جز راه حق و ولایتمداری بر چیز دیگری تکیه ندارد و این راه سعادت را در پی دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: توحید و ولایت اساس مکتب شهید سلیمانی است و حاج قاسم خود را همواره سرباز ولایت می‌دانست و مخلصانه و مجاهدانه در این راه فعالیت می‌کرد.

سردار کریمی بیان کرد: عشق به اسلام ناب محمدی، ارادت به اهل بیت(ع)، معنویت،پایبندی به تکلیف ،عقلانیت، ساده زیستی، اعتقاد به نقش مردم، عدالت اجتماعی، دشمن شناسی، مقاومت بر روی ارزش‌ها، روحیه شهادت طلبی، مجاهدت و صدها شاخصه دیگر از مهمترین ویژگی های دیگر سیره شهید سلیمانی است.

وی اضافه کرد: ولایت‌مداری اساس حرکت شهید سلیمانی در طول حیات بابرکتش بود و علاوه بر اینکه همواره وی در مسیر ولایت بود، دیگران را نیز  به ولایت پذیری دعوت می کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: شهید سلیمانی با عقلانیت مکتب ولایت را در جهان اسلام علیه استکبار جهانی عملیاتی کرد و مجاهدان را در سراسر عالم برای مبارزه با ظلم و استکبار جهانی بسیج کرد و شهید سلیمانی به طور عملیاتی نشان داد تنها راه مقابله با دشمنان مقاومت و ایستادگی است.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی  و ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸ پس از عمری مجاهدت، در حمله نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.