پیامک های ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان 11 دی -99

پیامک  های ساختگی ودروغ  اوین نامه کیهان و خوانندگان

سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی ثابت کرد نخبه شدن فقط نیازمند داشتن مدارک و مدارج علمی نیست بلکه هر مدیری اگر براساس احساس تکلیف وارد میدان کار و فعالیت برای خدا بشود تخصص لازم انجام آن کار را پیدا خواهد کرد و از آن مهم‌تر، تمام عمر او به برکت تبدیل می‌شود.
8495---0911
اسرائیل با این بیان سیدحسن نصر‌الله رهبر حزب‌الله لبنان که گفت تعداد موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله را به دوبرابر رسانده و تمام اهداف در داخل رژیم اشغالگر قدس شناسایی شده باید عزای عمومی اعلام بکند.
3107---0902
رئیس‌جمهور گفت، آمریکا دزد است و البته نگفت که اروپا هم شریک دزد و رفیق قافله است و این حقیقت را آیت‌الله جوادی آملی این‌گونه مطرح کردند که اگر با آمریکایی‌ها دست دادید انگشتان خود را بشمارید مبادا کم شده باشد. با توجه به این واقعیت چرا دولتمردان عموما و دستگاه دیپلماسی خصوصا به دنبال مذاکره با دزدانند؟! این که رئیس دزدان بایدن باشد یا ترامپ چه فرقی دارد؟
نیکنام
از افشاگری چندین باره آقای شریعتمداری مدیرمسئول محترم روزنامه در مورد آثار خسارت‌بار FATF تقدیر و تشکر می‌کنیم ولی متأسفانه و با تعجب باید گفت به رغم همه این هشدارها و روشنگری‌ها شاهدیم که دولتمردان خواستار تصویب پیوستن به FATF هستند! آیا واقعا متوجه نیستند که برجامی خطرناک‌تر از برجام قبلی بر ملت تحمیل خواهد شد؟
2107---0902
* FATF 
مکانیزمی شبیه حکمیت در جنگ صفین در زمان امیرالمومنین(ع) است و در آن تن دادن به داوری ظالم تعبیه شده است فراموش نکنیم در جنگ صفین عمروعاص قبل از برنیزه کردن قرآن‌ها به معاویه گفت دیگر از نقشه‌های من کاری ساخته نیست باید دعا کنی که در سپاه علی(ع) احمق زیاد باشد.
1455---0916
دولت مدعی تدبیر و امید وحدت ملی را از ترامپ و بایدن یاد بگیرند که چگونه در برابر جمهوری اسلامی موضع هماهنگ و منسجم دارند علی‌رغم اینکه رقیب یکدیگرند. خداوند به عزت شهدا سایه حضرت امام خامنه‌ای را بر سر ملت تا ظهور حضرت مهدی موعود عجل‌ا... تعالی محافظت بفرماید که اگر مدیریت حکیمانه‌ ایشان نبود معلوم نبود امروز چه بر سر کشور جمهوری اسلامی آمده بود و چه گرفتاری‌ها و مرارتهای دیگری بر سر مردم آوار می‌شد.
0811---0914
اگر ایران با مذاکرات زیربار تعهدات یک‌طرفه برود و تحریم‌ها هم بالمره سر جایشان باقی بمانند این چه مذاکراتی است؟! رژیم جعلی غاصب و آل‌سعود چگونه با چنین برنامه اقدام مشترکی می‌توانند مخالف باشند!
غلامرضا کرمانی
رئيس‌جمهور که از کمی اختیار سخن می‌گوید اگر در گفته خود صادق بود فقط اصل 43 قانون ‌اساسی را اجرا می‌کرد. آن وقت می‌دید که چه قدر اختیارات دارد و چه قدر مورد استقبال واقع می‌شود.
8288---0935
چگونه است که از وقتی آقای رئیس‌جمهور به معاون اول خود دستور دادند بازار خودرو را کنترل کند قیمت‌های تعیین شده از طرف خودروسازان بهتر که نشده بدتر هم شده است!
8288---0935
آقای رئیس‌جمهور مدعی هستند وظیفه ایشان ایجاد هماهنگی بین وزیران است. هماهنگی از این بهتر نمی‌شود که وزیر کشاورزی قیمت هر کیلو تخم‌مرغ را 14 هزار و 500 تومان و یک شانه تخم‌مرغ را 28 هزار تومان اعلام می‌کند ولی یک روز بعد از سوی ستاد تنظیم بازار قیمت هر شانه تخم‌مرغ 32 هزار تومان  اعلام می‌شود.
2489---0912
از دستگاه قضایی و بازرسی کل کشور درخواست می‌شود وزیر راه و شهرسازی بی‌کفایت سابق را به جرم بی‌توجهی به ساخت مسکن ارزان و عدم بازسازی بافت فرسوده در دوره مسئولیتش که منجر به تحمیل تورم بالای 600 درصدی به مسکن و فشار مضاعف به مستاجران گردیده به دادگاه احضار و محاکمه کند.
یک مستاجر
آیا مسئولین امر واقعا ناتوانند با توجه به سال آخر مسئولیتشان که شاید در عمرشان دیگر تکرار نشود کارها را به امان خدا رها کرده‌اند؟! قیمت مواد شوینده که دیگر به تحریم و شیطان بزرگ ربطی ندارد به بی‌تدبیری‌ها و مدیریت‌ها ربط دارد.
0220----0935
یکی از مدعیان اصلاح‌طلبی با پررویی تمام گفته جبهه اصلاحات خدمات زیادی به مردم کرده‌ است! بنویسید بهتر این بود که بگوید خدمات زیادی به دشمنان نظام کرده‌اند. این جماعت هر دوره که به قدرت رسیده‌اند زندگی مردم را سخت و معیشت و اقتصاد را به هم ریخته‌اند و از طرف دیگر فرصت‌های طلایی کشور را سوزانده‌اند.
8902----0914
*‌ 
واقعا مایه ننگ است که تمام اعضای یک شورای شهر به خاطر اختلاس، سرقت و غیره دستگیر شوند و آن شورای شهر تعطیل شود! لازم است برای انتخاب اعضای شورای اسلامی، مجلس همانند قانون انتخابات ریاست جمهوری ورود کند و نسبت به اصلاح قانون انتخابات شوراها اهتمام ورزد.
0220----0935 
و 2846----0935 و 4100----0933
سد نورآباد دلفان در استان لرستان نیمه‌کاره رها شده به همین دلیل احتمال خطر سیل سال 97 برای مردم این استان وجود دارد. دولتمردان در این ماه‌های پایانی عمر دولت به جای بازی‌های سیاسی به فکر تکمیل پروژه‌‌های عمرانی باشند.
9833----0910
کدام انسان عاقلی از دزد، جنایتکار،‌ شیطان مکار هدیه و یا ابزاری را خریداری می‌کند که از همه حربه‌های خود برای ضربه زدن استفاده کرده است؟! در این وانفسای کرونایی که مثل حمار خودشان در گل گیر کرده‌اند چطور می‌خواهند برای ما واکسن ضد کرونایی ارسال کنند؟! مگر ما کم از این شیاطین ضربه خورده‌ایم خون‌های آلوده فرانسوی‌های خبیث را که فراموش نکرده‌ایم؟!
7150----0917 
و 3949---0912 و 7250----0912
برای کاهش پرونده‌های قضایی باید از طریق قانون‌گذاری جلوی هرگونه تخلف گرفته شود و تمام مجوزهای دردسرساز لغو گردد. به عنوان مثال باید خیلی از بنگاه‌های املاک و خودرو و همچنین برخی از مراکز آموزشی غیرانتفاعی جمع‌آ‌وری بشوند.
8495----0911
حق این است که به کارکنان شاغل در مشاغل سخت و عملیاتی خدمات و مزایای بیشتری داده بشود تا هم این کارکنان از شغل خود دلسرد نشوند و انگیزه ادامه خدمت بهتر و بیشتر داشته باشند و هم تمام افراد جامعه دنبال کارهای دفتری و پشت میزنشینی نباشند.
0685----0916
سلام، شما کیهانی‌ها پیام‌رسان ملتید. از قول ما بنویسید بعد از 10 سال چشم‌انتظاری سهام عدالت، چرا جلوی فروش آن را گرفته‌اند. چرا به جای رفع مشکل پس از این مدت بلاتکلیفی، روش گذشته یعنی منع فروش را در پیش گرفته‌اند؟
5030---0914
کپی رنگی اسناد را که علت جعل و کلاهبرداری است چرا برخی از محاکم قضایی آن را می‌پذیرند؟!
7945---0914
فردی از نزدیکان خودم که دارای 4 منزل مسکونی میلیاردی است و از چهار شرکت و... حقوق می‌گیرد و خودرو دارد یارانه 45 هزار تومانی دریافت می‌کند ولی به ما که از این موهبت‌ها بی‌بهره‌ایم پرداخت نمی‌شود. چرا؟!
هم‌وطنی از اراک
در و دیوار مردم با اجازه چه کسی به تابلو اعلانات شرکت‌ها تبدیل شده است؟! بعد از نیم قرن چرا هنوز شهرداری و شورای شهر برای این مزاحمت اقدام موثری نمی‌کند؟!
8949---0912