كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 دی - 96
كيهان و خوانندگان
پیام دهنده پیام قلابی و ساختگی گویا  سن وی قد نمی دهد تا عملکرددولت های قبلی واوضاع اقتصادی وگرانی وتورم را به یاد داشته باشد .زیرا این چنین  فقط یقه معاون اول روحانی گرفته  است که چرا به جای عمل شعار تبلیغاتی اولویت دولت در حصل وفصل امور معیشتی مردم ایران را داد:
معاون اول رئيس جمهور، مگر شما فراموش کرده ايد که در هر 2 دوره تبليغات انتخابات معيشت مردم را اولويت اول دولت مي دانستيد. شما بهتر مي دانيد که تمام وعده هايي که به مردم داديد همچنان بر زمين مانده است و فقر و بيکاري با گراني مسابقه گذاشته اند.
    
    * 9 
دي تا قبل از نهم دي ماه 1388 فقط 9 دي بود اما با حماسه اي که مردم در اين روز رقم زدند اين روز تا ابد يوم الله بصيرت عاشورايي مردم شناخته مي شود چه عده اي بخواهند چه نخواهند.
    7669021
    * 
ما با ولايت زنده ايم تا زنده ايم رزمنده ايم، اين شعار نيست بلکه سخن مردم ولايتمدار ايران اسلامي است تا انواع مختلف فتنه را از سياسي تا اقتصادي در نطفه خفه کند.
    5060021
    * 
مدعيان اصلاحات مدت ها است که صداي مردم از فقر، بيکاري و... را نمي شنوند. مردم گلايه معيشتي دارند اما آقايان مدعي اصلاح طلبي گلايه هاي مردم را تحريک سياسي رقيب ارزيابي مي کنند! پيکره جامعه از فقر و افزايش فاصله طبقاتي بيمار شده ولي دولت به دنبال بزک کردن ويرانه هايي است که در پي توافق هسته اي ايجاد شده است.
    3885021
    * 
آقاي جهانگيري! گويا شما در طي اين 5 سال صداي مردم را نشنيده ايد که نسبت به گراني ها و رويکرد بي اعتنا به عدالت دولت در برنامه ريزي ها گله مند هستند.
    
کفشگر
    * 
موقع انتخابات قول هاي زيادي به مردم دادند از جمله افزايش يارانه نقدي و پرداخت سود سهام عدالت اما مردم با بدعهدي هاي پي درپي مسئولين مواجه شدند. اثر اين نوع رفتار بر عواطف مردم مخرب تر از بدعهدي دشمنان در توافق هسته اي بود! اميدوارم حالا ديگر درک صحيحي از وضعيت موجود داشته باشند که متاسفانه مورد سوءاستفاده همان دشمنان واقع شده است.
    0883031
    * 
شهدا را فراموش نکرده ايم. وقتي آلودگي هواي جنوب و مرکز و... کشور را تيره مي کند، زلزله رخ مي دهد و خدمات ارائه شده دولت به مردم رضايت بخش نيست و وجود فساد اصلا انکار مي شود از مردم چه انتظاري مي توان داشت جز تلاش براي زدودن اين تيرگي ها از ساحت سرزمين شهدا؟
    81250921
    * 
در مورد شعارهاي بي ربط با نوع گلايه ها و اعتراضات مردمي که در گوشه و کنار جمعيت هاي محدود داده شد اين نکته را نبايد فراموش کنيم که دشمنان ناکام نظام و مردم ايران اسلامي همواره سعي دارند به پيکره انقلاب اسلامي ضربه بزنند. تشکر مي کنم از مردم کشورم که بار ديگر اين خيال باطل را با بصيرتي از جنس 9 دي سرکوب کردند.
    
شادي
    * 
اعتراضات مردم در اکثر شهرهاي کشور کارنامه عملکرد دولت است. مجلس بايد از دولت پاسخ بخواهد. زمان رجزخواني سياسي و جناحي دولت گذشته است.
    
منتظري
    * 
معاون اول رئيس جمهور، مگر شما فراموش کرده ايد که در هر 2 دوره تبليغات انتخابات معيشت مردم را اولويت اول دولت مي دانستيد. شما بهتر مي دانيد که تمام وعده هايي که به مردم داديد همچنان بر زمين مانده است و فقر و بيکاري با گراني مسابقه گذاشته اند.
    22980919
    * 
برنج کشاورزان ايراني در انبارها مانده و حجم انبوه واردات ضرر جبران ناپذيري به برنج کاران وارد کرده است تا کي قرار است کشاورزان تاوان واردات بي رويه افراد ذي نفوذ را بپردازند. برنج در شمال کشور به اندازه مصرف کل کشور کشت مي شود و اصلا نيازي به واردات نيست.
    1700011
    * 
من يک بازنشسته ام که در روستاهاي نزديکي شهر شاهرود زندگي مي کنم با حقوق بازنشستگي حدود يک ميليون تومان. از مسئولين مي پرسم که با اين مبلغ چند روز مي توانند زندگي کنند؟
    01770912
    * 
شرکت صنايع هواپيمايي ايران 65 روز است حقوق کارگران پيماني خود را پرداخت نکرده است. در اين فضاي گراني و رکود آقايان انصافا مي توانند خودشان 2 ماه بدون حقوق زندگي کنند در حالي که مستاجر و اقساط متعدد هم داشته باشند؟
    
يکي از کارگران شرکت
    * 
فعاليت هاي قرآني مربوط به سعادت اول و آخر افراد جامعه مي شود. پذيرفته نيست در بودجه سال 97 شاهد کاهش مجدد اين برنامه ها باشيم.
    62630938
    * 
عروسي ام در زلزله کرمانشاه به عزا تبديل شد و تمام جهيزيه همسرم زير آوار ماند و ديگر توان تهيه مجدد اسباب و اثاثيه را نداريم لذا از طريق اين ستون مردمي تقاضاي کمک دارم.
    35830918
    * 
در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران کلاس هاي ترم براي دانشجويان دوره هاي مختلف به گونه اي برنامه ريزي و اجرا مي شود که دانشجويان بايد هر 5 روز هفته در دانشگاه باشند، مسئولان امر اگر خودشان را جاي ما دانشجويان قرار بدهند اين مشکل خيلي راحت حل مي شود.
    2155 - 0930
    * 
در نمايشگاه کتاب ميدان شهداي کرج چهار کتاب که نويسنده آن ترامپ رئيس جمهور آمريکا مي باشد با تخفيف 50 درصد به فروش مي رسد. اين کار چه معنايي دارد و چه اهدافي دنبال آن است؟!
    
شريف
    * 
از شعب محترم بانک هاي دولتي و خصوصي درخواست مي شود درجهت رفاه حال زائران حضرت معصومه(س) در قم چند باجه برداشت پول در حوالي درب 17، درب 14، درب 9 و 8 و صحن حضرت فاطمه(س) محل فروش سوغات حرم و ... نصب نمايند. درحال حاضر مردم بايد يا به خيابان ارم بروند که چند عابربانک بيشتر در آن نيست و يا به خيابان اراک که تنها 2 باجه هست. با اين حجم زوار واقعا بسياري از افراد مستاصل مي شوند.
    
جمعي از زائران حضرت فاطمه معصومه(س)
    * 
موج گرايش شديد به رشته هاي پزشکي را مديران وزارت علوم، بهداشت و آموزش و پرورش بايد مهار و هدايت نمايند که جامعه 80 ميليوني از تمامي تخصص ها بهره مند شود.
    0685 - 0916
    * 
پرونده اي در دستگاه قضايي ميناب داشتم که 16 سال زمان برد تا حکم نهايي صادر شود. چرا اين همه اطاله دادرسي؟ و طي اين مدت 10 ميليون تومان ما نزد خريدار بود. اگر به جاي اين معامله، يک مغازه اي خريده بودم ميليون ها تومان به جاي ضرر، سود مي بردم؟! پنج بار از قم به ميناب سفر کردم با اين مسافت طولاني بندرعباس - قم، سه بار قاضي محترم علي رغم تعيين وقت قبلي براي دادگاه در محل کارش نبود؟! اين دستگاه نياز جدي به پالايش اساسي دارد. تلفن ارتباط مردمي را هم متاسفانه قطع کرده اند!
    
محمد درويشي - قم
    * 
ده سال قبل با سمت رئيس امور اداري بيمارستان و با 30 سال خدمت بازنشسته شده ام و ماهيانه يک ميليون و 700 هزار تومان حقوق مي گيرم. ولي حقوق همتراز بنده که امسال بازنشسته شده چهارميليون و 500 هزار تومان مي باشد. بنويسيد اين تبعيض و اجحاف آشکار را چرا ازبين نمي برند؟
    5618 - 0914
    * 
يکي از مصوبات مجلس شوراي اسلامي در سال 86 همسان سازي حقوق شاغلين و بازنشستگان بود. با گذشت يک دهه اين مصوبه همچنان خاک مي خورد چرا؟! چه نهاد و مسئولي بايد اجراي مصوبات بر زمين مانده را از دولت بخواهد؟!
    
آذريان
    * 
تردد دسته جمعي سگ هاي ولگرد در شهرستان دماوند و گيلاوند، بهداشت و سلامت مردم به ويژه کودکان را به مخاطره انداخته است. از مسئولان امر درخواست رسيدگي دارم. متاسفانه با پيگيري هاي متعدد و به بهانه حمايت از حيوانات از جمع آوري آنها امتناع مي ورزند. سلامت مردم و کودکان معصوم اولويت دارد يا سگ هاي بيمار و ولگرد و اداهاي غربي يک عده؟
    
صفري – دماوند