چتر آلودگی همچنان بر سر اصفهان وجود دارد

 رئیس شورای اسلامی شهر:

چتر آلودگی همچنان بر سر اصفهان وجود دارد  14-دی-99

چتر آلودگی همچنان بر سر اصفهان وجود دارد

ایسنا/اصفهان رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در هفته‌های اخیر اصفهان به آلوده‌ترین شهر کشور تبدیل شد، گفت: با وجود برگزاری جلسات پی‌درپی، همچنان چتر آلودگی بر سر اصفهان وجود دارد، درحالی که سلامتی شهروندان اصفهانی باید اولویت اول استان باشد.

علیرضا نصر اصفهانی در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که امروز (یکشنبه_۱۴ دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از شعارهایی که در زمان انتخابات دادیم و بعد هم در منشور شورای اسلامی شهر متجلی شد موضوع پرسشگری و پاسخگویی بود، براین اساس لازم است اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیران شهرداری پاسخگوی خبرنگاران و مردم باشند.

وی با تاکید براینکه همه مدیران امروز در هر دستگاه و سازمانی که هستند نباید به خبرنگاران بی اعتنایی کنند، گفت: فرار از دست خبرنگاران یعنی پاسخگو نبودن در خصوص جایگاه و مسئولیتی که به عهده داریم، درحالی که پاسخگویی یعنی استفاده درست از فرصت برای پاسخگویی و بیان مسائل به مردم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقاداتی که از برقراری ارتباط با برخی اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از مدیران شهری توسط خبرنگاران مطرح می شود، گفت: این در حالی است که پس از سه سال و نیم فعالیت در این دوره مدیریت شهری یکی از فعالیت‌هایی که باید انجام داد اطلاع رسانی و پاسخگویی به مردم است.

نصر اصفهانی همچنین با اشاره به راه اندازی سیستم سرای هشت جهت تسهیل امور شهروندان، روان تر شدن کار شهرداری‌ها و حضور کمتر مردم در شهرداری‌ها، از شهردار اصفهان خواست که با این شرکت جلساتی گذاشته و یک بار برای همیشه چالش‌هایی که گاهی به وجود می‌آید را حل کنند.

وی تاکید کرد: باید تکلیف مشکلات به وجود آمده، حق و حقوق این شرکت و تعهدات شهرداری مشخص شود و مدیران شرکت نیز از رفتارهایی که باعث به وجود آمدن چالش‌هایی در مسیر کار می‌شود پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در هفته‌های اخیر اصفهان به آلوده‌ترین شهر کشور تبدیل شد، گفت: با وجود برگزاری جلسات متعدد و پی‌درپی، همچنان چتر آلودگی بر سر اصفهان وجود دارد، اما تاکید می‌کنیم که سلامتی شهروندان اصفهانی باید اولویت اول استان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار امیدواری کرد که جلوی بارگذاری‌هایی جدید صنایع که موجب تنگی نفس شهر می شود گرفته شود و گفت: مسئولان باید نگرانی‌ها و هشدارها به خصوص برای نسل‌های آینده را جدی گرفته و اقدامات پیشگیرانه‌ای از طریق مجاری قانونی برای حل معضل آلودگی هوای اصفهان داشته باشند.