اجتماع حامیان ولایت در سالروز حماسه 9 دی در استان ها

اجتماع حامیان ولایت در سالروز حماسه 9 دی در استان ها  10دی-96
پس از اعتزاض خیابانی 6 دی روزعاشوری 88 در تهران که ادامه تظاهرات خیابانی ضد حکومتی چندین ماهه  پس از 22 خرداد 88 بود موجب آنچنان وحشتی شد که بیت خامنه ای وپاسداران مجبور به بسیج  حضوزهمه لباس شخصی ها و آتش به اختیاران و بسیج و پاسداران  در سراسر روستاها و شهرهای کشور شدند تا جاییکه اکثرشان به تهران بسیج شدند تا 9 دی تجمع معرکه گیری در تهران علیه معترضان ومتهمان فتنه داشته باشند و ازسوی آخوند علم الهدا متهم  به فتنه ومنافق ومحارب و...تهدید به اعدام شوند تا  باایجاد فضای امنیتی وضرب وشتم و بگیر و به ببندها  شروع به بازداشت ها شود . سپس بازداشت شدگان بطور فله ای دردادگاه نمایشی حضور یافند واین شوی دادگاه سریالی ازتلویزیون پخش شد تا شرایط انفجاری جامعه کنترل شود .
البته تامدت ها اوین نامه ی کیهان سربازجوشریعت نداری ادعای مضحک بیش از 40میلیون  شرکت کننده در نمایشات معرکه گیری  9 دی 88 تهران و برخی از شهرهای دیگر می کردو مانور تبلیغاتی می داد.
اکنون نیز مخالفان برجام و روحانی و دولت با حمایت خامنه ای تصور می کردند که درراستای پیشبرد اهداف شان وکنترل سمت و سوی فریادهای معترضان مالباخته مؤسسات مالی واعتباری اگر چندروز قبل از 9 دی تبلیغات گسترده علیه فتنه مدعی اصلاح طلب و انحراف  باند احمدی نژاد کنند با پرپایی تجمع آتش به اختیاران در سال گرد 9 دی 88 می توانند با یک تیر چند نشان بزنند . غافل ازآنکه  جامعه آتش زیر خاکستری و آبستن خیلی از وقایع غیر قابل پیش بینی است که مترصد وزیدن نسیم وپس ا زدن خاکستر وشعله ورشدن خشم و کینه معترضان است که دامنه ی آتش سرکش شعله های خشم بطور زنجیره ای در چندین شهرها ی ایران خونمایی می کند و شامل تندترین شعار وفریادهای ضد حکومتی می باشد تاجاییکه رسانه های خبری ومطبوعاتی و شبکه تلویزیونی صدا وسیمای خامنه ای تهدید به عدم گزارش اخبارهای اعتراضی مردم معترض  شده اند . از سوی  تجمع  گردهماآیی  آتش به اختیاران در تهران  وچند دیگر که فیلمش ضمیمه شده است  نسبت به ادعای 40- میلیون 9 دی  88 اوین نامه ی کیهان می شود با آمار 5 صفر کمتر برگزارشد  که به وضوح عدم پایگاه اجتماعی خامنه ای و پاسداران وارگان های سرکوبگر وحامیان شان به نمایش گذاشته شود.