خامنه ای حکیمی مجاهد با زبان گویای حق و گام استوار در صراط مستقیم

اوین نامه کیهان  14 دی - 99

در پیام  خامنه ای  به مناسبت مرگ  مصباح تاکید شد

حکیمی مجاهد با زبان گویای حق و گام استوار در صراط مستقیم

خامنه ای رمال چون   تثبیت و بقای رهبر انتصابی نا مشروع ولی فقیه بودن خودش را مدیون  حمایت مصباح یزدی فرصت طلب و دستمال ابریشم یزدی بردست  می داند .چون از طریق وی وخطبه های پیش از نماز جمعه تهرانش در دوران  خاتمی ومدعیان اصلاح طلب بیستر ساز  رئیس جمهور شدن  احمدی  نژاد  شد . همچنین چون تئوری پرداز خشونت  بود  لذا موجب پرورش سعید حنایی بسیجی قاتل  زنان نگون بخت تن فروش در مشهد و  قتل چند نفر در  باغات اطراف  کرمان  از سوی  فتوای  وی وتروریست های  بسیجی  گردید که محکوم هم نشدند . همینطور فتوای ارتداد هاشم آقاجری  داد که چرا در دانشگاه بوعلی سینا در همدان   از دکتر شریعتی نقل کرد که انسان میمون نیست تا نیاز به مقلد داشته باشد . بنابراین مواضع ارتجاعی و دشمنی کینه ورزانه اش مقابل  رفسنجانی رقیب وموی دماغ  خامنه ای رمال  سب گردید تاد شرایط حذف فیزیکی وی فراهم گردد . برای همین خامنه ای رمال به خاطر مرگ وی ازش با عنوان حکیم مجاهد با زبان گویای حق و گام استوار در صراط مستقیم یاد کرده است .چون نقش سگ هار در حال کیش دادن وپارس کردن وپاچه گیری از منتقدان و مخالفان خامنه ای رمال ایفا می نمود .

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
با تأسف و تأثر فراوان خبر درگذشت عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی را دریافت کردم. این، خسارتی برای حوزه‌ علمیه و حوزه‌ معارف اسلامی است. ایشان متفکری برجسته، مدیری شایسته، دارای زبان گویائی در اظهار حق و پای با استقامتی در صراط مستقیم بودند. خدمات ایشان در تولید اندیشه‌ دینی و نگارش کتب راهگشا، و در تربیت شاگردان ممتاز و اثرگذار، و در حضور انقلابی در همه‌ میدان‌هائی که احساس نیاز به حضور ایشان می‌شد، حقاً و انصافاً کم‌نظیر است. پارسائی و پرهیزگاری خصلت همیشگی ایشان از دوران جوانی تا آخر عمر بود و توفیق سلوک در طریق معرفت توحیدی، پاداش بزرگ الهی به این مجاهدت بلندمدت است.
اینجانب که خود سوگوار این برادر قدیمی و عزیز می‌باشم، به خاندان گرامی و فرزندان عالم و صالح و دیگر بازماندگان ایشان و نیز به شاگردان و ارادتمندان این معلّم بزرگ و به حوزه‌ علمیه تسلیت عرض می‌کنم و علوّ درجات ایشان و مغفرت و رحمت الهی را برای ایشان مسألت می‌نمایم.
سیّدعلی خامنه‌ای۱۳ دی ماه ۱۳۹۹