یک نماینده مجلس :هرگونه نا امنی در کشور به سود دشمنان و به ضرر ایرانیان خواهد بود

 یک نماینده مجلس :هرگونه نا امنی در کشور به سود دشمنان و به ضرر ایرانیان خواهد بود   10دی-96
به نظر نمی رشد اینگونه توصیه یااخطار دادن خریدار داشته باشد. چون اعتبار وقدرت  ودرآمد هنگفت ارگان هایی که نقش در امنیتی کردن فضادارند در ادامه این سیاست است . به خصوص شرایط در بستری حرکت می کند که چاره ای جز تشدید فضای امنیتی پر هزینه وجوددارد.
نوشهر - ایرنا - نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع‌هایی اخیر خواستار هوشیاری مردم شد و گفت : هرگونه نا امنی در کشور به سود دشمنان و به ضرر ایرانیان خواهد بود.
قاسم احمدی لاشکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : امروز کشور برای ادامه روند رو به پیشرفت خود در حوزه های گوناگون بیش از پیش نیازمند اتحاد ، انسجام و همدلی و هوشیاری و مراقبت مردم و مسئولان است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر عده زیادی از مردم با مشکل اقتصادی مواجه هستند و مردم مطمئن باشند که مسئولان مطالبات به حق آنان را شندیده اند.
این نماینده مجلس تاکید کرد : مجلس شورای اسلامی و دولت با دقت ویژه ای بودجه سال 97 را مورد توجه قرار خواهند داد تا توان مالی مردم افزایش یافته و وضعیت رکورد و تورم نیز کاهش یابد.
وی با اشاره به حوادث چند روز اخیر در برخی از شهرهای کشور ، گفت : عده ای از روزهای نخست انقلاب اسلامی نگاه منفی به آن داشتند و امروز بعد از حدود چهل سال نیز دست از دشمنی با انقلاب برنداشته اند و لازم است مردم با هوشیاری لازم در دام عده ای فرصت طلب که به دنبال ایجاد حاشیه و چالش برای کشور هستند ، گرفتار نشوند و هرگونه اعتراضی را نیز در چهار چوب قانونی انجام دهند.
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود : امروز مسئولان وظیفه دارند که با نهایت تلاش و در کمترین زمان برای معیشت و رفاه مردم و بویژه اشتغال جوانان و کاهش گرانی برنامه ریزی کنند و گام بردارند.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی