استاد اخلاق و فلسفه اسلامی حوزه به دیار حق شتافت

 استاد اخلاق و فلسفه اسلامی حوزه به دیار حق شتافت  13-دی-99

همانگونه که اشاره شده بودآخوند به غایت فرصت طلب و بزدل ولی  مدرس پرمدعای اهل تقیه قبل از انقلاب و ضد تفکر واندیشه دکتر شریعتی در مدرسه حقانی قم  بهشتی و قدوسی مصباح یزدی مُرد چون تأییدیه مرگ وی با  عیادت   محمدی گلپیایگانی داماد  ورئیس دفتر خامنه ای رمال از وی در بیمارستان قطعی شد . بهرحال وی   پس از انقلاب  طرد شد چون در دوران خمینی شیاد  نه فرصت مانور نداشت  که مورد انتقاد بود زیرا برخوردار ازروحیه انقلابی مدل پیروان خمینی  شیاد نبود. ولی در مقابل پس از جایگزینی خامنه ای رمال به جای خمینی شیاد فرصت ایده آل برای جولان دادن تفکرو اندیشه  خلیفه گری ضددمکراسی و آزادی و انتخابات آزاد و خلاصه حق مخالف  رأی ونظر مردم در میان طلبه ها و پاسداران جنایتکار وی فراهم گردید به ویژه پس ازر ئیس جمهور شدن احمدی نژاد جبهه پایداری  از سوی مریدانش تشکیل  شد تاکمک اعمال سیاست سرکوب داخلی مدعیان اصلاح طلب و صدور تروریسم و ارتجاع وبحران و جنگ افروزی و... در برون مرز از سوی پاسداران جنایتکار شود.  همچنین در مجلس ارتجاعی - کودتایی- نامشروع یازدهم مقابل حسنک روحانی ودولت و مخالفت با برجام و  حسابی عربده کشی می کنند.

استاد اخلاق و فلسفه اسلامی حوزه به دیار حق شتافت

ایسنا/قم خبرهای رسیده از تهران حاکی است آیت الله محمدتقی مصباح یزدی دقایقی قبل دار فانی را وداع گفت.

 آیت الله محمدتقی مصباح یزدی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری که در چند روز اخیر، به دلیل تشدید بیماری به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده بود، عصر امروز دار فانی را وداع گفت.

از سه ماه پیش حال عمومی وی به دلیل بیماری حاد گوارش رو به وخامت گذاشت و به همین دلیل در سه ماه گذشته چندین مرتبه حال وی به دلیل مشکلات جسمی شدید وخیم شد.

از سه هفته پیش تا کنون چندین مرتبه حال وی به دلیل مشکل گوارشی رو به وخامت گذاشت و از یک هفته پیش نیز در تهران تحت مداوا بود که امروز به دلیل کاهش شدید سطح هوشیاری و عوارض مشکل حاد گوارشی دارفانی را واع گفت.