نجات 240 مسافر گرفتار دربرف در اندیکای خوزستان

نجات 240 مسافر گرفتار دربرف در اندیکای خوزستان      25اذر-96
اهواز - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا گفت: 240 مسافر گرفتار در برف، جمعه شب در پایگاه امداد و نجات تاراز اسکان یافتند.
ایمان نوروزی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این افراد سرنشینان 95 دستگاه خودرو بودند که پس از امدادرسانی، به پایگاه امداد و نجات تاراز منتقل شدند.
وی افزود: اقلام مورد نیاز از جمله پتو، وسایل گرمایشی و مواد غذایی برای این مسافران تهیه شده بود.
رییس جمعیت هلال احمر اندیکا ادامه داد: برخی رانندگان زنجیر چرخ به همراه نداشتند که این موضوع امدادرسانی به مسافران و رهاسازی خودروها را با مشکل روبه رو کرده بود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون بارش برف قطع شده گفت: مسیر تاراز - بازفت توسط ماموران راهداری بازگشایی شده و تردد به روال عادی برگشته است.
منطقه تاراز در بخش چلو شهرستان اندیکا یکی از مناطق برف گیر خوزستان است. مسیر اندیکا به استان چهار محال و بختیاری از این منطقه عبور می کند.
در پی بارش برف که از روز جمعه در این منطقه کوهستانی آغاز شده بود به سرنشینان 63خودرو که در جاده برفگیر تاراز گرفتار شده بودند با تلاش ماموران امدادی و راهداری، امداد رسانی شد.
اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود 80 هزار نفر و مساحت 2هزار و 300 کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع است.
7159/ 6037 
خبرنگار: ایمان صادقی حسنوند ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی